quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
AD zegt nu, voor wat het waard is, dat Steijn er (nu) niet uitgaat.
Hoeveel punten tegen Utrecht, Brighton en PSV? Maximaal 1?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:04 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan je Steijn laten zitten na de slechtste seizoenstart OOIT.
Onze club wordt echt totaal gerund door absolute middelmaat en keihard falende kneuzen.
Van Utrecht kan dit Ajax toch wel winnen hoop ik?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel punten tegen Utrecht, Brighton en PSV? Maximaal 1?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
AD zegt nu, voor wat het waard is, dat Steijn er (nu) niet uitgaat.
Ik snap het ook niet. Hij heeft geen kampioenswaardige selectie, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt wat heeft Steijn met het grootste deel van de media en voetbalvolgers gedaan joh? Hij heeft echt iedereen laten geloven dat ie met een groep vol Tom Beugelsdijkjes, Lex Immers, Arco Janssen's en Jasper Schendelaars opgezadeld zit en dat degradatie ontlopen al een hele prestatie is en er zijn hordes mensen die hem gewoon blind volgen.
Utrecht met geluk 1 punt ja. Doelsaldo 2-15 ofzo denk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel punten tegen Utrecht, Brighton en PSV? Maximaal 1?
Die gaat ajax winnenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef PSVCL het volgende:
Gaat niet zo goed he. Tot over 3 weken in Eindhoven
En dan? Staat Ajax dan opeens 1e met Steijn aan roer?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:57 schreef AmenhotepIV het volgende:
Welke spelers uit de eredivisie kon je kopen voor 110 mln? Sugawara? Hartman? Stein? Teze? Pavlidis? etc... wat? allemaal??![]()
Hoe je ook over Mislintat denkt, hij was wel degene die heel vroeg inzag dat Steijn niet geschikt is voor de job. Schrok zo erg van zijn onkunde dat hij hem binnen twee maanden al weg wilde hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Hij heeft geen kampioenswaardige selectie, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.
Maar je moet met deze selectie toch in elk geval makkelijk meedoen met de top 5. Zelfs als je die twee inhaalwedstrijden 6 punten pakt sta je 7e. Op 13 punten van de koploper. Na 8 wedstrijden.
Mislintwat zijn gang laten gaan was een domme fout. Maar zijn falen nu gebruiken om Steijn de hand boven het hoofd te houden is nog erger.
Die gasten spelen allemaal bovenin.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan? Staat Ajax dan opeens 1e met Steijn aan roer?
Waarom zouden die naar de nr 16 van de Eredivisie willen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Die gasten spelen allemaal bovenin.
En iets van ... de beste spelers bij je concurenten weghalen, om hen te verzwakken.
Ajax gaat psv helemaal kapot makenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef PSVCL het volgende:
Gaat niet zo goed he. Tot over 3 weken in Eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |