Gaat het goed?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatjesssssssssssss
ik denk dat de gemiddelde moeder dat een slecht plan vindt als er een dergelijk formaat uitkomtquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja je had beter op late leeftijd geboren kunnen worden
EIN SCHMETTERLINGquote:
Even testen:quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ik ben echt te serieus nu denk ik, dat ik nergens echt een grap in zie![]()
![]()
![]()
![]()
Maar mijn Kink-lijst is klaar
![]()
https://kink.nl/voting/6f642117-bca7-4f4e-b685-b9a0ac2811fd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat ik denk ik ookquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat de gemiddelde moeder dat een slecht plan vindt als er een dergelijk formaat uitkomt
Nou gewoon normaal eigenlijk toch? Als iedereen iets voor de samenleving zou doen, zou de wereld er een stuk beter uitzien. Niet dat iedereen z'n halve privéleven moet opgeven natuurlijk, maar een betere wereld begint toch wel echt bij jezelfquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even testen:
Het is groen en het rent door het bos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gniffelen, maar niet meer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga denk ik zo slapen. Hoewel ik dat overdag al veel gedaan heb.
Morgen wil ik wel naar Kaatsheuvel..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Jawel, ik heb in het verleden ook vrijwilligerswerk gedaan, maar ik zou er momenteel niet de energie voor hebbenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou gewoon normaal eigenlijk toch? Als iedereen iets voor de samenleving zou doen, zou de wereld er een stuk beter uitzien. Niet dat iedereen z'n halve privéleven moet opgeven natuurlijk, maar een betere wereld begint toch wel echt bij jezelf
Veel plezier in de Ketsquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gniffelen, maar niet meer...
Ik ga denk ik zo slapen. Hoewel ik dat overdag al veel gedaan heb.
Morgen wil ik wel naar Kaatsheuvel...
Misschien later weer eens dan, hoeft ook niet dag in dag uit. Vind het ook zo goed dat @4EverBlackEyed zo vaak afval op straat opruimt.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, ik heb in het verleden ook vrijwilligerswerk gedaan, maar ik zou er momenteel niet de energie voor hebben
quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat de gemiddelde moeder dat een slecht plan vindt als er een dergelijk formaat uitkomt
Noemen jullie mij nou dik!?quote:
Goed dat ik even op de site van het park keek, want een ticket alleen is niet voldoende, je moet ook reserveren. Dat dus maar gedaan..quote:
Ik zou eigenlijk dit voorbeel dmoeten volgen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:29 schreef Karzai het volgende:
ik sluit af , laters, slaap lekker straks mense
Frebbie gaat helemaal los met d'r prikstok jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien later weer eens dan, hoeft ook niet dag in dag uit. Vind het ook zo goed dat @:4everblackeyed zo vaak afval op straat opruimt.
(Was 4ebe toch?)
altijd lastigquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja dan zou ik gewoon ook een nieuwe openen als ik jou was, en een mod vragen die andere even te sluiten.
Ik kan mij niet vinden in hoe mijn karakter hier weggezet wordt als een of andere verbeuze zonderling.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geeft niet, de posts van Zwab moet je sowieso soms een paar keer lezen en niet te serieus nemen
Zo ben ik hè, geweldig.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
altijd lastigMaar je deed het geweldig
Ja, dat vind ik ook prijzenswaardigquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien later weer eens dan, hoeft ook niet dag in dag uit. Vind het ook zo goed dat @:4everblackeyed zo vaak afval op straat opruimt.
(Was 4ebe toch?)
Ooh, is dat iets nieuws?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed dat ik even op de site van het park keek, want een ticket alleen is niet voldoende, je moet ook reserveren. Dat dus maar gedaan..
Nee 'volgroeid'quote:
velen geweldigs zijn normaal.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ben ik hè, geweldig.
O nee ik was normaal
Nu klinkt het als een soort Suske en Wiske. Frebbie en de losbollige prikstok.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frebbie gaat helemaal los met d'r prikstok ja
Geen idee. COrona is natuurlijk nog niet helemaal weg, misschien is het ten behoeve van crowdbeheersing.. Dat het niet te druk zal zijn..quote:
Frebbie en de porrende prikkerquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu klinkt het als een soort Suske en Wiske. Frebbie en de losbollige prikstok.
Hmm, goed dat je het zag!quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. COrona is natuurlijk nog niet helemaal weg, misschien is het ten behoeve van crowdbeheersing.. Dat het niet te druk zal zijn..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |