Heeft een grote naam (vnl door zijn vader) en is een zeer aimabel persoon. Is ook internationaal aangelegd (is in diverse landen TD geweest) maar geen idee of hij het een beetje in de vingers heeft eerlijk gezegd,quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overmars was ook een gek maar dat kan best tot goede prestaties leiden. Maar in bepaalde aspecten ging Jonk wel ver ja, van een judoka in dienst heb ik ook wel twijfel over de kosteneffectiviteit. Overigens kunnen mensen ook leren. Peter Bosz is ook al weer een wat betere trainer geworden dan een aantal jaar geleden.
Hoe staat het eigenlijk met Jordi Cruijff? Die wordt voor mijn gevoel verrassend weinig genoemd.
Ik denk ook dat Van Gaal door zijn gesteldheid niet in staat is om te micromanagen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:30 schreef Pedroso het volgende:
Hoop niet dat het bejaardencircus Alex Kroes voor de voeten gaan lopen.
Van Praag is een vervelende oude man geworden die zich overal mee wil bemoeien en Van Gaal zie ik ook geen tegenspraak dulden maar uiteindelijk is hij niet meer dan een adviseur.
In Alex Kroes heb ik wel vertrouwen al zal het nog wel duren voordat het de ellende voorbij is.
"Maar het zijn kut aankopen" en "welke trainer moet je dan aanstellen" zijn echt de standaard opmerkingen die ik de afgelopen dagen hoor van bijna iedereen die ik spreek. Wat bezielt al die mensenquote:
Dat idee heb ik dus niet, goeie speler wel hoor maar hij is beter als rechtsbuiten die inzakt dan echt een 10, met een Alvarez erachter is het ook wat anders voetballen uiteraard, die ving er nog wel veel van op.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah dat kan hij denk ik wel, dat soort dingen vallen te trainen, Berghuis is in ieder geval slim genoeg om die manier van drukzetten te begrijpen.
Dat maakt inderdaad wel een hoop uit ja. Momenteel heb je meer aan hem als rechtsbuiten. Het probleem is wel dat Ajax dan geen enkele goede middenvelder meer overhoudt. Taylor is (relatief) een redelijke waterdrager maar de rest is totaal niet op niveau.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus niet, goeie speler wel hoor maar hij is beter als rechtsbuiten die inzakt dan echt een 10, met een Alvarez erachter is het ook wat anders voetballen uiteraard, die ving er nog wel veel van op.
Jordi heeft niet zoveel met Ajax hè en nu Van Gaal adviseur is zal hij ook niet snel Cruijff adepts inschakelen, helaas onder het mom van "dit is mijn club" gaat het natuurlijk nog altijd om egootjes.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overmars was ook een gek maar dat kan best tot goede prestaties leiden. Maar in bepaalde aspecten ging Jonk wel ver ja, van een judoka in dienst heb ik ook wel twijfel over de kosteneffectiviteit. Overigens kunnen mensen ook leren. Peter Bosz is ook al weer een wat betere trainer geworden dan een aantal jaar geleden.
Hoe staat het eigenlijk met Jordi Cruijff? Die wordt voor mijn gevoel verrassend weinig genoemd.
Het zijn ook allemaal van die schijnoplossingen en dat alleen maar om die domme f-siders een beetje rustig te krijgen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:30 schreef Pedroso het volgende:
Hoop niet dat het bejaardencircus Alex Kroes voor de voeten gaan lopen.
Van Praag is een vervelende oude man geworden die zich overal mee wil bemoeien en Van Gaal zie ik ook geen tegenspraak dulden maar uiteindelijk is hij niet meer dan een adviseur.
In Alex Kroes heb ik wel vertrouwen al zal het nog wel duren voordat het de ellende voorbij is.
Paar niveaus hoger dan de degradatiezone is altijd ok.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee, waar ik wel alweer een beetje bang voor ben is de instroom van AZ dna, ze doen het natuurlijk heel goed voor een subtopper maar je moet naar een paar niveaus hoger streven.
Denk dat beide facetten elkaar niet in de weg zitten.quote:De frictie tussen Cruijff en Van Gaal toen ging ook oa over de jeugdopleiding, Cruijff was voor opleiden individu en Van Gaal team als geheel, kan je als jeugd misschien een CL finale mee halen maar het 1e moet leidend blijven en daar faalt AZ wel een beetje met hun eigen jeugd.
Adviseren is uiteraard prima maar daar lijkt hij mij het type niet voor om vrijblijvend wat te gaan doen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal van die schijnoplossingen en dat alleen maar om die domme f-siders een beetje rustig te krijgen.
Ik had Van Gaal graag als trainer gezien tot eind seizoen, jammer dat hij dat niet fysiek kan opbrengen hoe begrijpelijk ook.
Ik denk dat hij wel overlegt met Kroes en dat kan ook omdat hij geen functie bij Ajax heeft.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Adviseren is uiteraard prima maar daar lijkt hij mij het type niet voor om vrijblijvend wat te gaan doen.
Zou zomaar kunnen dat ie in de loop van het seizoen opstapt omdat zijn adviezen niet opgevolgd worden (lees niet 100% opgevolgd) met als gevolg weer veel gezeik en onrust.
Van Praag vindt vooral zichzelf heel belangrijk.
We gaan het zien, als ze samen goed door één deur kunnen dat heb ik er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel overlegt met Kroes en dat kan ook omdat hij geen functie bij Ajax heeft.
Precies, het lijkt me echt stug dat er nu zaken worden uitgevoerd waar Kroes het niet mee eens is, al sta ik ook nergens meer van te kijken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wel overlegt met Kroes en dat kan ook omdat hij geen functie bij Ajax heeft.
Ik heb er wel vertrouwen in met Van Praag en Van Gaal dat die weten hoe de lijntjes (moeten) lopen.. die gaan nu echt niet aanrommelen zonder Kroes hiervan de hoogte te stellen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, het lijkt me echt stug dat er nu zaken worden uitgevoerd waar Kroes het niet mee eens is, al sta ik ook nergens meer van te kijken.
De verhalen dat Sutalo heimwee heeft en zelfs niet met landgenoten Jakov Medic en Borna Sosa praat, verwijst hij naar het rijk der fabelen. 'Dat vind ik raar, want ik ben namelijk continu met ze.'quote:
Andy had het 1 keer goed, die had op zijn hoogtepunt moeten stoppen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
De verhalen dat Sutalo heimwee heeft en zelfs niet met landgenoten Jakov Medic en Borna Sosa praat, verwijst hij naar het rijk der fabelen. 'Dat vind ik raar, want ik ben namelijk continu met ze.'
Andy kan het maar beter bij piemel grapjes in zijn auto houden.
Dat is een beetje Aad de Mos journalistiek, je roeptoeter 100 dingen en als er dan 1 van goed is dat dan ook heel trots vertellen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andy had het 1 keer goed, die had op zijn hoogtepunt moeten stoppen.
Aad is een orakel van waarheid vergeleken met Andyquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is een beetje Aad de Mos journalistiek, je roeptoeter 100 dingen en als er dan 1 van goed is dat dan ook heel trots vertellen.
Denk alleen dat je daar niet zoveel mee opschietquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Krijg een beetje het idee dat men Steijn laat zitten en over een paar weken Van 't Schip interim-trainer gaat maken. Gezien de trieste privé-omstandigheden van die laatste zal dat nu langer gaan duren, anders hadden ze Steijn al wel buiten gemikt denk ik.
@Pisces29 houdt wel van een dad bod.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:10 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Zit toch een extra laagje vet op dat buikje.
WE doen weer mee in Europa!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax kan groepsfase Champions League haast niet ontgaan na dikke zege in Zürich
lek is boven!
#trotsoponzegodendochtersquote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ajax kan groepsfase Champions League haast niet ontgaan na dikke zege in Zürich
lek is boven!
You bet!quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wacht ff, dus @:freaky40 is eigenlijk Sutalo? Mind blown
Oké doeiiiiiiquote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
You bet!
Veel plezier verder in dit Ajax topic verder. Ik ben hier pleiten. Heb geen zin in me te begeven tussen (nep) Ajacieden, trollen die drukker zijn met Ajax dan met hun eigen club etc. Dus veel plezier hier, dan begeef ik me liever onder echte Ajacieden elders op het net waar ook nog eens betere moderatie is die gewoon hun taak uitoefenen....![]()
@Caland check ditquote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
You bet!
Veel plezier verder in dit Ajax topic verder. Ik ben hier pleiten. Heb geen zin in me te begeven tussen (nep) Ajacieden, trollen die drukker zijn met Ajax dan met hun eigen club etc. Dus veel plezier hier, dan begeef ik me liever onder echte Ajacieden elders op het net waar ook nog eens betere moderatie is die gewoon hun taak uitoefenen....![]()
Je hebt gewoon jezelf belachelijk gemaakt met allerlei beweringen zonder bron. Je bent voor zoveelste keer nat gegaan.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
You bet!
Kijken of deze bewering wel uitkomt.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
You bet!
BREAKINGquote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kijken of deze bewering wel uitkomt.
Tot morgen!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
You bet!
winterklaar.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 22:10 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Zit toch een extra laagje vet op dat buikje.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
You bet!
Want dat mag niet als je vrij bent? Het verbaast me dat hij nog trainer van Ajax is maar wat hij in z'n vrije tijd doet moet hij weten.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:07 schreef trein2000 het volgende:
Maurice weer op Ibiza? Heeft hij een hele betoncentrale voor zn kop?
Koekoekquote:Op donderdag 12 oktober 2023 01:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
You bet!
Beetje feesten, pillen slikken etc. Misschien komt ie als herboren terug en winnen we alles vanaf nu!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:07 schreef trein2000 het volgende:
Maurice weer op Ibiza? Heeft hij een hele betoncentrale voor zn kop?
Het ligt altijd aan anderen.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 08:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt gewoon jezelf belachelijk gemaakt met allerlei beweringen zonder bron. Je bent voor zoveelste keer nat gegaan.
Word eens volwassen zeg.
Freaky weg?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 12:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
@:Coco @:GGMM kijk eens wat jullie aanrichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |