Ben benieuwd. Australië is niet in wereldvorm, weinig topspelers. Zou wel een stunt zijn, maar ik denk dat het verschil te groot is.quote:Op donderdag 20 maart 2025 08:32 schreef borisz het volgende:
Australië - Indonesië straks op ESPN.
Zit helaas in een vergadering...

Was een tijdje trending toch bij zijn aantreden #Kluivertuitquote:

De Oezbeken straks voor het eerst aanwezig.quote:Op donderdag 20 maart 2025 21:34 schreef borisz het volgende:
Kortom speelronde VII
19:15 WCQL R3 Group B Iraq 2-2 Kuwait
19:15 WCQL R3 Group B Jordan 3-1 Palestine
19:15 WCQL R3 Group A Qatar 5-1 North Korea
19:15 WCQL R3 Group C Saudi Arabia 1-0 China
17:00 WCQL R3 Group A Iran 2-0 U.A.E.
17:00 WCQL R3 Group A Uzbekistan 1-0 Kyrgyzstan
12:00 WCQL R3 Group B South Korea 1-1 Oman
11:35 WCQL R3 Group C Japan 2-0 Bahrain
10:10 WCQL R3 Group C Australia 5-1 Indonesia
A: Iran 19, Uzbekistan 16 UAE, Qatar 10
B: Zuid-Korea 15, Jordanië, Irak 12. Oman 7.
C: Japan is binnen met 19. Australië nu 10, SA 9, Indonesië, Bahrain en China 6.

Nederland - Oezbekistan vind ik wel een mooi affiche.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Oezbeken straks voor het eerst aanwezig.

Ik vind het debiel dat sommige eerder mogen beginnen. Naja veel eerder in dit geval. Alsof Japan later dit jaar iets beters te doen heeft. Laat iedereen gewoon ongeveer rond dezelfde periode zich kwalificeren. Uitzonderingen zijn de play-offs natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 maart 2025 22:26 schreef TLC het volgende:
Japan al geplaatst en sommige landen zijn nog niet eens begonnen met de kwalificatie

Wie zijn wij om te oordelen over de kwalificatie in Azië.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het debiel dat sommige eerder mogen beginnen. Naja veel eerder in dit geval. Alsof Japan later dit jaar iets beters te doen heeft. Laat iedereen gewoon ongeveer rond dezelfde periode zich kwalificeren. Uitzonderingen zijn de play-offs natuurlijk.

Mensenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:20 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Wie zijn wij om te oordelen over de kwalificatie in Azië.

#kluivertoutquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:17 schreef franklop het volgende:
Indonesië 6-0 achter tegen Japan ondertussen

Maken nog steeds kans op het WK. Best kansloos eigenlijk zoveel tickets voor Azië.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het werd ook wel een keer tijd dat die hypetrain ontspoorde.

Mwa, (meer dan) de helft van de wereldbevolking woont in het gebied van de AFC? 8 of 9 tickets vind ik dan niets te veel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:09 schreef Halcon het volgende:
Best kansloos eigenlijk zoveel tickets voor Azië.

Ja... een kwart of zo woont in India en China, moet je die dan maar standaard mee laten doen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa, (meer dan) de helft van de wereldbevolking woont in het gebied van de AFC? 8 of 9 tickets vind ik dan niets te veel.

Nee, maar met 48 landen vind ik 20% komende uit dat gebied niets te veel. Persoonlijk vind ik zuid Amerika dan krommer met 6 of 7 landen van de 10 die naar het WK gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja... een kwart of zo woont in India en China, moet je die dan maar standaard mee laten doen?

Ik denk dat je ook naar niveau moet kijken. De nummer 6 van Zuid-Amerika is 'n stuk beter dan de nummer 8 van Azië bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, maar met 48 landen vind ik 20% komende uit dat gebied niets te veel. Persoonlijk vind ik zuid Amerika dan krommer met 6 of 7 landen van de 10 die naar het WK gaan.

Mee eens. Die hele groepsfase gaat nergens over straks, 32 van de 48 landen gaan door, dus 1 van de drie poulewedstrijden winnen is min of meer al voldoende. Hadden ze beter alle poulewinnaars en de 4 beste nummers 2 door kunnen laten gaan. Maar ja, het grote geld..quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook naar niveau moet kijken. De nummer 6 van Zuid-Amerika is 'n stuk beter dan de nummer 8 van Azië bijvoorbeeld.
48 landen vind ik sowieso te veel eigenlijk.

Ja, ook veel te veel zwakke ploegen. Beste nummers 2 vind ik ook wel een beetje aids.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens. Die hele groepsfase gaat nergens over straks, 32 van de 48 landen gaan door, dus 1 van de drie poulewedstrijden is min of meer al voldoende. Hadden ze beter alle poulewinnaars en de 4 beste nummers 2 door kunnen laten gaan. Maar ja, het grote geld..

Types zoals Infantino moeten de zakken nog wat verder vullen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook naar niveau moet kijken. De nummer 6 van Zuid-Amerika is 'n stuk beter dan de nummer 8 van Azië bijvoorbeeld.
48 landen vind ik sowieso te veel eigenlijk.

Ja, het zal wel eerder naar 64 landen gaan dan weer terug naar 32 landen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Types zoals Infantino moeten de zakken nog wat verder vullen.

Ik vermoed dat ze marktonderzoek hebben gedaan, en geconcludeerd hebben dat knock-out wedstrijden populairder zijn dan een poulefase waar meer op het spel staat. Dan kom je dus op zo’n compromis uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mee eens. Die hele groepsfase gaat nergens over straks, 32 van de 48 landen gaan door, dus 1 van de drie poulewedstrijden winnen is min of meer al voldoende. Hadden ze beter alle poulewinnaars en de 4 beste nummers 2 door kunnen laten gaan. Maar ja, het grote geld..

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |