Nu die andere 20 clowns nog aubquote:
De vraag is uiteraard: hoe kan het dat je vrij hebt / neemt in dit soort tijden. Nu heb je een Ten Haggeriaanse instelling nodig, hotelkamer naast de Arena en elke dag van 05:30 tot 22:30 op de club. Lijkt me niet, dat er niets te doen is.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want dat mag niet als je vrij bent? Het verbaast me dat hij nog trainer van Ajax is maar wat hij in z'n vrije tijd doet moet hij weten.
Tsja die winnaarsmentaliteit heeft Steijn duidelijk niet..quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef manny het volgende:
[..]
De vraag is uiteraard: hoe kan het dat je vrij hebt / neemt in dit soort tijden. Nu heb je een Ten Haggeriaanse instelling nodig, hotelkamer naast de Arena en elke dag van 05:30 tot 22:30 op de club. Lijkt me niet, dat er niets te doen is.
Lijkt me niet zo heel gezond eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef manny het volgende:
[..]
De vraag is uiteraard: hoe kan het dat je vrij hebt / neemt in dit soort tijden. Nu heb je een Ten Haggeriaanse instelling nodig, hotelkamer naast de Arena en elke dag van 05:30 tot 22:30 op de club. Lijkt me niet, dat er niets te doen is.
Afstand nemen kan soms goed zijn hoor en in zijn geval heb ik liever dat hij dat definitief doet.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef manny het volgende:
[..]
Omdat het een zeer middelmatige trainer is die niet leeft voor zijn vak.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef manny het volgende:
[..]
Dit is gebaseerd op een IG story van zijn dochter die in een vliegtuig naar Ibiza zit. Er is vooralsnog geen bewijs dat Steijn ook is meegegaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:36 schreef manny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:00 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dit is gebaseerd op een IG story van zijn dochter die in een vliegtuig naar Ibiza zit. Er is vooralsnog geen bewijs dat Steijn ook is meegegaan.
Random foto van z'n dochter via Googlequote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ibiza is ook niet meer wat het was
Het is erger dan dat.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ibiza is ook niet meer wat het was
Al die technofeestjes vol met Instahoeren hebben het daar verneuktquote:
En Steijn die er blijkbaar iedere keer naar toe wil.quote:
Wie zegt dat hij niet naar technofeesten van Tale Of Us of Mind Against gaat en geen gebruik maakt van de toilethokken aldaar?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Steijn die er blijkbaar iedere keer naar toe wil.
Hij wrijft zijn tokkiegehalte er wel in zeg maar.
de middelstequote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is het de linker of de rechter?
Ah ja de Mislinrat verafgod-sekte waar PSV en Feyenoord altijd maar geluk hebben .quote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
You bet!
Veel plezier verder in dit Ajax topic verder. Ik ben hier pleiten. Heb geen zin in me te begeven tussen (nep) Ajacieden, trollen die drukker zijn met Ajax dan met hun eigen club etc. Dus veel plezier hier, dan begeef ik me liever onder echte Ajacieden elders op het net waar ook nog eens betere moderatie is die gewoon hun taak uitoefenen....![]()
Het zal de rechter wel zijn, de linker is Victor Reinier.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat hij snuift maar meer op de Haagse manier. En flink veel ook. Stukje overperforming.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij niet naar technofeesten van Tale Of Us of Mind Against gaat en geen gebruik maakt van de toilethokken aldaar?
Met zijn huidige stresslevels zou ik dat kunnen begrijpen, even alles van je af snuiven dansen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |