Ze was vorige week al in Canada voor wereldbeker Mountainbike. Voor haar stuk korter.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom ze deze rijdt? Zou er denk nooit voor kiezen,zeker icm de lange reis.
Ze was vorige week al in Canadaquote:Op zondag 15 oktober 2023 20:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom ze deze rijdt? Zou er denk nooit voor kiezen,zeker icm de lange reis.
Pieterse was al in Noord-Amerika vanwege de wereldbekers mountainbike.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze was toch al in noord Amerika. Anders had ze deze waarschijnlijk niet gereden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:07 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Denk dat de sponsor hier niet mee instemt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:12 schreef Felagund het volgende:
Van der Poel moet gewoon de Tour overslaan.
Het zal wel in zijn contract staan idd dat hij de Tour moet rijden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk dat de sponsor hier niet mee instemt.
Vlas was een stuk beter voordat Lars Boom zich ermee ging bemoeien.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:34 schreef H.Vviv het volgende:
Hopelijk heeft Blanka Vas een stap vooruit gezet in het veld. Vandaag alvast al een goede uitslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |