Gewoon even wachten met bestellen. Je bent toch niet met een groep vrienden uit waarmee je sowieso al de hele avond bier van de tap drinkt en dus alvast maar een volgend rondje doet?quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als iemand attent aan je denkt en iets gokt of je drankje herhaalt, is toch prima.
Geen drankje, ook prima.
Oh, ging dit over voordat ze überhaupt het restaurant binnen was? Dan las ik het verkeerd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon even wachten met bestellen. Je bent toch niet met een groep vrienden uit waarmee je sowieso al de hele avond bier van de tap drinkt en dus alvast maar een volgend rondje doet?
Nee, maar op een eerste date ga je terwijl iemand naar toilet is niet voor diegene bestellen vind ik.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, ging dit over voordat ze überhaupt het restaurant binnen was? Dan las ik het verkeerd.
Als het om het allereerste drankje gaat niet, nee.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, maar op een eerste date ga je terwijl iemand naar toilet is niet voor diegene bestellen vind ik.
dit was al in het restaurant, was zeker eenquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het om het allereerste drankje gaat niet, nee.
Maar als iemand het voor mij gokt, wat is het probleem?
@:cherrycoke schreef dat het niet goed was oid.
Een date klapt omdat de klik er niet is. Niet omdat er geen drankje stond.
Ze vond je te stil.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
dit was al in het restaurant, was zeker eenvanuit haar kant gezien
en te zenuwachtigquote:Op maandag 9 oktober 2023 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze vond je te stil.
En als het om het drankje ging, dan zeurt ze.
Ook bij andere dan eerste drankje zou ik het niet doen. Als je wel voor jezelf alvast bestelt kan het beetje vreemd overkomen ook al is de gedachte dat je niet weet wat de ander het liefst wil goed. Daarom eventjes wachten tot de ander terug is. Maar zij die even later dan jij bestelt is toch ook niet zo erg, als iemand daar al moeilijk over doet dan wordt het wel zeker een kutrelatie.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het om het allereerste drankje gaat niet, nee.
Maar als iemand het voor mij gokt, wat is het probleem?
@:cherrycoke schreef dat het niet goed was oid.
Een date klapt omdat de klik er niet is. Niet omdat er geen drankje stond.
Als ik echt moet kiezen:quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook bij andere dan eerste drankje zou ik het niet doen. Als je wel voor jezelf alvast bestelt kan het beetje vreemd overkomen ook al is de gedachte dat je niet weet wat de ander het liefst wil goed. Daarom eventjes wachten tot de ander terug is. Maar zij die even later dan jij bestelt is toch ook niet zo erg, als iemand daar al moeilijk over doet dan wordt het wel zeker een kutrelatie.
Tsja, als je iets bestelt waar die andere geen zin in heeft en die moet het dan verplicht met tegenzin gaan zitten opdrinken is ook niet fijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik echt moet kiezen:
Ik zou liever hebben dat iemand wel iets bestelt dan alleen iets voor zichzelf kiest.
Maar verder maakt het niet uit. Het loopt niet op dit soort dingen mis.
Al zou ik “oh jeetje ik wist niet wat je wilde en dus x y z” voor mij een zenuwachtige afknapper vinden.
Maar ik zou al niet meedoen want ze matchen mij toch exact met iets waar ik NIET om vraag.
Het was echt wel leuk om een keer mee te doen, ik ben geen casanova die veel op date gaat waarom? ook dat komt voor in de intro. veel geleerd ook.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik echt moet kiezen:
Ik zou liever hebben dat iemand wel iets bestelt dan alleen iets voor zichzelf kiest.
Maar verder maakt het niet uit. Het loopt niet op dit soort dingen mis.
Al zou ik “oh jeetje ik wist niet wat je wilde en dus x y z” een zenuwachtige afknapper vinden.
Maar ik zou al niet meedoen want ze matchen mij toch exact met iets waar ik NIET om vraag.
Oké, ik ging even uit van een doorsnee drankje wat bijna iedereen drinkt. Dan heb je idd een punt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tsja, als je iets bestelt waar die andere geen zin in heeft en die moet het dan verplicht met tegenzin gaan zitten opdrinken is ook niet fijn.
Of ze willen laten zien dat er best wel eens succes is? Ze hebben wel een beetje een slechte naam qua succesrate.quote:
Sorry @MizzezAmyquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Oei, helemaal gemist dat het weer begonnen is
Ik vroeg me al af of ik niet meer welkom wasquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sorry @:mizzezamy
Het kwam zonder overdrijven echt uit het niets.
Ik ga kijken of ik het vandaag langer dan tien minuutjes uithoud.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine.@:rickocum @:sked @:Poefbank @:0ne_of_the_few @:KennyPowers @:XSbig @:MadMaster @:MizzezAmy @:RamboDirk @:Gibson88 @:Felagund @:Hankster @:qwarqtaartje @:centenbak @:tja77 @:coco
De mensen die er gister niet waren (denk ik) en wellicht een reminder willen.
Nieuw seizoen aflevering 2 komt zo.
Ik heb de afgelopen weken de UK versie bekeken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
@:Nine.@:rickocum @:sked @:Poefbank @:0ne_of_the_few @:KennyPowers @:XSbig @:MadMaster @:MizzezAmy @:RamboDirk @:Gibson88 @:Felagund @:Hankster @:qwarqtaartje @:centenbak @:tja77 @:coco
Paar keer gezien, ik vond het eigenlijk ook heel oké, misschien omdat er zelden stiltes zijn en mensen veel spontaner zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken de UK versie bekeken.
Die vind ik toch leuker dan de NL versie.
Maar ik zal het een kans(je) geven…
Present!quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind de NL deelnemers saaie sufsokken vergeleken met de over de top Britten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Paar keer gezien, ik vond het eigenlijk ook heel oké, misschien omdat er zelden stiltes zijn en mensen veel spontaner zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |