Hebben die dan nog zo'n goed viertal? Felix is gestopt, Muhammad wordt alleen maar slechter en Mu heb ik niet meer gezien na de OS. Diggs, Wilson, Little en Cockrell heb je dan qua aanwas maar dat zou ik niet onverslaanbaar willen noemen.quote:Op maandag 19 februari 2024 08:02 schreef DeeBee het volgende:
Peeters schroeide ook wel flink trouwens, met 52.01 gister, alweer 9 tiende rapper dan vorig jaar.
Zelfde voor Van der Schoot, Saalberg en De Witte lijken daarentegen weinig progressie te maken
USA is normaal gesproken onklopbaar op de Spelen, maar een PLAK moet er toch zeker inzitten
McLaughlin, Wilson, Little, Thomas, Diggs allemaal onder de 50 in 2023. Mu loopt dat ook met haar ogen dicht.quote:Op maandag 19 februari 2024 11:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hebben die dan nog zo'n goed viertal? Felix is gestopt, Muhammad wordt alleen maar slechter en Mu heb ik niet meer gezien na de OS. Diggs, Wilson, Little en Cockrell heb je dan qua aanwas maar dat zou ik niet onverslaanbaar willen noemen.
Dat laatste lijkt me gezien de regels qua wissels wel zeker. Tenzij ze die regels hebben aangepast?quote:Op maandag 19 februari 2024 11:51 schreef DeeBee het volgende:
[..]
McLaughlin, Wilson, Little, Thomas, Diggs allemaal onder de 50 in 2023. Mu loopt dat ook met haar ogen dicht.
Dus de sterkste twee van Nederland zijn amper zo goed als de sterkste twee van USA en de langzaamste twee van Nederland zijn 1-2 seconden trager, dus winnen is onmogelijk behalve als de USA het stokje weer laat vallen.
Op de mixed-aids is goud evt. wel mogelijk, vooral als de USA (weer) met een B-team komt opdagen.
Eerst het WK indoor 1-3 maart, Femke werd tweede achter Shaunae Miller-Uibo in 2022. Vanaf juli kijken we wel naar de Spelen.quote:
Dat wordt een 49-er in Parijsquote:Op dinsdag 20 februari 2024 16:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Eerst het WK indoor 1-3 maart, Femke werd tweede achter Shaunae Miller-Uibo in 2022. Vanaf juli kijken we wel naar de Spelen.
Sydney schittert vooral door afwezigheid. Keer op keer.
quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Experiment in verspringen om foutsprongen te beperken: 'Is het al 1 april?'
Eens met Carl Lewis, dit moet je niet willen.
[..]
Volgende wordt dat de tijd bij het biatlon even gestopt wordt tijdens het schieten, zodat atleten zich daar rustig op kunnen focussen en er zo minder vaak gemist wordt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
In het voetbal mogen kleinere clubs een extra speler opstellen als ze tegen topclubs spelen en het doel waarin ze moeten schieten wordt ook groterquote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende wordt dat de tijd bij het biatlon even gestopt wordt tijdens het schieten, zodat atleten zich daar rustig op kunnen focussen en er zo minder vaak gemist wordt.
Waarom niet? Klinkt best logisch om bij verspringen te meten wie het verst heeft gesprongen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar zorgen dat je aanloop en afzet in orde zijn is ook gewoon een essentieel onderdeel van de sport. En belangrijker: als we Spanovic mogen geloven, en die weet er best wel wat van zeg maar, is dit wéér eens zo'n dingetje die de bollebozen lekker uit een ideeënpot trekken zonder er eerst uitgebreid met de daadwerkelijke atleten over te hebben gesproken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom niet? Klinkt best logisch om bij verspringen te meten wie het verst heeft gesprongen.
Ik neem aan dat ze alleen high tech techniek gebruiken die vóór de kijker heeft ingeschat hoe ver er gesproken is de afstand al tot op de millimeter nauwkeurig in beeld heeft.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar zorgen dat je aanloop en afzet in orde zijn is ook gewoon een essentieel onderdeel van de sport. En belangrijker: als we Spanovic mogen geloven, en die weet er best wel wat van zeg maar, is dit wéér eens zo'n dingetje die de bollebozen lekker uit een ideeënpot trekken zonder er eerst uitgebreid met de daadwerkelijke atleten over te hebben gesproken.
(buiten dat dit voor kijkers natuurlijk ook gierend kut wordt, succes om bij een landing gelijk in te schatten of het echt een goede sprong was of niet als men straks een soort zone van 30cm heeft om in af te zetten)
Maar die technieken mogen dan hopelijk alleen op de grote toernooien gebruikt worden? Anders ga je een héél erg scheve wereld krijgen. Een Amerikaan heeft natuurlijk high-tech apparatuur en mooie zones en alles voor de perfecte sprong, terwijl een atleet uit Albanië dat ergens in Tirana natuurlijk niet heeft, maar wel moet proberen om dezelfde kwalificatielimieten te halen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze alleen high tech techniek gebruiken die vóór de kijker heeft ingeschat hoe ver er gesproken is de afstand al tot op de millimeter nauwkeurig in beeld heeft.
Of dat je bij het snelwandelen toch wel beide voeten tegelijkertijd van de grond mag hebben zolang het maar niet te duidelijk is.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Volgende wordt dat de tijd bij het biatlon even gestopt wordt tijdens het schieten, zodat atleten zich daar rustig op kunnen focussen en er zo minder vaak gemist wordt.
Even op mijn vingers zitten om geen rant te moeten typen. Ik laat mij niet uitlokken. Verdomme. Bakkes over snelwandelenquote:Op woensdag 21 februari 2024 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of dat je bij het snelwandelen toch wel beide voeten tegelijkertijd van de grond mag hebben zolang het maar niet te duidelijk is.
Oh, wacht
Nou, bij mij 20 jaar geleden niet hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 18:43 schreef E.T. het volgende:
[..]Zo doen ze het bij de pupillen ook!
![]()
We kunnen ook bij de 100 meter de reactietijd van de tijd afhalen om te meten wie het snelste heeft gesprint.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Waarom niet? Klinkt best logisch om bij verspringen te meten wie het verst heeft gesprongen.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Of dat je bij het snelwandelen toch wel beide voeten tegelijkertijd van de grond mag hebben zolang het maar niet te duidelijk is.
Oh, wacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |