De 2 wonderjaren van Moreno Moser…quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 11:24 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/CyRKBn3uqN8/
https://www.procyclingstats.com/race/strade-bianche/2013/result
Heerlijk dat dit nog kan in onze moderne en professionele sport.
Prachtige Mauri-sprint van links naar rechts.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 17:03 schreef Mani89 het volgende:
De benen van Langelotti nu en in het begin van het seizoen zijn ook op zijn minst verdacht te noemen.
Mosconquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
De users van Fusieflits komen met deze suggesties qua versterkingen voor Jumbo: Jetse Bol, Godon, Lemmen, Cavagna, Castroviejo, Cian, De La Cruz, Moscon, Traaen, De Plus, Pellizzari, Quinn, Aleotti, Glivar, Lampaert, Colby Simmons, Odd Eiking, Wallays, Julius van den Berg, Craddock, Doull, Binnen, Herregodts, Denz, Gregaard, Vermote, Tolhoek, Swenson, Costa en Rowe.
Cian lijkt mij ook totaal onlogisch, Herregodts met de Jumbobonus zou wel leuk zijn al moet die dan waarschijnlijk vooral knechten.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
De users van Fusieflits komen met deze suggesties qua versterkingen voor Jumbo: Jetse Bol, Godon, Lemmen, Cavagna, Castroviejo, Cian, De La Cruz, Moscon, Traaen, De Plus, Pellizzari, Quinn, Aleotti, Glivar, Lampaert, Colby Simmons, Odd Eiking, Wallays, Julius van den Berg, Craddock, Doull, Binnen, Herregodts, Denz, Gregaard, Vermote, Tolhoek, Swenson, Costa en Rowe.
Ik denk dat INEOS die allemaal wel zou willen hebben, sterker nog, nodig heeft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 18:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wij zijn de bestequote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:30 schreef H.Vviv het volgende:
Kooij wint in China voor Pluimers en Van den Berg.
Man man manquote:The rider also issued an apology for his behaviour, and claimed that hitting Bouglas was in part retaliation for an incident earlier in the race.
Dat is dan ook helemaal niet relevant. De actie van van Gils is per definitie achterlijk en debiel, ongeacht wat er aan vooraf is gegaan.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Jullie weten niet eens wat er gebeurd is.
Haha, ja hoor.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is dan ook helemaal niet relevant. De actie van van Gils is per definitie achterlijk en debiel, ongeacht wat er aan vooraf is gegaan.
Dus jij vindt dat het in bepaalde omstandigheden geoorloofd is om een andere renner een flinke klap op zijn achterhoofd te geven?quote:
Ten eerste, waar zeg ik dat? Ten tweede is het mijn take dat je leuk en veilig van achter je toetsenbord dingen tot nul kunt gaan proberen te relativeren, maar dat het in de praktijk gewoon anders werkt. Als er morgen een automobilist over de stoep scheurt en jou op een haar na van het leven beroofd, is jouw reactie 30 seconden later iets in de zin van 'Hey man, dat vond ik niet zo tof. Wil je dat niet meer doen?', of zo? Het zijn net mensen, die wielrenners.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat het in bepaalde omstandigheden geoorloofd is om een andere renner een flinke klap op zijn achterhoofd te geven?
Bijzondere take wel.
Dat is wat je impliceert door te doen alsof het belangrijk is om te weten wat er precies is gebeurd en aan vooraf is gegaan. Maar dat is het dus niet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ten eerste, waar zeg ik dat?
Nogmaals, het maakt dus echt geen ene flikker uit wat die Griek precies heeft gedaan. Al heeft hij er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat het halve peloton een ravijn in is geflikkerd, je kan de ene debiele actie nooit beantwoorden met een andere debiele actie. Je vergelijking met de automobilist gaat ook nogal mank. Je zou het dan eerder kunnen vergelijken met iemand die bewust achterop je auto knalt, waarna je zelf de achtervolging inzet en met je eigen auto vol op de dader inrijdt als vergelding. Dan ben je zelf ook gewoon fout. Ik mag toch hopen dat de gemiddelde persoon zo slim is en genoeg zelfbeheersing heeft om zich niet direct te verlagen tot het niveau van de 'dader'. Van Gils blijkbaar niet.quote:Ten tweede is het mijn take dat je leuk en veilig van achter je toetsenbord dingen tot nul kunt gaan proberen te relativeren, maar dat het in de praktijk gewoon anders werkt. Als er morgen een automobilist over de stoep scheurt en jou op een haar na van het leven beroofd, is jouw reactie 30 seconden later iets in de zin van 'Hey man, dat vond ik niet zo tof. Wil je dat niet meer doen?', of zo? Het zijn net mensen, die wielrenners.
Overigens schijnt deze Griek in volle voorbereiding van de sprint even met de hand van het stuur een renner aan de kant geduwd te hebben, iets wat vele malen gevaarlijker is dan een tik op het achterhoofd. Maar laten we het vooral over Van Gils hebben.
Prima.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat is wat je impliceert door te doen alsof het belangrijk is om te weten wat er precies is gebeurd en aan vooraf is gegaan. Maar dat is het dus niet.
[..]
Nogmaals, het maakt dus echt geen ene flikker uit wat die Griek precies heeft gedaan. Al heeft hij er hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat het halve peloton een ravijn in is geflikkerd, je kan de ene debiele actie nooit beantwoorden met een andere debiele actie. Je vergelijking met de automobilist gaat ook nogal mank. Je zou het dan eerder kunnen vergelijken met iemand die bewust achterop je auto knalt, waarna je zelf de achtervolging inzet en met je eigen auto vol op de dader inrijdt als vergelding. Dan ben je zelf ook gewoon fout. Ik mag toch hopen dat de gemiddelde persoon zo slim is en genoeg zelfbeheersing heeft om zich niet direct te verlagen tot het niveau van de 'dader'. Van Gils blijkbaar niet.
Je probeert iets te relativeren wat helemaal niet te relativeren valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |