zullen ze allemaal denken als ik dat aan de praat krijg.....quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en als ze naar de stand kijken.....

Telegraafgenotquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:21 schreef Tjacka het volgende:
https://m.voetbalzone.nl/(...)ax-naar-voren/425410
Voetbalzonegenot

quote:

wil je mij niet zo beledigen aubquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]ben jij de Ajax-broer van @:atypisch

Wie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]ben jij de Ajax-broer van @:atypisch

Tja. Was Steijn ook bij Spartaquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Een kinderhand is gauw gevuld, maar wat ik van 'm lees lijkt Beuker wel een prima man om in je organisatie te hebben. Behalve bij AZ ook in Schotland prima bezig geweest zo te lezen

Klopt! Ik vind het nog steeds bizar dat hij het met name verdedigend gewoon helemaal niet voor elkaar krijgtquote:

Het zou ook kunnen dat de selectie niks isquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt! Ik vind het nog steeds bizar dat hij het met name verdedigend gewoon helemaal niet voor elkaar krijgt

Het eerste examen van Lowietje ging over omgaan met kritische vragen van de pers, “gewoon terugsnauwen dat zij degenen zijn die er niks van begrijpen”, voor dat examen is Maurice met vlag en wimpel geslaagd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Weten we al wanneer Maurice Steijn zijn mondeling Louiskunde heeft?

Ja doei, die spelers zijn niet opeens het voetballen verleerd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat de selectie niks is

Op zich geen slechte voor de lange termijn maar ondertussen moet er ook een brand geblust worden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 00:19 schreef Wotte het volgende:
Beuker staat een voetbalorganisatie voor waarin een directeur voetbalzaken met andere dingen bezig is dan het afronden van transfers. Hij denkt dat het gezond is dat die functie gericht is op de lange termijn, denk aan het inrichten van de ideale structuur voor de opleiding, het opstellen van profielen per positie voor de scouting, de visie op de speelwijze en methodologie voor training. Deze directeur voetbalzaken zou moeten samenwerken met een technisch directeur of technisch manager die zich richt op het afronden van deals.
Ik mag hem nu al.

Fixed.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:05 schreef klaasweetalles het volgende:
De zoveelste blunder van louis van Gaal
Deze man is de nieuwe Danny Blind die als een geleidehond alles doet wat zijn baas zegt.
Left, right, behind.
louis zal het hem allemaal in zijn oor fluisteren.

quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:05 schreef klaasweetalles het volgende:
De zoveelste blunder van louis van Gaal
Deze man is de nieuwe Danny Blind die als een geleidehond alles doet wat zijn baas zegt.
Naar links...naar rechts...naar voren...naar achteren.
louis zal het hem allemaal in zijn oor fluisteren.

Op zich niks mis mee, waar ik wel alweer een beetje bang voor ben is de instroom van AZ dna, ze doen het natuurlijk heel goed voor een subtopper maar je moet naar een paar niveaus hoger streven.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:43 schreef Scorpie het volgende:
Die Beuker is wel een ambitieus mannetje als ik het zo lees op VI Pro.

gelukkig leiden andere clubs idd wel alle bestuursleden zelf opquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:02 schreef RamboDirk het volgende:
Het is wel echt genant aan het worden dat Ajax altijd weer terug moet vallen op AZ.
Clowneske dat Ajax niet zelf goede mensen kan vinden en opleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |