Maar van dorst krijg je geen zoute pinda'squote:
Nee klopt.. nu maar fles water leeg slurpenquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar van dorst krijg je geen zoute pinda's
Van harte gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd Enginequote:
Gefeliciteerd!!quote:
S26, onder welke psychische aandoening valt dat?quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
Je valt met de neus in de boterS26 test
Space GGZquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
S26, onder welke psychische aandoening valt dat?
quote:
Bedanktquote:
Poesjesquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd![]()
Hiep hiep hoera!!
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:
Ook bedanktquote:
Dankje puzziequote:Op maandag 9 oktober 2023 15:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
Je valt met de neus in de boterS26 test
Dankjewelquote:
Ja echtquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:04 schreef maily het volgende:
[..]
Nee ... echt?
Gefeliciteerd! Litertje motorolie voor jou![]()
Dat duurt nog ff, eerst Psyche donderdagquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
[..]
Poesjesook bedankt.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ook bedankt![]()
[..]
Dankje puzzie![]()
Ik wacht vooral op S25 eigenlijk
Maar dat duurt ook nog ffquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat duurt nog ff, eerst Psyche donderdag
Kloptquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:50 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat duurt ook nog ffdoet er jaren over om er te komen toch?
Bolussenquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:50 schreef engine het volgende:
Leuk om te lezenverder doe ik er niet zoveel aan. Vanmiddag even bij m'n ouders geluncht en heb taart mee voor collegas
feliquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
[..]
Poesjesook bedankt.
[..]
[..]
[..]
[..]
Ook bedankt![]()
[..]
Dankje puzzie![]()
Ik wacht vooral op S25 eigenlijk
Dankjequote:
quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:50 schreef D. het volgende:
Fok's leukste jonkie wordt ook steeds minder jonkie
Feli @:engine!
Taart doet het altijd goedquote:Op maandag 9 oktober 2023 16:50 schreef engine het volgende:
Leuk om te lezenverder doe ik er niet zoveel aan. Vanmiddag even bij m'n ouders geluncht en heb taart mee voor collegas
GATVERDAMME.quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:51 schreef pullup het volgende:
Kijk @:soury zo moet dat dus![]()
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GATVERDAMME.TerechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
quote:
quote:
quote:
Dankjewelquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:43 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Gefelicitaart!!![]()
![]()
Hoe oud ben je geworden?
Lokwinske.al noem je mij een sukkel.quote:
HC in tha house.quote:
Waarvan?quote:
Die neukende ijsbeer denk ikquote:
Al het nieuws is heftigquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Plaatje
En t nieuws.. en dat heb ik afgezet
Dan zit je hier goed.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja..
Beter niet teveel kijken
Beter lief zijn voor de mensen om je heen
Sommigen moeten nog wat aan je wennen denk ikquote:
Wowquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Als je het nou hebt over mooie filmtrailer,
ondanks de wat sombere boodschap.........
Mooie binnenkomer.quote:
quote:
Nee ga lekker liggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee ga lekker liggen.You are not helpingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody
Ja, moest ook gebeuren. Nu moet ik eigenlijk nog de lakens van vorige week opvouwen, maar dat komt morgen welquote:
Dat doen wij altijd samen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, moest ook gebeuren. Nu moet ik eigenlijk nog de lakens van vorige week opvouwen, maar dat komt morgen wel
Is altijd wel handig al kan ik heel vervelend zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 04:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel zo makkelijk en een stuk sneller. Vooral lakens zijn vervelend in je eentje
Niet alleen met was opvouwenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 04:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is altijd wel handig al kan ik heel vervelend zijn.
Inkoppertje.quote:
je vouwt een t-shirt keurig netjes op met 2 vingers in 3 seconden? Zag ooit een clip op youtube (of tiktok) die dat datquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 04:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben wel een master in kleding opvouwen.
Ik weet welke.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
je vouwt een t-shirt keurig netjes op met 2 vingers in 3 seconden? Zag ooit een clip op youtube (of tiktok) die dat dat
Die jaquote:
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 04:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Die jaEn als je die video vaak genoeg afspeelt en oefent ,dan kun je dat op een gegeven moment ook. Maar tot die tijd....
Je hebt ook videos om hoeslakens snel op te vouwen. Ook altijd zo'n gekloot met dat elastiek
fold fitted sheet :quote:
quote:About 925,000 results
Bergt dat makkelijk op? Ik heb ze nu op een stapeltje, naast washandjes en kleine handdoekjesquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 04:31 schreef FreshFruit het volgende:
Ik rol tegenwoordig de badhanddoeken.
Heb jij serieus nog washandjes?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Bergt dat makkelijk op? Ik heb ze nu op een stapeltje, naast washandjes en kleine handdoekjes
Ja. Makkelijk hoor. Wat gebruik jij dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 04:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij serieus nog washandjes?
Een puffquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 05:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Makkelijk hoor. Wat gebruik jij dan?
Spaanse tortilla maken. Daar gaan al 6 eieren in ongeveerquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:22 schreef D. het volgende:
Tray eieren gekocht net, dus moet mijn consumptie wellicht ietsje opvoeren
Goed plan, is een goed tussendoortje, en best gezondquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Spaanse tortilla maken. Daar gaan al 6 eieren in ongeveer
klopt weel ongeveer.. hangt van de grote afquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Spaanse tortilla maken. Daar gaan al 6 eieren in ongeveer
Zijn daar nog veel variaties in, of is ieder basisrecept voldoende?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:42 schreef chufi het volgende:
[..]
klopt weel ongeveer.. hangt van de grote af
ER zijn veel variaties... maar de basis is met aaardappelen en dan met of zonder ui... maar van alles kanquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn daar nog veel variaties in, of is ieder basisrecept voldoende?
Had er laatst een gemaakt met woknoedels in de basis .... en nog wat groenten en garnalen geloof ikquote:
Ik heb sowieso altijd met ui.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 08:44 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn daar nog veel variaties in, of is ieder basisrecept voldoende?
dat kan primaquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:49 schreef D. het volgende:
Begin wel met de basis-versie
Nouja, misschien wat salami erbij
Met Chorizo is nog beterquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 09:49 schreef D. het volgende:
Begin wel met de basis-versie
Nouja, misschien wat salami erbij
Salamiworstje heb ik toevallig nog in huis, als het bevalt haal ik idd voor een volgende keer chorizoquote:
Kleurige beestenboelquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 12:18 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd baas boven baasquote:
Best wel lelijk eigenlijkquote:
Hey Domnivoorquote:
Hey Marcquote:
Hey Marcquote:
Redelijk ja, donderdag gaan we er echt achter komen.quote:
Hoezo echt achter komen?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Redelijk ja, donderdag gaan we er echt achter komen.
En hoe is het met jou?
Mooi zoquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo echt achter komen?
Met mij gaat het wel weer.Ben weer een beetje opgekrabbeld.
Ik doe mijn best,quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Nu even niet meer 'omvallen' hoor
Donderdag met de fysio het sportdeel in daar, eens kijken hoe dat gaat.
Ook meteen wat mijn hart dan doet.
Mooiquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe mijn best,![]()
O dat is wel fijn, dan kan je langzaam aan weer beginnen met je revalidatie.
Ja, jammer dat dat van je voet er tussen kwam dat heeft de hele boel vertraagdquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi
Yep, eindelijk weer, duurt al lang genoeg.
Ja, heeft een hoop in de war gegooid helaas.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jammer dat dat van je voet er tussen kwam dat heeft de hele boel vertraagd
O lekker, waar wil je naar toe?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, heeft een hoop in de war gegooid helaas.
Nou ja, nu weer verder.
Hopelijk ook nog een paar dagen weg deze maand.
Zal wel Duitsland worden, misschien Luxemburg.quote:
Heb je een reden gevonden om niet te bezorgen?quote:
Duitsland is ook mooi.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal wel Duitsland worden, misschien Luxemburg.
Verder weg zoals ik eerste wilde niet.
Tegenstrijdige berichten.Maar laten we het hopen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch niet dood?
https://www.bild.de/news/(...)s-85689708.bild.html
Nee lijkt me een hoop gedoequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Willen jullie ook de wereld 'rulen'?
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
Willen jullie ook de wereld 'rulen'?
Ik denk niet dat die het gaat overleven. Of al dood isquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tegenstrijdige berichten.Maar laten we het hopen.
Reken maar dat ze nu gaan knallen.quote:
11e plek is wel beschamend. Ik hoop idd dat ze nu gaan knallen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Reken maar dat ze nu gaan knallen.
Ik heb goede hoop.Terugkomend op die Duitse dame.Ik denk dat ze ook niet meer leeft.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:30 schreef aloa het volgende:
[..]
11e plek is wel beschamend. Ik hoop idd dat ze nu gaan knallen.
Het zal je kind maar zijn.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop.Terugkomend op die Duitse dame.Ik denk dat ze ook niet meer leeft.
Zag een filmpje van haar vader.Arme man was radeloos.quote:
Of over die oma. Geen idee of dat echt was, maar die kleindochter zag haar oma dood op facebook omdat de moordenaar haar gefilmd had met haar telefoon en dat op haar eigen facebook pagina had gezet.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag een filmpje van haar vader.Arme man was radeloos.
quote:
Ontvoerd door Hamas.quote:
Dat lees ik nu ook.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Of over die oma. Geen idee of dat echt was, maar die kleindochter zag haar oma dood op facebook omdat de moordenaar haar gefilmd had met haar telefoon en dat op haar eigen facebook pagina had gezet.
JEZUS!quote:
Heb je er wel een eitje doorheen geklapt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:57 schreef Prisha het volgende:
Die kutgehaktballen vallen uitelkaar![]()
![]()
Hoe keer je die klote dingen om zonder dat ze uit elkaar vallen grmbl
Die stond niet in het recept van die andere marcquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je er wel een eitje doorheen geklapt?
Meer dan honderd...quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
JEZUS!![]()
Hebben ze nog meer mensen ontvoerd ? Wat een ellende daar ook
Meer kneden met je handenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:57 schreef Prisha het volgende:
![]()
Zie af en toe wel beelden op twitter of insta.. bah wordt er naar vanquote:
Snap ik ja. Kan er zelf ook niet goed tegen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zie af en toe wel beelden op twitter of insta.. bah wordt er naar van
quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zie af en toe wel beelden op twitter of insta.. bah wordt er naar van
Hier hetzelfde,Dit is echt ,geen woorden voor.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik ja. Kan er zelf ook niet goed tegen.
Ik volgde weinig het nieuws, maar toen dit voorbij kwam ben ik het volop gaan volgen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Hier hetzelfde,Dit is echt ,geen woorden voor.
Maar die oorlogen dat zijn er al decennia lang, alleen zit er wel een aantal jaar tussen dat er geen oorlog isquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Snap ik ja. Kan er zelf ook niet goed tegen.
Klopt, maar er is nu meer aan de hand.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar die oorlogen dat zijn er al decennia lang, alleen zit er wel een aantal jaar tussen dat er geen oorlog is
Sowieso snap ik niet, waarom je als burger/groep maar andere land gaat aanvallenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[..]
Hier hetzelfde,Dit is echt ,geen woorden voor.
Wat dan, want ik volg het eigenlijk verder helemaal nietquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt, maar er is nu meer aan de hand.
Alleen al het feit dat ze 300.000 reservisten hebben opgeroepen is wel een dingetje.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat dan, want ik volg het eigenlijk verder helemaal niet
Zo dat zijn er nogal wat zeg..quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze 300.000 reservisten hebben opgeroepen is wel een dingetje.
Dan is het serieus...
Een kennis van Soul is met tanks bezig.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Alleen al het feit dat ze 300.000 reservisten hebben opgeroepen is wel een dingetje.
Dan is het serieus...
Is die oefening nog bezig? Frisian Flag?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een kennis van Soul is met tanks bezig.
Nog 3 dagen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Is die oefening nog bezig? Frisian Flag?
Ontvoert is wel de nette versiequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
JEZUS!![]()
Hebben ze nog meer mensen ontvoerd ? Wat een ellende daar ook
Half doodgeslagen en als prijs in een truck gegooidquote:
Bahquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Half doodgeslagen en als prijs in een truck gegooid
Een Apache deed even een tip landing bij het MCL.quote:
In Leeuwarden?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een Apache deed even een tip landing bij het MCL.
Heli deck bij het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
In Leeuwarden?
Heb er hier ook een gezien.
Volgende keer gewoon half-om of rundergehakt gebruikenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:57 schreef Prisha het volgende:
![]()
Ik had half om half. En een ei. Precies zoals het recept.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon half-om of rundergehakt gebruiken
Denk dat jouw gehaktsoort hier niet voor bedoeld is
Dat is altijd wel heel moeilijk iets van vroeger namaken.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had half om half. En een ei. Precies zoals het recept.
Ze smaakten wel alleen niet zoals ik me van mijn oma vroeger herinnerde. Ook de boontjes niet.
Zie net het NOS journaal. Iedereen in een Kibboets is gewoon afgeslachtquote:
Keek het net ff terugquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie net het NOS journaal. Iedereen in een Kibboets is gewoon afgeslacht
Heb je vegan gehakt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:57 schreef Prisha het volgende:
![]()
Ja,alleen wel uit een pak.. dus een beetje van mezelf en een beetje van koopmansquote:
Die van jou waren ook van kutgehakt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je vegan gehakt?![]()
Dat uit elkaar vallen herken ik van de laatste meet
Toch al weer beter dan helemaal kant en klaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja,alleen wel uit een pak.. dus een beetje van mezelf en een beetje van koopmans
niet eensquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je vegan gehakt?![]()
Dat uit elkaar vallen herken ik van de laatste meet
True, alhoewel ik soms die flesjes ook weleens koopquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch al weer beter dan helemaal kant en klaar
Eierdooiertje erdoorheen gekneed?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 17:57 schreef Prisha het volgende:
![]()
Hollandse pot, blijf er fan van toch wel.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:21 schreef engine het volgende:
Gehaktballen uit de magnetron![]()
Met aardappelpuree en bloemkool.
Ok geen idee wat dat laatste is, maar Googlede dat dus.quote:
Nou juist 1 van de dingen die ik niet eetquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:31 schreef kree het volgende:
[..]
Hollandse pot, blijf er fan van toch wel.
ieder zijn smaak he. hahaquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou juist 1 van de dingen die ik niet eet
Dat verschilt per gerechtquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:40 schreef D. het volgende:
Voor de airfryenaren hier, moet je je snacks ook draaien/verplaatsen?
ja, ik dacht het hele ei. Moest die dooier dan niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eierdooiertje erdoorheen gekneed?
Het zou als handig kunnen worden gezien dat je de snacks op den duur richting je mond verplaatstquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:40 schreef D. het volgende:
lees de gebruiksaanwijzingquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:40 schreef D. het volgende:
af en toe ff schudden met de bakquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Snacks
Dus, bijv. 2 hamburgers, 2 kroketten en 2 frikandellen
aha; bij friet moet je de bak halverwege de baktijd even omschudden.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen airfryer, ik vraag het ervaringsdeskundigen
Moet niet, mag wel. Beetje olie erop kan ook maar ook zonder kun je het wel eten.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen airfryer, ik vraag het ervaringsdeskundigen
Schud je de halfgare bitterballen niet kapot dan?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:47 schreef maily het volgende:
[..]
aha; bij friet moet je de bak halverwege de baktijd even omschudden.
bij veel bitterballen/ovensnacks ook een keer beetje schudden.
een beetje zei ik.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Schud je de halfgare bitterballen niet kapot dan?
Laat dat maar aan mij overquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Schud je de halfgare bitterballen niet kapot dan?
laat @Prisha het maar doenquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:51 schreef D. het volgende:
[..]
Een beetje schudden ja, een beetje kapot ook?
quote:
ik weet niet wat ik doequote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
jij schudt ze kapot?
doe maar niet dan
Prisha, the destroyer of thingsquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:55 schreef maily het volgende:
[..]
jij schudt ze kapot?
doe maar niet dan
oh nooooquote:
quote:
Voor sommige gasten die geen vlees eten, had ik vegetarisch 'gehakt'. Is geen kut, lijkt mijquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van jou waren ook van kutgehakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |