#kluivertoutquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:17 schreef franklop het volgende:
Indonesië 6-0 achter tegen Japan ondertussen
Maken nog steeds kans op het WK. Best kansloos eigenlijk zoveel tickets voor Azië.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het werd ook wel een keer tijd dat die hypetrain ontspoorde.
Mwa, (meer dan) de helft van de wereldbevolking woont in het gebied van de AFC? 8 of 9 tickets vind ik dan niets te veel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:09 schreef Halcon het volgende:
Best kansloos eigenlijk zoveel tickets voor Azië.
Ja... een kwart of zo woont in India en China, moet je die dan maar standaard mee laten doen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa, (meer dan) de helft van de wereldbevolking woont in het gebied van de AFC? 8 of 9 tickets vind ik dan niets te veel.
Nee, maar met 48 landen vind ik 20% komende uit dat gebied niets te veel. Persoonlijk vind ik zuid Amerika dan krommer met 6 of 7 landen van de 10 die naar het WK gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja... een kwart of zo woont in India en China, moet je die dan maar standaard mee laten doen?
Ik denk dat je ook naar niveau moet kijken. De nummer 6 van Zuid-Amerika is 'n stuk beter dan de nummer 8 van Azië bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, maar met 48 landen vind ik 20% komende uit dat gebied niets te veel. Persoonlijk vind ik zuid Amerika dan krommer met 6 of 7 landen van de 10 die naar het WK gaan.
Mee eens. Die hele groepsfase gaat nergens over straks, 32 van de 48 landen gaan door, dus 1 van de drie poulewedstrijden winnen is min of meer al voldoende. Hadden ze beter alle poulewinnaars en de 4 beste nummers 2 door kunnen laten gaan. Maar ja, het grote geld..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook naar niveau moet kijken. De nummer 6 van Zuid-Amerika is 'n stuk beter dan de nummer 8 van Azië bijvoorbeeld.
48 landen vind ik sowieso te veel eigenlijk.
Ja, ook veel te veel zwakke ploegen. Beste nummers 2 vind ik ook wel een beetje aids.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens. Die hele groepsfase gaat nergens over straks, 32 van de 48 landen gaan door, dus 1 van de drie poulewedstrijden is min of meer al voldoende. Hadden ze beter alle poulewinnaars en de 4 beste nummers 2 door kunnen laten gaan. Maar ja, het grote geld..
Types zoals Infantino moeten de zakken nog wat verder vullen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook naar niveau moet kijken. De nummer 6 van Zuid-Amerika is 'n stuk beter dan de nummer 8 van Azië bijvoorbeeld.
48 landen vind ik sowieso te veel eigenlijk.
Ja, het zal wel eerder naar 64 landen gaan dan weer terug naar 32 landen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Types zoals Infantino moeten de zakken nog wat verder vullen.
Ik vermoed dat ze marktonderzoek hebben gedaan, en geconcludeerd hebben dat knock-out wedstrijden populairder zijn dan een poulefase waar meer op het spel staat. Dan kom je dus op zo’n compromis uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens. Die hele groepsfase gaat nergens over straks, 32 van de 48 landen gaan door, dus 1 van de drie poulewedstrijden winnen is min of meer al voldoende. Hadden ze beter alle poulewinnaars en de 4 beste nummers 2 door kunnen laten gaan. Maar ja, het grote geld..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |