quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zijn paddenstoelen en geen piemels. Ik zou nooit piemels tekenen tenzij ze afgehakt zijn.
Mijn diepere verlangens hebben denk ik meer te maken dat ik graag in het bos wil wonen dan dat ik in aanraking wil komen met een fallus.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ja maar dat is redeneren vanuit het bewustzijn, ik heb het over een diepe verlangen waar je niet bewust van bent
Je hebt een mooi kunstwerk gemaakt hoor. Zeker gezien het feit dat we zo'n tekening op meerdere manieren kunnen interpreteren en proberen te achterhalen of en wat de betekenis is van de makerquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn diepere verlangens hebben denk ik meer te maken dat ik graag in het bos wil wonen dan dat ik in aanraking wil komen met een fallus.
In de vorm van een paddestoel net als een smurfenhuisquote:
Nee dat dan weer nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In de vorm van een paddestoel net als een smurfenhuis
Ik heb een boek met daarin 15 minuten art projects. Daarin stond deze. Oh en ik had zin om wat herfstigst te maken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt een mooi kunstwerk gemaakt hoor. Zeker gezien het feit dat we zo'n tekening op meerdere manieren kunnen interpreteren en proberen te achterhalen of en wat de betekenis is van de maker
Eens. Ik kan het alleen niet goedquote:
Shit, het zit nu in mijn haar!quote:
Oeps,je haar maar ff wassenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Shit, het zit nu in mijn haar!
Kom je helpen?quote:
Tuurlijk, heb het er ook perongeluk in je haar gegooidquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk, heb het er ook perongeluk in je haar gegooid
Zal jou eens dubbel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |