Dit zijn gewoon de bekende succes supporters. Nu Lewis niet meer wint ligt dat aan alles behalve Lewis.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
15jarigen zijn meer met George opgegroeid dan met Lewis.
Dit zijn 40-50jarigen die Lewis op z'n hoogtpunt hebben meegemaakt
En je bent nu 18?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton domineerde nog slechts 3 jaar geleden hè. En ik weet niet hoe het met jou zit, maar F1 is me met de paplepel naar binnen gebracht. Mijn vroegste herinnering is van toen ik 7 was.
Want dat was gewoon Fangio.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er wordt tegenwoordig ook maar over goats geluld dat deden ze in 1984 gelukkig nog niet.
Ik zat al op FOK! op m'n 6equote:Op donderdag 12 oktober 2023 09:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En je bent nu 18?![]()
Just kidding
Sekte.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:07 schreef Evenstar het volgende:
Die reacties van #TeamLH onder die post zijn wel echt hilarisch trouwens.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zelfs als Lewis gewoon juist weet te handelen heb je deze droeftoeters die nog zeuren en Mercedes en Russell als schuldige aanwijzen
30-40'ers ook...quote:Op woensdag 11 oktober 2023 23:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
15jarigen zijn meer met George opgegroeid dan met Lewis.
Dit zijn 40-50jarigen die Lewis op z'n hoogtpunt hebben meegemaakt
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 07:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vrees dat het minder met leeftijd te maken heeft en meer met raciale voorkeur.
Checkt geboortedatum (1996)quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 10:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
Checkt geboortedatum (1996)
Checkt registratiedatum (2011)
Huidige mentale leeftijd: 12. Klopt!
Welnee, er zijn gewoon veel Britse Hamilton fans. Meer dan Russell fans. Dat zijn ook de typisch die F1 nu ineens "boring" vinden en niet meer zeggen te kijken maar het prima vonden toen Mercedes 8 constructeurs titels op rij won en 7 WDC's.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 07:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vrees dat het minder met leeftijd te maken heeft en meer met raciale voorkeur.
Maar hoe vaak heeft Lewis dat nu gedaan, insturen in een bocht waardoor hij iemand afsnijdt die geen kant op kan. Het is vaker gebeurt dat die ander er de pineut van werd dan hijzelf, maar je zou verwachten van een getalenteerde coureur dat hij inmiddels wel weet dat dit niet kan.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nah, in dit geval heeft Lewis achteraf gewoon gezegd dat het 100% zijn fout is,dus gewoon netjes van Lewis zelf.
Ik vind het vooral weer typisch Mercedes dat ze zelfs hier een PR-stuntje van maken met hun "actions speak louder than words". Hij biedt zijn teamgenoot zijn excuses aan en neemt de schuld op zich, netjes, maar ook precies zoals het hoort. Niet alsof Lewis hier nou iets bijzonders doet....
geen taakstrafje zoals Verstappen destijds kreeg?quote:
Ik zag deze toevallig bovenaan mijn tijdlijn toen ik een mention kreeg over iets andersquote:
https://www.motorsport.co(...)g-incident/10533019/quote:It is understood that a key motivation is not in handing out a bigger sanction for Hamilton, but in whether penalties generally for crossing a live race track should be much greater
Imo is een hoge boete én een voorwaardelijke raceban met een proeftijd van 2 jaar op zijn plaatsquote:Op zondag 15 oktober 2023 10:54 schreef Starflyer het volgende:
Het de baan oversteken van Hamilton wordt opnieuw onderzocht. Niet zozeer om hem een zwaardere straf te geven, maar om te kijken of dit soort overtredingen sowieso niet zwaarder bestraft moeten worden.
[..]
https://www.motorsport.co(...)g-incident/10533019/
Dat klopt, het aantal donker gekleurde Hamilton supporters die ik heb zien zeggen online op de F1 social media dat ze nooit een blanke coureur zullen supporteren zijn niet meer te tellen. Zie je ook bij de gridwalks, donker gekleurd Hollywood/bekende Amerikanen supporteren altijd in de masse Lewis, terwijl blank bekend Amerika veel voorkeuren heeft waaronder Lewis.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 07:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is omdat Lewis een kleurtje heeft wedden? Want we weten allemaal dat Lewis continu benadeeld wordt, oh nee eigenlijk nooit nu ik er zo over nadenk.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vraag me af wat er zou zijn gezegd als Max het had gedaan. Oh wacht, hij deed het in Baku. Niemand over gehoord. Wat een poppenkast.
Je bedoelt na die klapband? Max stak daar niet over, hij liep van de baan af.quote:Op zondag 15 oktober 2023 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vraag me af wat er zou zijn gezegd als Max het had gedaan. Oh wacht, hij deed het in Baku. Niemand over gehoord. Wat een poppenkast.
Lijkt me heel verstandig. Betoogde ik vorige week al.quote:Op zondag 15 oktober 2023 10:54 schreef Starflyer het volgende:
Het de baan oversteken van Hamilton wordt opnieuw onderzocht. Niet zozeer om hem een zwaardere straf te geven, maar om te kijken of dit soort overtredingen sowieso niet zwaarder bestraft moeten worden.
[..]
https://www.motorsport.co(...)g-incident/10533019/
dus hij stak over.quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je bedoelt na die klapband? Max stak daar niet over, hij liep van de baan af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |