Goed dat ik even op de site van het park keek, want een ticket alleen is niet voldoende, je moet ook reserveren. Dat dus maar gedaan..quote:
Ik zou eigenlijk dit voorbeel dmoeten volgen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:29 schreef Karzai het volgende:
ik sluit af , laters, slaap lekker straks mense
Frebbie gaat helemaal los met d'r prikstok jaquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien later weer eens dan, hoeft ook niet dag in dag uit. Vind het ook zo goed dat @:4everblackeyed zo vaak afval op straat opruimt.
(Was 4ebe toch?)
altijd lastigquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja dan zou ik gewoon ook een nieuwe openen als ik jou was, en een mod vragen die andere even te sluiten.
Ik kan mij niet vinden in hoe mijn karakter hier weggezet wordt als een of andere verbeuze zonderling.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geeft niet, de posts van Zwab moet je sowieso soms een paar keer lezen en niet te serieus nemen
Zo ben ik hè, geweldig.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
altijd lastigMaar je deed het geweldig
Ja, dat vind ik ook prijzenswaardigquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien later weer eens dan, hoeft ook niet dag in dag uit. Vind het ook zo goed dat @:4everblackeyed zo vaak afval op straat opruimt.
(Was 4ebe toch?)
Ooh, is dat iets nieuws?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed dat ik even op de site van het park keek, want een ticket alleen is niet voldoende, je moet ook reserveren. Dat dus maar gedaan..
Nee 'volgroeid'quote:
velen geweldigs zijn normaal.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ben ik hè, geweldig.
O nee ik was normaal
Nu klinkt het als een soort Suske en Wiske. Frebbie en de losbollige prikstok.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Frebbie gaat helemaal los met d'r prikstok ja
Geen idee. COrona is natuurlijk nog niet helemaal weg, misschien is het ten behoeve van crowdbeheersing.. Dat het niet te druk zal zijn..quote:
Frebbie en de porrende prikkerquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu klinkt het als een soort Suske en Wiske. Frebbie en de losbollige prikstok.
Hmm, goed dat je het zag!quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. COrona is natuurlijk nog niet helemaal weg, misschien is het ten behoeve van crowdbeheersing.. Dat het niet te druk zal zijn..
Ik word hier ook afgeschilderd als goorlelquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan mij niet vinden in hoe mijn karakter hier weggezet wordt als een of andere verbeuze zonderling.
Ja. Je bent zelf immuun voor je dieettechniek denk ikquote:
voor ieder karakter plek in Foquevillequote:Op maandag 9 oktober 2023 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik word hier ook afgeschilderd als goorlel
nog steeds?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Goed dat ik even op de site van het park keek, want een ticket alleen is niet voldoende, je moet ook reserveren. Dat dus maar gedaan..
Dat gebeurt bij ons ookquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zijn mensen toch slecht om data te interpreteren
Iemand heeft een hele "analyse" gemaakt, maar als ze even gekeken hadden of de data wel valide was dan hadden ze al heel snel gezien dat de bron niet klopt. Leuk dat hoger management die analyse ook gekregen heeft.
Op zich wel knap, want ik sneed het onkuise onderwerp aan dit keer.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik word hier ook afgeschilderd als goorlel
Ja en Frebbie is er niet eens om mij te beschuldigen vanavondquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Op zich wel knap, want ik sneed het onkuise onderwerp aan dit keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |