Zal tijd worden.quote:
Zijn daar enige bewijzen voor? Dit lijkt mij echt totaal niet waarschijnlijk om heel eerlijk te zijn.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:27 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben anders ook redelijk huisgehouden op seksueel gebied in Irak en Afghanistan.
Vaag theocratisch argument. Alsof een land, je staat, je religie ter dienst moet staan ofzo.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
Helaas is het verhaal in 2023 nog steeds relevant
Waren 2 oktober 92 dollar voor brent, vrijdag 85, nu 87. Niet heel bijzonder dus.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:28 schreef koos_vriendloos het volgende:
Futures zijn open en olie prijzen schieten de lucht in
https://en.wikipedia.org/wiki/Mahmudiyah_rape_and_killingsquote:Op maandag 9 oktober 2023 00:29 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Zijn daar enige bewijzen voor? Dit lijkt mij echt totaal niet waarschijnlijk om heel eerlijk te zijn.
Omdat de Duitsers met hun SS, bezetting, onderdrukking van de Nederlanders hier 5 jaar lang zo hebben huisgehouden, dat ik het een schande vind om het zo te bagatelliseren. Om te doen dat het misschien wel goed vertoeven was geweest onder de Duitsers in de afgelopen 70 jaar. Want je was immers geen Jood. Kom op zeg, dat is spugen op het graf van de mannen van Putten, of dat van iemand als Hendrik Werkman.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:20 schreef wuuht het volgende:
[..]
waarom wil je nou perse mij niet begrijpen en het laatste woord hebben?
toch letterlijk onmogelijk om het te weten, Misschien nog 100 jaar oorlog, of via een politieke weg het 3e rijk veranderd in een verenigde de staten van europa zonder oorlog. Maarja dit wordt een beetje een bizare discussie zo....
Aan de andere kant zullen we heel Hamas gewoon langzaam zien sterven. Alsof Amerika dit ooit over zich heen laat gaan. Er gaan nog veel Hamas figuren hun maker meeten. En veel Perzen ook gok ik zo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:59 schreef trein2000 het volgende:
Allemaal leuk. Maar dat is allemaal niet zo relevant voor het grote plaatje. Uiteindelijk is Israël (met de VS op de achtergrond) militair veruit superieur aan al dat rakettuig.
Dé kwestie wordt hoe Israël en de internationale gemeenschap omgaan met die gijzelaars. Het zijn er zo veel, daar moet je wat mee. Maar tegelijkertijd is het een gigantisch wapen voor Hamas. We zullen waarschijnlijk veel menselijke schilden gaan zien, misschien wel de walgelijkste oorlogsmisdaad die er is.
En hoeveel keer Prestige?quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:27 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Psssst beetje respect. Je hebt tegen iemand die een 314 no scope killstreak heeft in Call Of Duty.
sprong van 3% voor olie is hoe dan ook bijzonderquote:Op maandag 9 oktober 2023 00:30 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Waren 2 oktober 92 dollar voor brent, vrijdag 85, nu 87. Niet heel bijzonder dus.
Terecht, want het zijn beesten. Helaas is dit een ding in zo goed als elke oorlog.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Mahmudiyah_rape_and_killings
Zijn alle 4 veroordeeld.
Wat begrijp jij niet aan 'Hamas veroordelen'?quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:23 schreef Werkperd het volgende:
[..]
De Arabische landen kiezen op dit moment geen partij. Vrijwel Iedereen wil dat de situatie zmg de-escaleert. Vandaar dat ik bang ben dat Hezbollah zich gaat bemoeien. Amerika zal daarop reageren. De situatie zal nog verder uit de hand lopen.
Anderzijds in een week 9 procent gedaald.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:32 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
sprong van 3% voor olie is hoe dan ook bijzonder
Zijn dat dan alleen burgerdoden, of zitten daar ook de soldaten bij?quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:30 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Officiele dodental in Israel nu 700.
Denk beide.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zijn dat dan alleen burgerdoden, of zitten daar ook de soldaten bij?
Bizar volk om daar dan Allah Akbar te gaan krijzen inderdaad.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:35 schreef Slayage het volgende:
Dagelijkse taferelen in de west Bank...
[ twitter ]
Dat is dus het verschil, ze worden in ieder geval veroordeeld, de Russen en Palestijnen niet.quote:Op maandag 9 oktober 2023 00:31 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Mahmudiyah_rape_and_killings
Zijn alle 4 veroordeeld.
Thee en koekjes is misschien niet het weekend voorquote:Op maandag 9 oktober 2023 00:35 schreef Slayage het volgende:
Dagelijkse taferelen in de west Bank...
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |