quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Cant draagt tegenwoordig zwarte kousen?
Aldus Cantquote:“Ik ga me vooral focussen op de zaterdagwedstrijden. De Wereldbekers zijn wat te hoog gegrepen om nog mee te doen voor de overwinning, maar op zaterdag vind je ook mooie televisiecrossen. Daar wil ik meespelen bij de eersten.”
Heel groot plaat voor dr kopquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Aldus Cant
https://www.wielerflits.n(...)-als-een-bevrijding/
Dat gaat me te ver.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:51 schreef DiegoFuser het volgende:
Alvarado toch een rondje volgehouden in het wiel. We kunnen zappen naar het schaatsen.
Zijn kennelijk een stuk lager dan de gebruikelijke 40cm.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:50 schreef DiegoFuser het volgende:
Zo zo Fem en Ceylin springen de balken.
Ook fijn voor Lars lijkt me.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn kennelijk een stuk lager dan de gebruikelijke 40cm.
24ste op 5:16 vandaag en slechts negen sekontjes achter Fouquenet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sanne 'Meespelen bij de eersten' eindigt als 10e op 2.29
De zondag is maar bijzaak dit seizoen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:47 schreef Nober het volgende:
[..]
24ste op 5:16 vandaag en slechts negen sekontjes achter Fouquenet.
Toch niet.quote:
De balkjes liggen vandaag lager.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
Lars springt tegenwoordig over balkjes zie ik.
De balkjes zijn lager dan normaal blijkbaar. De dames sprongen ze ook zelfs.quote:Op zondag 29 oktober 2023 15:59 schreef Ambrosius het volgende:
Lars springt tegenwoordig over balkjes zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |