Soms vergeet je heel even dat de camera's er zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
wtf is er mis met mensen, dit komt op tv
ze gaat nee zeggenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:06 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Agressieve ex begrijp ik. Nu zoekt ze een vriendelijke man. Deze kerel is wel aardig denk ik.
Ook bij je wc telefoongesprek?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Soms vergeet je heel even dat de camera's er zijn.
Maar ze heeft een eisenlijstje dus ze zegt neequote:Op maandag 9 oktober 2023 20:06 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Agressieve ex begrijp ik. Nu zoekt ze een vriendelijke man. Deze kerel is wel aardig denk ik.
Gaan bij jou ook de sluizen open?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Soms vergeet je heel even dat de camera's er zijn.
Dat acht ik waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar ze heeft een eisenlijstje dus ze zegt nee
Oh nou dan herkennen we de date welquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
Hier heb ik dus de grote fout gemaakt, je word letterlijk weggetrokken om dit te doen he, en ik bestelde geen drankje voor haar alleen voor mijzelf, laten we zeggen dat ik daar geen punten mee heb gescoord.
Ik kan me voorstellen dat het andersom door sommige mensen ook niet gewaardeerd wordt daarentegen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
Hier heb ik dus de grote fout gemaakt, je word letterlijk weggetrokken om dit te doen he, en ik bestelde geen drankje voor haar alleen voor mijzelf, laten we zeggen dat ik daar geen punten mee heb gescoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |