abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211303924
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2023 16:13 schreef RM-rf het volgende:
en je hoeft verder niet te liegen "dat je rusland voor 'geen hol' zou vertrouwen"... iedereen is duidelijk dat je hardnekkig staatspropagande zit na te papegaaien en welbewust de realiteit negeert als dat tegen het russische naratief ingaat... dat is gewoon een bord voor je kop hebben.
Klasse ook deze comment _O-
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211303955
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:05 schreef ludovico het volgende:
Welke onderbouwing van je feiten?

Jij stelt "Rusland houdt onrechtelijk tegen" prima stelling
nu heb ik deze discussie al in januari genoeg gevoerd en zou me verder herhalen..

maar waar haal jij in godsnaam vandaan dat mijn stelling zou zijn dat Rusland "onrechtelijk" de levering tegen zou houden?

Dan draai je opeens als een windvaantje in een orkaan...
nog geen die posts (kennelijk ga je opeens druk posten om de aandacht af te leiden als het om FEITEN gaat) beweerde JIJ dat "Canada de ventilatoren rond zou laten slingeren"

Volgens mij heb je verdomd goed door in hoeverre het poep is wat je praat, maar verhul je je nu achter knap draaitol-werk en enthousiast dubbelposten
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_211303960
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:01 schreef RM-rf het volgende:
gaan we hier nu een herhaling doen van dezelfde discussie die we al voerden op 16 januari 2023 .... en waar ik je de vorige keer al alle hoeken van het forum liet zien omdat je geen enkele feitenkennis bleek te hebben?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 09:44 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee jij weet ook duidelijk niet wat er precies gebeurde en met welke timeline, het gezeik liep nog door in september en ik heb nooit ontkent dat er geen gas liep door NS1 (wist het alleen niet zeker voor het precieze moment tijdens die sabotage en nog steeds niet eigenlijk maar okay ik geloof het, er liep toen dus niks (geen bron van gezien hier).

Naar mijn indruk zat Rusland een geopolitiek spel te spelen door NS1 dicht te gooien en te frustreren zodat we NS2 zouden openen. Dat was in mijn beleving aan de hand.

Dat zorgt voor meer output ipv minder, dat is méér in het belang van Rusland ook, en gezien ze aanbieden NS2 te laten compenseren voor NS1 ook logisch naar mijn indruk, dat staat haaks op eigen infrastructuur opblazen.

Dus mij zul je ook zeker niet horen ontkennen dat er geen gas liep en dat Rusland niet aan het frustreren was, het gaat er alleen om dat jij aanteigeningen maakt maar dan moet je alleen je papieren op orde hebben. Het is te weinig substantie, all i'm saying.
Jij stelt leuk dat Rusland spelletjes speelt, dat zal heel goed kunnen, heb je sluitend bewijs? Daar ging het toen ook al over en nu dus blijkbaar nog steeds.

Daarnaast refereer je naar een discussie met duidelijk motief voor het frustreren, waar die bij schade doen aan eigen infrastructuur domweg ontbreekt. Als je dat doordenkt is het netto gewoon negatief, zéker op de lange termijn, en ook op de korte termijn zou het voor Poetins positie erg slecht uitkomen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_211303968
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:11 schreef RM-rf het volgende:
nog geen die posts (kennelijk ga je opeens druk posten om de aandacht af te leiden als het om FEITEN gaat) beweerde JIJ dat "Canada de ventilatoren rond zou laten slingeren"
Die Turbines waren in Canada ja vanwege onderhoud en ja de export daarvan werd tegengehouden door Trudeau. Dat zijn feiten.

Dat ze bij export in Duitsland waren en het daar bureaucratisch verder werd getraineerd heb ik niet ontkent.
pi_211303977
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:11 schreef RM-rf het volgende:
Volgens mij heb je verdomd goed door in hoeverre het poep is wat je praat, maar verhul je je nu achter knap draaitol-werk en enthousiast dubbelposten
Ik denk dat jij beter moet lezen.
pi_211304424
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 12:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
Alles binnen contractuele verplichtingen.
Logisch, anders hadden ze toen al boetes moeten betalen.

quote:
Dat er vervolgens middels sancties het één en ander in werking wordt gesteld is uiteraard hartstikke logisch.
[..]
Wat is in werking gesteld?

quote:
Die dus volstrekt onlogisch is. Raar geloof.
Tja, feiten liggen er. Rusland levert al sinds 2021 minder dan de behoefte, doet dat met allerlei excuses, en op het moment dat NS1 is opgeblazen zijn die niet meer nodig.

Dan de VS, die heeft nooit gedreigd NS 1 op te blazen, en ik begrijp dat NS2 nog deels bruikbaar is.
Het motief van de VS klopt dan niet
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_211304635
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:07 schreef Wantie het volgende:
Dan de VS, die heeft nooit gedreigd NS 1 op te blazen,
:D
pi_211305453
Voor straf krijg je geen Taurus.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211306274
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Logisch, anders hadden ze toen al boetes moeten betalen.
[..]
Wat is in werking gesteld?
[..]
Tja, feiten liggen er. Rusland levert al sinds 2021 minder dan de behoefte, doet dat met allerlei excuses, en op het moment dat NS1 is opgeblazen zijn die niet meer nodig.

Dan de VS, die heeft nooit gedreigd NS 1 op te blazen, en ik begrijp dat NS2 nog deels bruikbaar is.
Het motief van de VS klopt dan niet
Al voor de oorlog werd er door Amerika druk op Europese bedrijven en overheden gezet om te kappen met Nord Stream 2.

https://edition.cnn.com/2(...)any-biden/index.html

https://edition.cnn.com/2(...)sanctions/index.html

Dit is van vlak voor de invasie. Amerika zat continu hun LNG gas te pushen. Die qua prijs duurder was dan het Russische gas. Immers het transport is een stuk complexer. De familie Biden heeft ook economische belangen in Oekraïne. Onder andere zijn doorgesnoven zoon was daar jaren lang actief voor de invasie.
pi_211306617
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 11:25 schreef RM-rf het volgende:
Veel duidelijker kun je niet duidelijk maken wat het motief van rusland was...
Rusland is ook meteen weer hoog van de toren gaan blazen:

quote:
Kremlin says report on Zelenskiy's alleged ignorance of Nord Stream attack is 'alarming'

"Traces of Ukraine in this sabotage, this terrorist act, are increasingly appearing in reports, investigations and media reports," Kremlin spokesman Dmitry Peskov told reporters.

"It says that President Zelenskiy may not have been aware of such actions by his subordinates from the security agencies. This is a very alarming signal not only for us, but also for the countries of the collective West," Peskov said.

"If the Kyiv regime is no longer in control of the situation in its own country, then this is alarming and should also be taken into account."
  woensdag 15 november 2023 @ 19:13:16 #161
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211306642
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 19:09 schreef AchJa het volgende:

[..]
[..]

Hebben ze ook hun lolletje :P
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 15 november 2023 @ 19:27:56 #162
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_211306794
quote:

[..]
[..]

Daar hebben ze ook wel al het recht toe na maanden lang voor dader versleten te zijn lijkt nu dat het heilige Oekraine als VS puppet west europa saboteert terwijl ondertussen Zelenski in Brussel met Von der Leyen en consorten de polonaise loopt
pi_211306831
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 19:27 schreef the-eye het volgende:

Daar hebben ze ook wel al het recht toe na maanden lang voor dader versleten te zijn lijkt nu dat het heilige Oekraine west europa saboteert terwijl ondertussen Zelenski in Brussel met Von der Leyen en consorten de polonaise loopt
Juist. Nergens bewijs.

Zo werkt propaganda.
  woensdag 15 november 2023 @ 19:36:08 #164
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_211306902
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 19:30 schreef AchJa het volgende:

[..]
Juist. Nergens bewijs.

Zo werkt propaganda.
Beticht je nu de NOS van Russissche propaganda?
pi_211306944
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 15:34 schreef ludovico het volgende:

[..]
:D
Was te verwachten, je gaat je ongelijk niet toegeven.
pi_211306949
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 19:36 schreef the-eye het volgende:

[..]
Beticht je nu de NOS van Russissche propaganda?
Nope
pi_211306964
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 19:27 schreef the-eye het volgende:

[..]
Daar hebben ze ook wel al het recht toe na maanden lang voor dader versleten te zijn lijkt nu dat het heilige Oekraine als VS puppet west europa saboteert terwijl ondertussen Zelenski in Brussel met Von der Leyen en consorten de polonaise loopt
Nee.
pi_211307177
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 18:41 schreef Gitw het volgende:

[..]
Al voor de oorlog werd er door Amerika druk op Europese bedrijven en overheden gezet om te kappen met Nord Stream 2.
En die blijkt deels nog te functioneren.

quote:
https://edition.cnn.com/2(...)any-biden/index.html

https://edition.cnn.com/2(...)sanctions/index.html

Dit is van vlak voor de invasie. Amerika zat continu hun LNG gas te pushen. Die qua prijs duurder was dan het Russische gas. Immers het transport is een stuk complexer. De familie Biden heeft ook economische belangen in Oekraïne. Onder andere zijn doorgesnoven zoon was daar jaren lang actief voor de invasie.
Nee, de VS had al lang door dat de EU te afhankelijk werd van Rusland.
Dat hebben de voorgangers van Biden ook laten weten, en die hebben de EU hiervoor gewaarschuwd.
NS2 was voor Rusland van groot strategisch belang.

De EU luisterde niet, en betaalt daar nu de prijs voor.
pi_211307220
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 14:12 schreef ludovico het volgende:

[..]
[..]
Jij stelt leuk dat Rusland spelletjes speelt, dat zal heel goed kunnen, heb je sluitend bewijs? Daar ging het toen ook al over en nu dus blijkbaar nog steeds.

Daarnaast refereer je naar een discussie met duidelijk motief voor het frustreren, waar die bij schade doen aan eigen infrastructuur domweg ontbreekt. Als je dat doordenkt is het netto gewoon negatief, zéker op de lange termijn, en ook op de korte termijn zou het voor Poetins positie erg slecht uitkomen.
Op welke manier is het opblazen van Nordstream erg slecht uitgekomen voor de positie van Poetin?
pi_211307752
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 19:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Was te verwachten, je gaat je ongelijk niet toegeven.
Je hebt even gemist dat Biden zo een opmerking geplaatst heeft over NS2, "will not happen" dat bij die aanslag vervolgens meerdere pijpjes geraakt zijn en één NS2 pijp niet, dat zal.

Of je maakt er een of andere semantische discussie van, anyhow, niet interessant, raar afleiden, ik denk dat er een steekje los zit bij je. Houdoe.
pi_211307759
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 19:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op welke manier is het opblazen van Nordstream erg slecht uitgekomen voor de positie van Poetin?
Leer lezen.
pi_211307834
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 20:37 schreef ludovico het volgende:

[..]
Leer lezen.
Zoals verwacht geen antwoord.
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 20:36 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je hebt even gemist dat Biden zo een opmerking geplaatst heeft over NS2, "will not happen" dat bij die aanslag vervolgens meerdere pijpjes geraakt zijn en één NS2 pijp niet, dat zal.

Of je maakt er een of andere semantische discussie van, anyhow, niet interessant, raar afleiden, ik denk dat er een steekje los zit bij je. Houdoe.
Heel goedkoop, zo'n ad hominem :W

En heel creatief, dat je net doet alsof de vernietiging van NS1 nevenschade is.

tja, als jij graag in je eigen verhaaltjes wilt blijven geloven, ik houd je niet tegen.
Maar meer dan dat is het zoals gewoonlijk niet.
Fijne avond.
pi_211307986
quote:
1s.gif Op woensdag 15 november 2023 20:47 schreef Wantie het volgende:
En heel creatief, dat je net doet alsof de vernietiging van NS1 nevenschade is.
Lol.

Maar het lijkt me inderdaad verstandig als wij elkaar lekker met rust laten.
pi_211308491
quote:
0s.gif Op woensdag 15 november 2023 21:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Lol.

Maar het lijkt me inderdaad verstandig als wij elkaar lekker met rust laten.
Nope, je moet gewoon normaal doen.
Zo moeilijk kan dat niet zijn.
pi_211310064
quote:

[..]
[..]

Het is ook natuurlijk veel geld dat ze uitgeven om duitse media te beinvloedden;
Maar dan heb je ook wat

https://www.zeit.de/kultu(...)r-russland-zahlungen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')