quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zijn paddenstoelen en geen piemels. Ik zou nooit piemels tekenen tenzij ze afgehakt zijn.
Mijn diepere verlangens hebben denk ik meer te maken dat ik graag in het bos wil wonen dan dat ik in aanraking wil komen met een fallus.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ja maar dat is redeneren vanuit het bewustzijn, ik heb het over een diepe verlangen waar je niet bewust van bent
Je hebt een mooi kunstwerk gemaakt hoor. Zeker gezien het feit dat we zo'n tekening op meerdere manieren kunnen interpreteren en proberen te achterhalen of en wat de betekenis is van de makerquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn diepere verlangens hebben denk ik meer te maken dat ik graag in het bos wil wonen dan dat ik in aanraking wil komen met een fallus.
In de vorm van een paddestoel net als een smurfenhuisquote:
Nee dat dan weer nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de vorm van een paddestoel net als een smurfenhuis
Ik heb een boek met daarin 15 minuten art projects. Daarin stond deze. Oh en ik had zin om wat herfstigst te maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt een mooi kunstwerk gemaakt hoor. Zeker gezien het feit dat we zo'n tekening op meerdere manieren kunnen interpreteren en proberen te achterhalen of en wat de betekenis is van de maker
Eens. Ik kan het alleen niet goedquote:
Shit, het zit nu in mijn haar!quote:
Oeps,je haar maar ff wassenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Shit, het zit nu in mijn haar!
Kom je helpen?quote:
Tuurlijk, heb het er ook perongeluk in je haar gegooidquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb het er ook perongeluk in je haar gegooid
Zal jou eens dubbel!quote:
Klep dicht jaquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:45 schreef Sally het volgende:
Vermakelijke F1 race gezienGenoeg actie op de baan
![]()
![]()
Al was de WK natuurlijk gisteren al bekend
Voor degenen die het niet wisten: door aangepaste regels moesten er vandaag minimaal 3 pitstops gedaan worden tijdens de race, omdat de FIA en Pirelli vonden dat de banden niet meer dan 18 ronden in totaal mee mochten gaan.
Dus dat was sowieso al interessant om te kijken hoe dat ingepakt werd![]()
En nog een grappige crash gezien![]()
![]()
![]()
(niemand gewond, behalve een groot ego gekraakt)
quote:
TikTok is zo waardeloos.quote:
Ja oke als jij dat vind mag datquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
TikTok is zo waardeloos.
Preciesquote:
Gelukkig maar, als we allemaal zoals mij zouden denken zag de wereld er heel anders uitquote:
Vooral alles.... wit?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gelukkig maar, als we allemaal zoals mij zouden denken zag de wereld er heel anders uit
Maziquote:
Sallyquote:
krabben.quote:
of was het om iets anders?quote:
Krab- oh wacht.quote:
Nee bomen gesnoeidquote:
Te laatquote:
Hihi - komtquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt wel vaker te laat
Die Thijs![]()
![]()
![]()
Expresquote:
Jij klaagt er anders nooit overquote:Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Komt wel vaker te laat
Die Thijs![]()
![]()
![]()
Staat de salontafel al?quote:
Hiquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoi
Bijna lunch. Helaas komt mutti het niet brengen, dus zal ik het zelf moeten maken
Yesquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat de salontafel al?
Ik heb een fijne plaid gekocht bij de action
Oh heb ook drie losse ronde tafels..maar zijn best wankel als er even op leuntquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Yes
Staat veel beter. Had eerst 3 kleine tafeltjes. Nu gewoon een ronde van 75 cm.
Iets meer ruimte. Welke plaid heb je gekocht?
Ik wordt hebberig van de verbouwingwil allemaal nieuwe dingen hebben
Ja dat had ik dus ook, dat ze wankel zijnquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh heb ook drie losse ronde tafels..maar zijn best wankel als er even op leunt
Nou gewoon doen, beetje andere accessoires
Zal even foto zoeken
Heerlijk teddystof, zag hem liggen en ik dacht die neem ik mee..quote:
Teddystof?quote:Op maandag 9 oktober 2023 17:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk teddystof, zag hem liggen en ik dacht die neem ik mee..
Ken je dat niet? Is helemaal in.. plaids, dekbedovertreks heb je er van en eetkamerstoelen, gewone stoelen enzquote:
Nee, ik ken dat niet. Ben een manquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ken je dat niet? Is helemaal in.. plaids, dekbedovertreks heb je er van en eetkamerstoelen, gewone stoelen enz
google dan maar eensquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ken dat niet. Ben een man
Dat doe ik liever publiekelijkquote:Op maandag 9 oktober 2023 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij klaagt er anders nooit over
quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik ken dat niet. Ben een man
Daarom, wij mannen onthouden alleen wat belangrijk isquote:
Uhuhquote:Op maandag 9 oktober 2023 18:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Daarom, wij mannen onthouden alleen wat belangrijk is
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eigenlijk klopt dat wel. Jullie onthouden alles al
Dusquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Eigenlijk klopt dat wel. Jullie onthouden alles al
Nou dan haal je die hele week niet eensquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet de hele week naar kantoorIk denk dat ik dood ben op donderdag
Correct. Of ik ben morgen al dood. Kan ookquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Nou dan haal je die hele week niet eens
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Correct. Of ik ben morgen al dood. Kan ook
In Oostenrijk is er een hele optochtquote:Op maandag 9 oktober 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
we kunnen een kaarsje voor je branden
quote:
Ah dus daar zijn mijn thuiswerkdagen geblevenquote:Op maandag 9 oktober 2023 21:09 schreef devzero het volgende:
Ik heb een heerlijke tosti ham & kaas met soort van sla opgegeten in naam van de thuiswerkgodEn als dank mag ik morgen ook thuis werken
![]()
En "soort van", want ik ben vergeten wat ik precies gepland had in mijn tuintje, alleen dat het een soort van sla was
Ik zal voor vanavond geroosterde bietjes maken en die opeten in naam van de thuiswerkgod. Met een beetje geluk mag je volgende week weer een paar dagen thuis werken.quote:Op maandag 9 oktober 2023 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah dus daar zijn mijn thuiswerkdagen gebleven
Dank!quote:
Ditquote:
Hoi!quote:
Prima hoor. Nog genieten van de vakantiequote:
Deze week dus nog vakantie?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima hoor. Nog genieten van de vakantie
En met jou?
Ja, even lekker niks. Vooral relaxenquote:
Geniet er nog maar lekker vanquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, even lekker niks. Vooral relaxen
Doe ikquote:
Jeeejquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 11:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou vooruit doe wel een beetje met je mee
VERKEERDE TOPICquote:
Maantjequote:
quote:
SALLIEquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 13:21 schreef Sally het volgende:
Helleu.
Alles goed hier?
Druk op werk aan deze kant...
Nu ja, beter dat dan niksen
[crosspost]
Gooi het er maar uitquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie de genuanceerde versie? Of de totaal niet genuanceerde mand versie?
1. ik ben totaal ongeschikt voor welke leidinggevende positie dan ook: dat hoor ik wel vaker. Ik ben te lief, te emotioneel etc. Zou geen confrontatie willen aangaan.quote:
HANKYYquote:
Ik vind dit een uitermate onbeschofte houding van je leidinggevende en HR. Het klinkt alsof ze niet goed weten wat ze met je aan moeten. Maar kennelijk doe je ook geen dingen fout, dus kunnen je ze niet weg werken. Waar ik bang voor ben is dat ze in plaats van je de juiste training en mogelijkheden geven, je een beetje gaan uitrangeren zodat je uit wanhoop maar ergens anders gaat solliciteren. Dus ze durven de confrontatie niet aan, want ze hebben weinig om op te staan.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. ik ben totaal ongeschikt voor welke leidinggevende positie dan ook: dat hoor ik wel vaker. Ik ben te lief, te emotioneel etc. Zou geen confrontatie willen aangaan.
2. Er kwam toch weer de vraag uit of ik niet terug wilde naar het labAlsof het mijn droombaan was.
3. Of het toch niet eens tijd werd om buiten het bedrijf iets te zoeken en ze wilde nog wel een beetje moeite er insteken om mij erbij te helpen. Ik moest maar op ontdekkingsreis naar wat ik echt wil adhv vacatures.
4. Als ik echt wilde blijven dan waren er nog wel projectjes... Ze waren er echt ontzettend enthousiast overWant een van mijn kwaliteiten was toch wel bedrijfsbrede kennis. Voor de rest hadden ze geen andere positieve kenmerk opgenoemd.
Mand versie: je zult nooit meer worden dan projectmedewerker en eigenlijk moet je gewoon oprotten.
Nou.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. ik ben totaal ongeschikt voor welke leidinggevende positie dan ook: dat hoor ik wel vaker. Ik ben te lief, te emotioneel etc. Zou geen confrontatie willen aangaan.
2. Er kwam toch weer de vraag uit of ik niet terug wilde naar het labAlsof het mijn droombaan was.
3. Of het toch niet eens tijd werd om buiten het bedrijf iets te zoeken en ze wilde nog wel een beetje moeite er insteken om mij erbij te helpen. Ik moest maar op ontdekkingsreis naar wat ik echt wil adhv vacatures.
4. Als ik echt wilde blijven dan waren er nog wel projectjes... Ze waren er echt ontzettend enthousiast overWant een van mijn kwaliteiten was toch wel bedrijfsbrede kennis. Voor de rest hadden ze geen andere positieve kenmerk opgenoemd.
Mand versie: je zult nooit meer worden dan projectmedewerker en eigenlijk moet je gewoon oprotten.
Je leidinggevende weet niet goed wat die met jou aanmoet. Maar waarom is dat. Is er een slechte communicatie tussen jullie 2? Probeer uit te zoeken wat die persoon van jou verwacht en vraag hem/haar hoe je dat kunt bewerkstelligen. Met honing vang je meer vliegen.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap het ook niet want er zijn andere mensen binnen het bedrijf die gewoon van het debiele vinden dat er zo met mij wordt omgegaan omdat ze juist wel allemaal goede eigenschappen zien.
Het hardwerkende, het probleemoplossende, het creatieve, het nee durven te zeggen tegen een figuur met autoriteit, etc.r
Dus ik snap het ook niet zo goed.
Maar dat ik ook een functie met uitdaging wilde dat niet steeds in hetzelfde patroon valt, dat ligt ook niet lekker bij mensen. Terwijl ze wel verwachten dat je eens in de zoveel jaar een ander bedrijf op zoekt.
Ik werd bijna 6 jaar bij dit bedrijf en dat was nu al te lang.
Collega's zijn leuk, werk is leuk. Maar leidinggevende en HR weten gewoon niet wat ze er mee aan moeten blijkt wel weer.
Ik smeer morgen wel dezestandaard op mijn gezicht.
Die zullen er vast zijn. Heb je wel eens aan gedacht om alsnog je Master's diploma te halen? Je was toch behoorlijk ver?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil gewoon een baan waarin ik wat intelligentie en creativiteit in kwijt kan en dat de rekeningen betaald. Dat is het. Ik heb verder geen doelen of ambities.
Kost door de debiele wetgeving hier al snel 10 000 euro per jaarquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zullen er vast zijn. Heb je wel eens aan gedacht om alsnog je Master's diploma te halen? Je was toch behoorlijk ver?
Zolang je maar natuurvriendelijke martel methodes aanraad. Dus geen waterboarding. want dat verspilt te veel waterquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch maar dan dat consultancy agency openen: Murder and Torture
Oh, dat is wel erg veel. Jammer.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 18:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kost door de debiele wetgeving hier al snel 10 000 euro per jaar
Ik zit te gamen! Kutbossquote:
Welke boss?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zit te gamen! Kutboss
Lies of P, Laxasia. Kicks my assquote:
xbox?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lies of P, Laxasia. Kicks my ass
Goedemorgen
Yup.quote:
Nee toch ?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:37 schreef Sally het volgende:
Hi @:greysbones
Weer gedoe in DTS...?
Was met vriendin eten bij haar. Net weer thuis.
Ladys kicking your assquote:Op woensdag 11 oktober 2023 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lies of P, Laxasia. Kicks my ass
Goedemorgen
quote:
Ow gelukkig!quote:
Uhuuhmmmmm!!quote:
Zal jou eens assenquote:
Alleen kree kwam weer mopperen over het spelquote:
@kree moppert niet. Die kreesplained in 10 paragraven wat er mis is met het spelquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Alleen kree kwam weer mopperen over het spel
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
@:kree moppert niet. Die kreesplained in 10 paragraven wat er mis is met het spel
Ik dacht Dr Mikey en Mario weerquote:Op woensdag 11 oktober 2023 14:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Alleen kree kwam weer mopperen over het spel
Er tussenin is ook een optiequote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor morgen even bedenken of ik de respectvolle lieve muis ben of de open eerlijke botte muis. Heb mijn standaard update gesprek met de baas.
Ik las verjaardagquote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, kwart over 9. Net een kopje thee gezet. Vandaag is mijn vergaderdag.
Ik zou zeker zeggen hoe het gesprek voor jou was, maar vooral zakelijk houden lijkt me.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor morgen even bedenken of ik de respectvolle lieve muis ben of de open eerlijke botte muis. Heb mijn standaard update gesprek met de baas.
Dan is het gewoon simpel: de boodschap is duidelijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik zou zeker zeggen hoe het gesprek voor jou was, maar vooral zakelijk houden lijkt me.
Ditquote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:07 schreef devzero het volgende:
[..]
@:kree moppert niet. Die kreesplained in 10 paragraven wat er mis is met het spel
Gemist..quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel verslag gekregen van het gesprek van gisteren met HR
Kom zelf, met je emancipatiequote:
quote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom zelf, met je emancipatie
Klopte dat verslag volgens jou? Anders direct protesteren. Dit gaat waarschijnlijk in je HR dossier.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel verslag gekregen van het gesprek van gisteren met HR
Aww blegh wat n nare uitkomstquote:Op dinsdag 10 oktober 2023 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jeujjj!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Weer een kilo afgevallen![]()
Bijna onder de 100
goed bezigquote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bijna onder de 100
Hoe is het afgelopen? Aanklacht voor moord of je leidinggevende laten babbelen terwijl jij lief glimlachte?quote:Op woensdag 11 oktober 2023 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
ja van de schutterij de wagenquote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:17 schreef greysbones het volgende:
maar dan neem ik aan op een praalwagen ofzo ?
Het verslag klopt minus het oprottenquote:Op woensdag 11 oktober 2023 19:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopte dat verslag volgens jou? Anders direct protesteren. Dit gaat waarschijnlijk in je HR dossier.
Hij vroeg naar mijn indruk van het gesprek. Ik heb maar gezegd dat ik weet waar ik over na moet denken.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 14:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen? Aanklacht voor moord of je leidinggevende laten babbelen terwijl jij lief glimlachte?
Zeker, trots op mezelfquote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker, trots op mezelf
quote:
Thanks damesquote:
Netjes afgehandeld. Een beetje rondkijken in je team of er ergens nieuwe projecten zijn waar je interesse hebt en dat dan onder zijn aandacht brengen dat jij iets kunt bedragen daar.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij vroeg naar mijn indruk van het gesprek. Ik heb maar gezegd dat ik weet waar ik over na moet denken.
Verder wel aangegeven dat ik op dit moment ruim in mijn tijd zit en wel wat extra werk zou willen.
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker, trots op mezelf
heb jij een tattooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jij een tattooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hé kree, jij ook al hier?quote:
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Hé kree, jij ook al hier?
Sinds DTS een paar dagen dicht was, is de SC hier weer nieuw leven in geblazen![]()
Ik verhuis elke keer van topics eigenlijk? Die hele spelletjes boeien me niet zo, maar meer beetje kletsen en vertellen naar elkaar wel. ook simpele dingen ofzo, hoeft allemaal niet zo diepgaand te zijn. Maar ok alleen bolk en reactie op bolk en bolkljes enzo gaat snel saai worden.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Hé kree, jij ook al hier?
Sinds DTS een paar dagen dicht was, is de SC hier weer nieuw leven in geblazen![]()
Vast!!quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:08 schreef kree het volgende:
ben het bolk posten wel weer zat even in dat DTS topic, dus wellicht is het hier gezelliger denk ik dan?
Ik zat te denken he, want laat het een beetje weer gaan , is dat ik toch echt morgen omdat ik ook vrij ben. Even weer stofzuiger door t huis etc etc huishoudelijk.quote:
[..]
heb jij een tattooNee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
[..]
heb jij een tattooBtw.... boot...?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik kan het redelijk snel doen wel ja, is ook zo.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 22:16 schreef Sally het volgende:
Goed voornemen voor morgen dan! En... het is zó gedaan, daarna is het weer goed toeven (en luieren, op je verder vrije dag!)
Plus: het is niet meer zo heet, dat het een crime is om je stofzuiger aan te hebben... zelfs al is het maar 5 minuten
quote:Op donderdag 12 oktober 2023 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Bijna onder de 100
Hey Maz Lang niet gezienquote:
Jij bent echt ergquote:
Hahahhaquote:
Nee want dit is een sc. Hier klets ik altijdquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:12 schreef kree het volgende:
[..]
Jij bent echt ergAls je hier dan maar niet met bolk begint.
O dat scheelt alweer, hopelijk kan degene die jou masseert het verlichtenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:12 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahha
Ik hoef niet mee naar de stadwerf. Ik kan toch niet sjouwen nu met die nek.
haha Ok gezellig, had je vandaag nog plannen ofzo verder of beetje lui dagje?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:13 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee want dit is een sc. Hier klets ik altijd
Vanmiddag massage en uiteten daarna. Tot die tijd bolk roepen in dtsquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:14 schreef kree het volgende:
[..]
haha Ok gezellig, had je vandaag nog plannen ofzo verder of beetje lui dagje?
vertel?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:14 schreef Mazikeen het volgende:
Ik hoop het echt. Ik had nog iets raars vanmorgen. Maar er spookt gelijk allemaal erge scenario's door mijn hoofd
Wat had je dan voor raars?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:14 schreef Mazikeen het volgende:
Ik hoop het echt. Ik had nog iets raars vanmorgen. Maar er spookt gelijk allemaal erge scenario's door mijn hoofd
zijn dat die soort koopcellen in je nek? ik heb dat ook wel. Denk altijd mss is het wel kanker ofzo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:17 schreef Mazikeen het volgende:
Maar denk dat het te maken heb met mijn stijve nek...
Steken onder mijn oksel. En 2 erwtjes
En van het sjouwen kan je ook een zeer lijf krijgen of je klieren zijn gewoon opgezet omdat je iets onder de leden hebt een griepje of zoquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:17 schreef Mazikeen het volgende:
Maar denk dat het te maken heb met mijn stijve nek...
Steken onder mijn oksel. En 2 erwtjes
Dat schiet nu ook door mijn hoofd. Maar is de eerste keer en sinds vanmorgenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:19 schreef kree het volgende:
[..]
zijn dat die soort koopcellen in je nek? ik heb dat ook wel. Denk altijd mss is het wel kanker ofzo?
Tja slechte verhalen gehoord erover in omgeving hoor, wel eens gevraagd trouwens aan de huisarts maar scheen normaal te zijn?
ZIjn zeurbultenquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat schiet nu ook door mijn hoofd. Maar is de eerste keer en sinds vanmorgen
ja he? nou dat heb ik dus ook, wss is het allemaal niks, maar bobbeltjes en dingen krijg ik altijd de zenuwen van wel.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat schiet nu ook door mijn hoofd. Maar is de eerste keer en sinds vanmorgen
ok wart is een Spaanse paracetamol?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:22 schreef Mazikeen het volgende:
Heb maar even een Spaanse paracetamol genomen.
dus eigenlijk zijn het er 2 dus paracetamol?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 08:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
1 gram en voor mijn gevoel beter dan de nederlandse
maar dat mag? mocht er volgens mij 4x 2 per dag?quote:
Morguh Stigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |