quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De meest nuchtere en neutrale, dat moet dan wel Buda zijn
Ja die ken ik ja. Schitterend.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:03 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber, dit vind ik wel een muziekje voor jou ofzo
Heb je al een comfortabele bank?quote:
Ik vind dit stiekem ook wel leukquote:
"En, Zwabber, waar zit je mee?"quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wie zie jij van hier de psychiater? Die hebben we met alle respect wel nodig
'waar zit je mee?'quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"En, Zwabber, waar zit je mee?"
Nou, het begon allemaal toen ik op vroege leeftijd geboren ben...
""
Jawel. Maar ik weet niet of mensen er vrolijk van worden als ik ze een uur lang zoquote:
Jij misschien niet. Maar ikzelf heb die hulp echt wel nodig, en dat geldt wel voor meer mensen hierquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"En, Zwabber, waar zit je mee?"
Nou, het begon allemaal toen ik op vroege leeftijd geboren ben...
""
Denk dat ze daar blijer mee zijn dan dat je ze een uur zoquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik weet niet of mensen er vrolijk van worden als ik ze een uur lang zoaan ga zitten kijken terwijl ze hun zielenroerselen delen.
Nee Zwabbie probeert de grap te maken dat de psycholoog bij hem in slaap valt als die zijn verhaal wil vertellenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Maar ikzelf heb die hulp echt wel nodig, en dat geldt wel voor meer mensen hier
Dat was niet de grap waar ik voor ging. Ik heb zelf ook therapie op het moment hoor.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij misschien niet. Maar ikzelf heb die hulp echt wel nodig, en dat geldt wel voor meer mensen hier
Heb je de munchies?quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:12 schreef Karzai het volgende:
Nog even wat snacks gehaald
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:12 schreef Karzai het volgende:
Nog even wat snacks gehaald
[ afbeelding ]
Goed puntquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze daar blijer mee zijn dan dat je ze een uur zoof zo
zit aan te kijken
Vind ik niet erg, en Gergi denkt er nu ook over dus als we dat samen kunnen doen is helemaal prima.quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Och joh begin er niet aan, de brandweer, kost je je halve privé leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |