Ja die ken ik ja. Schitterend.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:03 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, dit vind ik wel een muziekje voor jou ofzo
Heb je al een comfortabele bank?quote:
Ik vind dit stiekem ook wel leukquote:
"En, Zwabber, waar zit je mee?"quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie zie jij van hier de psychiater? Die hebben we met alle respect wel nodig
'waar zit je mee?'quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"En, Zwabber, waar zit je mee?"
Nou, het begon allemaal toen ik op vroege leeftijd geboren ben...
""
Jawel. Maar ik weet niet of mensen er vrolijk van worden als ik ze een uur lang zoquote:
Jij misschien niet. Maar ikzelf heb die hulp echt wel nodig, en dat geldt wel voor meer mensen hierquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
""
Denk dat ze daar blijer mee zijn dan dat je ze een uur zoquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik weet niet of mensen er vrolijk van worden als ik ze een uur lang zoaan ga zitten kijken terwijl ze hun zielenroerselen delen.
Nee Zwabbie probeert de grap te maken dat de psycholoog bij hem in slaap valt als die zijn verhaal wil vertellenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Maar ikzelf heb die hulp echt wel nodig, en dat geldt wel voor meer mensen hier
Dat was niet de grap waar ik voor ging. Ik heb zelf ook therapie op het moment hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Maar ikzelf heb die hulp echt wel nodig, en dat geldt wel voor meer mensen hier
Heb je de munchies?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:12 schreef Karzai het volgende:
Nog even wat snacks gehaald
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:12 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Goed puntquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze daar blijer mee zijn dan dat je ze een uur zoof zo
zit aan te kijken
Vind ik niet erg, en Gergi denkt er nu ook over dus als we dat samen kunnen doen is helemaal prima.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Och joh begin er niet aan, de brandweer, kost je je halve privé leven
Ja preciesquote:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was niet de grap waar ik voor ging. Ik heb zelf ook therapie op het moment hoor.
Ik ben echt te serieus nu denk ik, dat ik nergens echt een grap in ziequote:Op maandag 9 oktober 2023 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee Zwabbie probeert de grap te maken dat de psycholoog bij hem in slaap valt als die zijn verhaal wil vertellen
Winkelen als je honger hebt is gevaarlijkquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:12 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
ja je had beter op late leeftijd geboren kunnen wordenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
""
Nou ja dan zou ik gewoon ook een nieuwe openen als ik jou was, en een mod vragen die andere even te sluiten.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Travelsnacks inmiddels naar topic 8![]()
Dank aan @:kwiwi voor de changeover![]()
Ja je weet nooit of er eoa brievenbuslul vindt dat hij lollig moet zijn.
Just wanna dance the night awayquote:
Geeft niet, de posts van Zwab moet je sowieso soms een paar keer lezen en niet te serieus nemenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben echt te serieus nu denk ik, dat ik nergens echt een grap in zie![]()
![]()
![]()
![]()
Stoer hoorquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, en Gergi denkt er nu ook over dus als we dat samen kunnen doen is helemaal prima.
Ik mis gewoon het iets nuttigs doen, want dat is mijn dagelijkse werk in mijn optiek helemaal niet. En wat doe ik nu in m'n vrije tijd? Sporten, tuinieren, FOK!ken, tv kijken, lezen.. Ik heb een tijdje met slachtoffers van ernstigs seksueel geweld gewerkt, en dat gaf heel veel voldoening. Zoiets wil ik weer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |