Ze willen natuurlijk ook wel dat er in poulefase wat buffer is bij een misstap. Als alleen de poulewinnaar doorgaat, dan zal het vaak niet echt spannend zijn. En die beste nummer 2 dat is aids. Helemaal als veel ploegen de laatste ronde al nergens meer om spelen behalve om de eer.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze marktonderzoek hebben gedaan, en geconcludeerd hebben dat knock-out wedstrijden populairder zijn dan een poulefase waar meer op het spel staat. Dan kom je dus op zo’n compromis uit.
Nou ik heb me net eens verdiept in het Kwalificatie formaat, het kon wel wat simpelderquote:Op vrijdag 6 juni 2025 08:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een meuk allemaal, dat WK wordt echt helemaal uitgemolken.
Spijtig.quote:
Dan ga je nog wel een lang traject in tegen andere federaties.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spijtig.
Al hebben ze ook nog kans als ze 2de worden.
Dus 2x gelijk kan volstaan.
Dat zijn echt zulke verschrikkelijke teams, net als een Iran. Alleen maar veldvulling op WK’s en niet eens leuke veldvulling. Bijna altijd fysiek betonvoetbal wat niet om aan te gluren is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:51 schreef DeeBee het volgende:
Mooi Qatar en Saudi ook thuisvoordeel gegeven
Hup Tim Garudaquote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:25 schreef borisz het volgende:
Het gaat erom!
08.10.2025
17:00 WCQL R4 Group A Qatar 0-0 Oman
19:15 WCQL R4 Group B Saudi Arabia - Indonesia
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 17:25 schreef borisz het volgende:
Het gaat erom!
08.10.2025
17:00 WCQL R4 Group A Qatar 0-0 Oman
19:15 WCQL R4 Group B Saudi Arabia - Indonesia
FIFA-goden met hun 48 landen troep.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 18:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ongekende kelderklassekraker in Doha, wat een niveau.
Dan gaat hij waarschijnlijk terugroeien vanuit Jeddahquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Als ze verliezen rijdt Kluivert de bus terug?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |