Heeft ook met de ambitie van die mensen zelf te maken, die willen ook stappen maken.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gelukkig leiden andere clubs idd wel alle bestuursleden zelf op
Te kloese en slot. Geboren op varkenoord.
Het is nieuw voor mij dat Slot een bestuurslid is.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:05 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gelukkig leiden andere clubs idd wel alle bestuursleden zelf op
Te kloese en slot. Geboren op varkenoord. Leuk geprobeerd wel.
Die was ook alleen maar aangenomen om de bouw van de nieuwe Toekomst te begeleiden omdat hij dat al op Papendal? had gedaan, dat het een beetje eng mannetje is wel eens hoor, maar er worden hem zaken in de schoenen geschoven waar hij gewoon niets mee te maken had.quote:
Zo'n type man is gif voor elke organisatie op welke positie dan ook.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die was ook alleen maar aangenomen om de bouw van de nieuwe Toekomst te begeleiden omdat hij dat al op Papendal? had gedaan, dat het een beetje eng mannetje is wel eens hoor, maar er worden hem zaken in de schoenen geschoven waar hij gewoon niets mee te maken had.
Hij mag van mij weg hoor maar daar los je verder weinig mee op.
Wie zou volgens jou de visie van Cruijff goed kunnen doorvoeren in de jeugdopleiding? Ik weet wel iemand, maar daar ben jij niet zo'n fan van volgens mijquote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee, waar ik wel alweer een beetje bang voor ben is de instroom van AZ dna, ze doen het natuurlijk heel goed voor een subtopper maar je moet naar een paar niveaus hoger streven.
De frictie tussen Cruijff en Van Gaal toen ging ook oa over de jeugdopleiding, Cruijff was voor opleiden individu en Van Gaal team als geheel, kan je als jeugd misschien een CL finale mee halen maar het 1e moet leidend blijven en daar faalt AZ wel een beetje met hun eigen jeugd.
het is iig niet nieuw dat de topclubs bestuursleden, directeuren en trainers niet zelf opleiden. Ook bij jouw cluppie niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is nieuw voor mij dat Slot een bestuurslid is.
Dat is inderdaad meer een we kennen niemand in het bestuur behalve losersvlucht Hendriks dus is alles zijn schuld.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die was ook alleen maar aangenomen om de bouw van de nieuwe Toekomst te begeleiden omdat hij dat al op Papendal? had gedaan, dat het een beetje eng mannetje is wel eens hoor, maar er worden hem zaken in de schoenen geschoven waar hij gewoon niets mee te maken had.
Hij mag van mij weg hoor maar daar los je verder weinig mee op.
De man die jij bedoelt was helemaal doorgedraaid en ging z'n eigen gang onder het motto "dit is hoe Johan het wil"quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wie zou volgens jou de visie van Cruijff goed kunnen doorvoeren in de jeugdopleiding? Ik weet wel iemand, maar daar ben jij niet zo'n fan van volgens mij.
Belangrijker dan welke specifieke visie is het dat je een leidende visie hebt in mijn ogen. Het is ook niet zo'n binair verschil, als je focust op het team worden individuen ook heus wel beter, en vice versa.
nee maar ze zijn duidelijk geen type Ajax voetbal gewend, eerder counter voetbal (vd Boomen), betonvoetbal (Medic) of lange ballen afmaken die voor je neus vallen (akpom en mikoutadze). Sosa en Sutalo zouden het wel moeten kunnen maar dat viel in de praktijk ook tegen. Gaai en Avila noem ik niet want die kunnen niet voetballen (aldus van Bommel zelf)quote:Op woensdag 11 oktober 2023 06:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja doei, die spelers zijn niet opeens het voetballen verleerd.
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:06 schreef Sabata het volgende:
[..]
nee maar ze zijn duidelijk geen type Ajax voetbal gewend, eerder counter voetbal (vd Boomen), betonvoetbal (Medic) of lange ballen afmaken die voor je neus vallen (akpom en mikoutadze). Sosa en Sutalo zouden het wel moeten kunnen maar dat viel in de praktijk ook tegen. Gaai en Avila noem ik niet want die kunnen niet voetballen (aldus van Bommel zelf)
Bergwijn is toch altijd wel een speler geweest die het van de ruimte moet hebben. Daarom snap ik de kronkel van nu al meerdere trainers niet dat je misschien hem ook wel op 10 kan laten spelen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]We zien aan Bergwijn en Taylor dat die het wel gewend zijn, volgens eigen zeggen weten ze er het meeste van, wat is Ajax voetbal, iig niet de lange bal spelen zoals ze nu doen.
Bergwijn is echt de grootste miskoop van Ajax in hele lange tijd.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bergwijn is toch altijd wel een speler geweest die het van de ruimte moet hebben. Daarom snap ik de kronkel van nu al meerdere trainers niet dat je misschien hem ook wel op 10 kan laten spelen.
Bakt er al ruim een jaar heel weinig van. Zowel bij Ajax als bij Oranje.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:21 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Bergwijn is echt de grootste miskoop van Ajax in hele lange tijd.
Begrijp ik ook niet en Berghuis vind ik ook geen 10, aan de bal kan hij dat wel maar bij balverlies niet.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Bergwijn is toch altijd wel een speler geweest die het van de ruimte moet hebben. Daarom snap ik de kronkel van nu al meerdere trainers niet dat je misschien hem ook wel op 10 kan laten spelen.
Dat valt wel mee, al heeft hij aan techniek ingeboet. Hij was een 10 in de jeugd en in zijn beginjaren bij PSV.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zegt allemaal niet zoveel, Wijnaldum was een frivole rechtsbuiten toen hij debuteerde.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, al heeft hij aan techniek ingeboet. Hij was een 10 in de jeugd en in zijn beginjaren bij PSV.
Wijnaldum was ook een 10 in de jeugd trouwens. Bergwijn is meer een vleugelspeler, maar eerder een technische dribbelaar met bijvoorbeeld ook een goede crosspass en een behoorlijk overzicht dan een pure snelheidsduivel.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat zegt allemaal niet zoveel, Wijnaldum was een frivole rechtsbuiten toen hij debuteerde.
Mwah dat kan hij denk ik wel, dat soort dingen vallen te trainen, Berghuis is in ieder geval slim genoeg om die manier van drukzetten te begrijpen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet en Berghuis vind ik ook geen 10, aan de bal kan hij dat wel maar bij balverlies niet.
Daar zijn we het dan niet over eens, ik vind hem veel te lomp om het predicaat technische dribbelaar te krijgen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wijnaldum was ook een 10 in de jeugd trouwens. Bergwijn is meer een vleugelspeler, maar eerder een technische dribbelaar met bijvoorbeeld ook een goede crosspass en een behoorlijk overzicht dan een pure snelheidsduivel.
Overmars was ook een gek maar dat kan best tot goede prestaties leiden. Maar in bepaalde aspecten ging Jonk wel ver ja, van een judoka in dienst heb ik ook wel twijfel over de kosteneffectiviteit. Overigens kunnen mensen ook leren. Peter Bosz is ook al weer een wat betere trainer geworden dan een aantal jaar geleden.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
De man die jij bedoelt was helemaal doorgedraaid en ging z'n eigen gang onder het motto "dit is hoe Johan het wil"
Jordi wou weer gaan trainen geloof ik.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 11:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Overmars was ook een gek maar dat kan best tot goede prestaties leiden. Maar in bepaalde aspecten ging Jonk wel ver ja, van een judoka in dienst heb ik ook wel twijfel over de kosteneffectiviteit. Overigens kunnen mensen ook leren. Peter Bosz is ook al weer een wat betere trainer geworden dan een aantal jaar geleden.
Hoe staat het eigenlijk met Jordi Cruijff? Die wordt voor mijn gevoel verrassend weinig genoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |