dat tientje zal het hem doen iddquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Al mijn spaargeld erop
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Teams worden per set ingelicht door Pirelli. Ze krijgen dus een overzicht.
Overigens is te kort geen probleem, te lang wél.
Eeh, bedoelde natuurlijk te langquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Je mag dus ook niet minder dan 18 rondjes op een set rijden?! Dan moet iedereen na 18 rondes tegelijk de pit in of begrijp ik het verkeerd?
Nee. Want het huidige probleem heeft niets met normale slijtage te maken én kan niet voorkomen worden door "bandenfluisteren".quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: Dus een rijder die beter zijn banden kan managen wordt nu benadeeld.
Je snapt weinig van gokken he, dit risico is veel te groot man.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Al mijn spaargeld erop
[ afbeelding ]
Straks genoeg geld om je eigen F1-team te beginnenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Al mijn spaargeld erop
[ afbeelding ]
Jawel, dat mag wél.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:15 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Je mag dus ook niet minder dan 18 rondjes op een set rijden?! Dan moet iedereen na 18 rondes tegelijk de pit in of begrijp ik het verkeerd?
Aston Martin overkopen van Strollquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks genoeg geld om je eigen F1-team te beginnen
Tuurlijk, dan kunnen wij allemaal zeggen ''Mooie OP greybones''quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik de foto van de OP aanpassen?
Of??
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Tuurlijk, dan kunnen wij allemaal zeggen ''Mooie OP greybones''
Nee, dat gebeurt alleen als je tot een (ander) geheim Discord clubje hoort.quote:
Te laatquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat gebeurt alleen als je tot een (ander) geheim Discord clubje hoort.
Ja, dat staat in de UPDATE, die ik eerder hier citeerde.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
20/22 was het plan gisteren.
18 is vandaag besloten.
Jaquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gaat Max dit seizoen 500+ punten halen?
Als de teams het nog maar snappenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, dat staat in de UPDATE, die ik eerder citeerde.
Ging om de 'verplichte 3 stops' voor de bandenwissel. Die staat wat eerder in het artikel, wat een update kreeg dus.
Al ben ik het wel eens dat het nu wat verwarrend is, omdat het niet nog eens in die Update(tekst) vermeld staat.
Nou ja, we zullen wel zien.
quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ach, ooit gaan we naar het puntensysteem van NASCAR of Supercars ofzo en dan gaan ze over de 1000 en zijn ze dus de besten ooitquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |