SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dit materiaal maakt het niet uit wie je voor die groep zetquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:57 schreef Urquhart het volgende:
Wie zal het nu gaan doen? Frank de Boer? Henk ten Cate?
Dit is gewoon systeem falen. Niks te maken met wat er op het veld staat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Overlopen worden door Clasie, De Wit en Bazoer lekker man.
Die voegt ook zeer weinig toe. Enige goede dat hij heeft gedaan (voor hemzelf) is dat hij een lekker wijf heeft binnen gehaald. Vind hem verder onzichtbaar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het tactisch genie Maduro op de bank heeft geen oplossing voorhanden?
Veel lekkere wijven al dacht ik.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:59 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Die voegt ook zeer weinig toe. Enige goede dat hij heeft gedaan (voor hemzelf) is dat hij een lekker wijf heeft binnen gehaald. Vind hem verder onzichtbaar.
Natuurlijk, zo slecht als ze presteren zijn ze nou ook weer niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is gewoon systeem falen. Niks te maken met wat er op het veld staat.
“Maar het ligt niet aan de trainer”.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:57 schreef Themeparktommy het volgende:
Dit seizoen maar 2 keer gewonnen uit 10 wedstrijden
Na Wouters kwam Westerhof toch? Als je zo'n kneus voor de groep zet dan weet je dat het niet veel beter gaat worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:01 schreef PowerLoungen het volgende:
In 2000 lag het ook aan Wouters . Ze kunnen er gewoon geen klote van.
(Maar het is wel schrijnend dat je zo onder de streep staat )
Adriaanse zuiverde Ajax wel van Jan van Halst maar dat onkruid komt steeds maar weer terug.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Na Wouters kwam Westerhof toch? Als je zo'n kneus voor de groep zet dan weet je dat het niet veel beter gaat worden.
Onder Adriaanse was het ook nog steeds matig trouwens, dat ben ik wel met je eens.
Dat is waar maar 2000-2001 was wel een mensonterend slecht seizoen ook. Met maar 61 punten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Adriaanse zuiverde Ajax wel van Jan van Halst maar dat onkruid komt steeds maar terug.
Ik teken voor 61 punten op dit moment. Gauw dit seizoen vergeten en bouwen aan volgend seizoen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is waar maar 2000-2001 was wel een mensonterend slecht seizoen ook. Met maar 61 punten.
Dat risico liep die maar met jeugd . Beter dan die ouwe troep waar niks vanaf kwamquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is waar maar 2000-2001 was wel een mensonterend slecht seizoen ook. Met maar 61 punten.
Was wel een jaartje puinruimen ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat risico liep die maar met jeugd . Beter dan die ouwe troep waar niks vanaf kwam
Steijn kan er tactisch heel veel aan doen. Wat een debiele trainerquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Steijn kan er weinig aandoen dat topaankoop Mikautadze een hele slechte voetballer is.
Tyf alsjeblieft op met het verdedigen van Steijn. Verschrikkelijk matige trainer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef PowerLoungen het volgende:
Steijn kan er weinig aandoen dat topaankoop Mikautadze een hele slechte voetballer is.
In de KKD denken coaches dat ook te kunnen maar ze kunnen de bal niet eens over 5 meter naar elkaar toe spelen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:08 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Steijn kan er tactisch heel veel aan doen. Wat een debiele trainer
de XG zal na de wedstrijd door de dak schietenquote:
Past perfect bij de spelers.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tyf alsjeblieft op met het verdedigen van Steijn. Verschrikkelijk matige trainer.
0,14 xG.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:10 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
de XG zal na de wedstrijd door de dak schieten
Goed verhaal. Het ligt dus alleen aan het feit dat ze er niks van kunnen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In de KKD denken coaches dat ook te kunnen maar ze kunnen de bal niet eens over 5 meter naar elkaar toe spelen.
30 seconden net die bal van Gaaei . Dat is gewoon gebrek aan kwaliteit. Of Mikautadze die elke bal van zijn voet laat springen en ga zo maar door.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Goed verhaal. Het ligt dus alleen aan het feit dat ze er niks van kunnen?
hahahahahahahahhaquote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:03 schreef VacaLoca het volgende:
Ik gok dat Ajax Ryan Babel gaat huren voor rest van seizoen om er weer bovenop te komen.
Edit: oh zonder contract op te pikken zelfs
Ja hoor, zijn allemaal koekenbakkers die niet kunnen voetballen en Steijn is het slachtoffer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
30 seconden net die bal van Gaaei . Dat is gewoon gebrek aan kwaliteit. Of Mikautadze die elke bal van zijn voet laat springen en ga zo maar door.
En dan heb je Maurice die geen Engels kan
Net als bij Stuttgart , 1 goede aankoop en de rest is brandhout waar de uitvinder niet eens naar gekeken heeft;.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor, zijn allemaal koekenbakkers die niet kunnen voetballen en Steijn is het slachtoffer.
Ditquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef Black-Death het volgende:
Zul je zien dat het per ongeluk 2-2 wordt en Steijn mag blijven
Helemaal niemand. Als het #Steinout wordt, moet je hopen dat Advocaat gek genoeg is. Ik vrees een Groningen scenario dat uit arren moede de videoanalist zich door Hedwiges gaat laten aansturen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:00 schreef thedeedster het volgende:
Maar…
Welke nieuwe trainer zou zijn vingers hieraan willen branden?
Ook bij 2-2 vliegt Steijn er wel uit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:18 schreef Black-Death het volgende:
Zul je zien dat het per ongeluk 2-2 wordt en Steijn mag blijven
Die gaten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Taylor sjokt er maar weer achteraan
Ja en ik zou niet weten wat Steijn hier aan zou moeten doen. Dit zijn toch (een soort van) profspelers die zelf wel kunnen bedenken dat het zo niet kan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit is zo mogelijk nog slechter dan de gatenkaas tegen Marseille, Feyenoord en Athene. Spelers die massaal achteruit sloffen, gigantische gaten.
Ze spelen toch echt volgens de instructies van de trainer. Net doen alsof Steijn hier niks aan invloed heeft is echt wel een beetje debiel hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja en ik zou niet weten wat Steijn hier aan zou moeten doen. Dit zijn toch (een soort van) profspelers die zelf wel kunnen bedenken dat het zo niet kan.
Ben je nou zo dom?quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:28 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ja en ik zou niet weten wat Steijn hier aan zou moeten doen. Dit zijn toch (een soort van) profspelers die zelf wel kunnen bedenken dat het zo niet kan.
Was dit maar het eindequote:
Vlak voor Studio Jeroen Stekelenburg en kornuiten.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Over een half uur verwacht ik toch wel een melding dat Steijn eruit ligt.
Laten we het hopen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Over een half uur verwacht ik toch wel een melding dat Steijn eruit ligt.
Hoho , vorig seizoen veel gescoord bij Middlesbroughquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:33 schreef Caland het volgende:
Die Akpom, is dat eigenlijk wel een voetballer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:35 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoho , vorig seizoen veel gescoord bij MiddlesbroughDe championship is minimaal gelijkwaardig aan de eredivisie, las ik hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:36 schreef Wertha het volgende:
LoL, Van Gaal legt iets uit aan Van Halst. Van Halst reageert. Van Gaal kijkt met een blik van *godverdomme jij snapt er echt geen klote van*.
Alibi-verdediger Taylor, die moet nooit meer op 8 of 6 staan.quote:
Alibaba bedoel jequote:Op zondag 8 oktober 2023 16:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Alibi-verdediger Taylor, die moet nooit meer op 8 of 6 staan.
Steijn laat zich natuurlijk altijd zelf ontslaan. Pakt een paar miljoen mee, gaat een paar jaar met sabbatical en dan zien we hem wel weer een keer verschijnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Nou, kom maar op met die persconferentie
''Ik heb weer lichtpuntjes gezien , Mikautadze had een paar goede acties''quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Nou, kom maar op met die persconferentie
Clasie was echt goed.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:40 schreef Caland het volgende:
Jordy Clasie geeft aan dat ze dit seizoen nog nooit zoveel ruimte hebben gehad (lol)
Met een naam als Maurice Steijn past hij prima bij Fortuna Sittard.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Steijn laat zich natuurlijk altijd zelf ontslaan. Pakt een paar miljoen mee, gaat een paar jaar met sabbatical en dan zien we hem wel weer een keer verschijnen.
En terecht natuurlijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Steijn laat zich natuurlijk altijd zelf ontslaan. Pakt een paar miljoen mee, gaat een paar jaar met sabbatical en dan zien we hem wel weer een keer verschijnen.
met deze selectie zou elke trainer dat doenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Misschien dat Fortuna hem bij Ajax wegkooptquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Met een naam als Maurice Steijn past hij prima bij Fortuna Sittard.
Ik vrees dat je er geld bij moet doen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Misschien dat Fortuna hem bij Ajax wegkoopt
Zelfs Fortuna is verder dan dit Ajax.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:45 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Misschien dat Fortuna hem bij Ajax wegkoopt
Ze vinden maar iemand, slechter kan niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:51 schreef peaceman het volgende:
Als AZ iets beter zijn best had gedaan, hadden ze Ajax echt kunnen vernederen. Het is helaas niet anders dan dat we echt een matig elftal hebben.
Steijn ontslaan zal wel gebeuren, maar wie moet het dan in vredesnaam doen?
DickGodquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:51 schreef peaceman het volgende:
Als AZ iets beter zijn best had gedaan, hadden ze Ajax echt kunnen vernederen. Het is helaas niet anders dan dat we echt een matig elftal hebben.
Een type Van Gaal lijkt me wel wat...quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:53 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk trekken ze eens flink de beurs voor een goede trainer. Na Alienhoofd, Downy Sjonnie en Steijntje mag er wel eens een persoonlijkheid voor de groep komen te staan.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:44 schreef Parafernalia het volgende:
Amourricho van Axel Dongen
[..]
met deze selectie zou elke trainer dat doen
Van Gaal zei dat Steijn er vandaag nog uit moet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:36 schreef Wertha het volgende:
LoL, Van Gaal legt iets uit aan Van Halst. Van Halst reageert. Van Gaal kijkt met een blik van *godverdomme jij snapt er echt geen klote van*.
De fossielen Loewie en Van Praag zullen wel bij een fossiel uitkomenquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:53 schreef Black-Death het volgende:
Hopelijk trekken ze eens flink de beurs voor een goede trainer. Na Alienhoofd, Downy Sjonnie en Steijntje mag er wel eens een persoonlijkheid voor de groep komen te staan.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De fossielen Loewie en Van Praag zullen wel bij een fossiel uitkomen
Duurde ff voordat je het licht zag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 16:59 schreef freaky40 het volgende:
Het is klaar. Dit was Steijn’s laatste kunstje. Lijkt me over duidelijk…
Advocaat, maar die gaat eerst kijken of de hotels en Schiphol goed genoeg zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 16:51 schreef peaceman het volgende:
Volstrekt kansloosquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb het (gelukkig) niet kunnen zien, was het echt weer zo dramatisch?
Erger dan dat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef Heeinz het volgende:
Hahaha.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Nu het wat minder gaat met Ajax zie je steeds vaker users die het 'toevallig' niet konden zien.
Ze gaven wat minder makkelijk kansen wegquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef Heeinz het volgende:
Vergeet Bruno, Martins en Indi nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Overlopen worden door Clasie, De Wit en Bazoer lekker man.
Steijnedquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Nu het wat minder gaat met Ajax zie je steeds vaker users die het 'toevallig' niet konden zien.
Maurice zal wel weer lichtpuntjes gezien hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef Heeinz het volgende:
Nooit een kans gehad op resultaat. AZ speelde op 25% van hun kunnen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:04 schreef Heeinz het volgende:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:06 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Vergeet Bruno, Martins en Indi niet
Ik heb bij 0-2 de tv uitgezetquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Ik heb wel wat beters te doen met mijn tijd dan dit aangluren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Allebei brandhoutquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:16 schreef XDo het volgende:
Medic hoef ik echt nooit meer in een Ajax shirt te zien. Dan nog 10x liever Sutalo.
Die is niet heel goed hè.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:16 schreef XDo het volgende:
Medic hoef ik echt nooit meer in een Ajax shirt te zien. Dan nog 10x liever Sutalo.
Net wat minder. Hardop gelachen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
De meesten zijn nog onderweg van de Arena naar huis he.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Ach je ziet nu ook weer uit alle krochten "psv" supporters komenquote:Op zondag 8 oktober 2023 17:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Net wat minder. Hardop gelachen.
En verder niet verrassend dat Ajax veel succes supporters heeft, toch?
Die pakken volgend jaar allemaal een seizoenkaart in Almere.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Net wat minder. Hardop gelachen.
En verder niet verrassend dat Ajax veel succes supporters heeft, toch?
Dat zullen niet de users zijn die hier vragen hoe het was lijkt mequote:Op zondag 8 oktober 2023 17:19 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De meesten zijn nog onderweg van de Arena naar huis he.
Nou, gemiddeld zien die het laatste half uur zelden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zullen niet de users zijn die hier vragen hoe het was lijkt me
Volgend jaar dan maar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kampioenschap wordt nog een uitdaging dit seizoen.
Waar ik naar benieuwd ben: ziet die aanknopingspunten?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen goed teken dat Steijn de persco mocht doen.
En dan Jong promoveren?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar.
Van de KKD.
Sluit het zeker niet uit.quote:Op zondag 8 oktober 2023 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kampioenschap wordt nog een uitdaging dit seizoen.
Vanavond ligt hij eruit. Spoed overleg nu gaande.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:20 schreef alpeko het volgende:
Steijned. Waarom heeft die vent zoveel krediet?
Lekker op tijdquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanavond ligt hij eruit. Spoed overleg nu gaande.
Tijdens de schietpartijen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vanavond ligt hij eruit. Spoed overleg nu gaande.
Of was jij dat niet met dat fakenieuws tijdens tegen Feyenoord?quote:
Dat hoeft ook niet, kwestie van uren dan is het vanzelf klaar voor hem....quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:30 schreef Ali_boo het volgende:
Steijn gaat snel in gesprek met Van Gaal: 'Reken erop dat we er hetzelfde naar kijken'
18.00,
Vandaag
33 Reacties
Maurice Steijn denkt niet zelf aan opstappen. De trainer van Ajax zegt er alles aan te willen doen om de club uit het moeras te trekken. Het is aan anderen om over zijn lot te beslissen, aldus Steijn na de nederlaag tegen AZ.
Nee, ik weet niet waar je dit fakenieuws vandaan haalt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:32 schreef XDo het volgende:
[..]
Of was jij dat niet met dat fakenieuws tijdens tegen Feyenoord?
Ze zijn nog steeds de kogelhulzen aan het zoeken rondom de Arena...quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:32 schreef XDo het volgende:
[..]
Of was jij dat niet met dat fakenieuws tijdens tegen Feyenoord?
Jong Ajax kan ook niet verdedigen dus ik denk dat die kans klein isquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:51 schreef Wertha het volgende:
[..]
Jong Ajax zou maar kampioen worden. En dan gedwongen worden om te degraderen.
Koempelgoden worden kampioen. (Nee, ook niet denk ik.)quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jong Ajax kan ook niet verdedigen dus ik denk dat die kans klein is
dat beweerde je wel degelijkquote:Op zondag 8 oktober 2023 18:36 schreef stinkfistje het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet waar je dit fakenieuws vandaan haalt.
Je gaat nooit je bronnen prijsgeven, of ben je dom ofzo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
freaky40 doet niet aan bronnen
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:10 schreef freaky40 het volgende:
Bosz onderweg naar Ajax, morgen meer nieuws.
Gewoon 0-0, verliezen ze nog een puntje ook.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:57 schreef TLC het volgende:
Ajax tegen Jong Ajax is wel de garantie dan de punten in ieder geval in Amsterdam blijven, zelfs met Maurice aan t roer
Tja, makkelijk aanpassen zo'n posting.quote:Op zondag 8 oktober 2023 18:57 schreef Wertha het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja... het stond op Feesboek.
Maar die komt niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:05 schreef KingRoland het volgende:
Er is 1 persoon die ajax nu kan redden
wie? Ten hag?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:05 schreef KingRoland het volgende:
Zoals gezegd, die komt echt niet. Net nu hij weer gewonnen heeft met United.quote:
God?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:05 schreef KingRoland het volgende:
van mij mag dit heel lang durenquote:
Zelfs als hij bij United weg zou moeten komt die niet terug. Hij heeft namelijk een IQ van boven de 90.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoals gezegd, die komt echt niet. Net nu hij weer gewonnen heeft met United.
Frits Korbach is al een tijd dood, hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:05 schreef KingRoland het volgende:
het kunnen alledrie je vader zijnquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
schreuder
heitinga
steijn
wat is de overeenkomst?
Hun achternaam begint met de letter Squote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
schreuder
heitinga
steijn
wat is de overeenkomst?
Ik vind dit echt niet kunnen, en BMI ook niet.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:20 schreef klaasweetalles het volgende:
schreuder
heitinga
steijn
wat is de overeenkomst?
Gorter is een beetje zoals het Nederlandse weer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:44 schreef Drxx het volgende:
[..]
Zoveel actie en niet één eigen doelpunt, zo slecht is Gorter dus echt niet.
ik ga nog liever naar noord-koreaquote:Op zondag 8 oktober 2023 19:46 schreef Scorpie het volgende:
We hadden Bosz kunnen hebben als trainer.
Denk dat als je meer dan 100 miljoen kan uitgeven in de eredivisie en je er goede spelers voor koopt , zelfs Ruudje Dil mee kan doen voor de titel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
19 punten achterstand na speelronde 8![]()
![]()
En dan kunnen we met zijn allen vingertje wijzen naar Steijn, maar Ajax is van binnenuit terminaal geworden.
Erg triest om Maurice als schuldige aan te wijze , maar hij moet het doen met het brandhout dat is aangekocht door een clown die de vrije hand kreeg van een stel leken.
Anderhalf jaar verder, 3 trainers verder en 220 miljoen verder… waar gaat het fout?quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat als je meer dan 100 miljoen kan uitgeven in de eredivisie en je er goede spelers voor koopt , zelfs dronken Tiny mee kan doen voor de titel.
Daarom moet Steijn eruit voor de korte termijn, en de rest van de RvC om ervoor te zorgen dat dit nooit meer gaat gebeuren.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
![]()
En dan kunnen we met zijn allen vingertje wijzen naar Steijn, maar Ajax is van binnenuit terminaal geworden.
Erg triest om Maurice als schuldige aan te wijzen , maar hij moet het doen met het brandhout dat is aangekocht door een clown die de vrije hand kreeg van een stel leken.
Netto die geil is , verkeerde RVC > Stuntelaar/Hamstra > Narcistische uitvinder en een hockeyer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Anderhalf jaar verder, 3 trainers verder en 220 miljoen verder… waar gaat het fout?
Ja,dit mag nooit meer gebeuren hoorde we een aantal jaar geleden ook met die ‘fluwele revolutie’.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom moet Steijn eruit voor de korte termijn, en de rest van de RvC om ervoor te zorgen dat dit nooit meer gaat gebeuren.
Een zelfverrijkende Duitser aanstellen helpt ook niet. 12 spelers gehaald waarvan 80% letterlijk ondermaats is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Netto die geil is , verkeerde RVC > Stuntelaar/Hamstra > Narcistische uitvinder en een hockeyer.
Er zijn maar een paar hele verkeerde beslissingen nodig om de boel naar de klote te helpen.
Die bedoel ik met narcistische uitvinder. Je haalt spelers van het tweede niveau voor idiote bedragen met geen enkele ervaring bij een topclub of uberhaupt druk en dan denkt die dat het goed gaat aflopen (lol)quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een zelfverrijkende Duitser aanstellen helpt ook niet. 12 spelers gehaald waarvan 80% letterlijk ondermaats is.
Misschien de hele club maar vernieuwen, inclusief de successupporters.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:00 schreef freaky40 het volgende:
Bergwijn bij PSV was ook niet bijster intelligent. Dacht dat dit bij ons wel gegroeid zou zijn, maar na zijn commentaar na vanmiddag: nee. Ik zou hem zo snel mogelijk onttronen van het aanvoerderschap. Dat mag de nieuwe trainer gaan beslissen.
Het is allemaal de schuld van de piemel van Marc.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:54 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Anderhalf jaar verder, 3 trainers verder en 220 miljoen verder… waar gaat het fout?
Ter vergelijking: Feijenoord kocht voor veel minder 14 (oid nieuwe spelers en werd vorig jaar kampioen.
Allemaal lange contracten gekregen, met geen kinderachtig salaris. Een zo’n kerel binnenhalen en je legt je nek onder de guillotine.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die bedoel ik met narcistische uitvinder. Je haalt spelers van het tweede niveau voor idiote bedragen met geen enkele ervaring bij een topclub of uberhaupt druk en dan denkt die dat het goed gaat aflopen (lol)
Dat bleek uiteindelijk de wassen neus van Ajax te zijn.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:05 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de piemel van Marc.
Ze trainen daar echt nergens op he.quote:
Het geeft ook de treurige wanhoop van die club aan , in zee gaan met een gokker die niet eens de moeite neemt om te kijken of iemand ook daadwerkelijk kan voetballen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:07 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Allemaal lange contracten gekregen, met geen kinderachtig salaris. Een zo’n kerel binnenhalen en je legt je nek onder de guillotine.
Niet onrealistisch afhankelijk van welke divisie Ajax gaat spelenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Volgend jaar weer weer een tussenjaar, tenzij je naïef bent en denkt met die zooitje kampioen te kunnen worden.
Ach, boertjes als @Also-von-Oder dachten ook dat dat Groningen wel even binnen no time kampioen zou worden.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet onrealistisch afhankelijk van welke divisie Ajax gaat spelen
Niets tussenjaar. Tussenjaar is voor mietjes.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Volgend jaar weer weer een tussenjaar, tenzij je naïef bent en denkt met dit zooitje kampioen te kunnen worden.
Niemand die hem controleert, dan kan je nagaan hoe amateuristisch de gehele directie is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het geeft ook de treurige wanhoop van die club aan , in zee gaan met een gokker die niet eens de moeite neemt om te kijken of iemand ook daadwerkelijk kan voetballen.
Ik mag toch hopen dat ze op de achtergrond allang bezig zijn een renovatie project op te zetten waarbij je deze selectie zoveel mogelijk gaat vervangen in de winter & zomer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:09 schreef KlapMongeaul het volgende:
Volgend jaar weer weer een tussenjaar, tenzij je naïef bent en denkt met dit zooitje kampioen te kunnen worden.
Vorig jaar, dit jaar, volgend jaar. Mietjequote:Op zondag 8 oktober 2023 20:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets tussenjaar. Tussenjaar is voor mietjes.
Schop onder je reet!quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:14 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Vorig jaar, dit jaar, volgend jaar. Mietje
Amateuristisch ben je in alle gevallen als je Jan van Halst een functie geeft binnen de club.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:13 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Niemand die hem controleert, dan kan je nagaan hoe amateuristisch de gehele directie is.
Ach hou toch op. Alles komt gewoon op het conto van Steijn. De aankopen zijn misschien niet van het benodigde niveau zijn om kampioen te worden, wat ik nog steeds maar moet zien met een fatsoenlijke trainer, dan nog moet je op zijn minst gewoon 5e staan ofzo en niet 16e. Hij heeft er alles aan gedaan om de aankopen zoveel mogelijk te negeren en zelfs met grotendeels Nederlandse spelers, waarvan er heel veel international of jeugdinternational zijn, lukt het hem niet om Ajax beter te laten voetballen dan een degradatiekandidaat. Dat komt alleen maar door hemzelf en door helemaal niemand anders.quote:Op zondag 8 oktober 2023 19:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
![]()
Erg triest om Maurice als schuldige aan te wijzen , maar hij moet het doen met het brandhout dat is aangekocht door een clown die de vrije hand kreeg van een stel leken.
Maurice out, Sven back! Kampioen!quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Alles komt gewoon op het conto van Steijn. De aankopen zijn misschien niet van het benodigde niveau zijn om kampioen te worden, wat ik nog steeds maar moet zien met een fatsoenlijke trainer, dan nog moet je op zijn minst gewoon 5e staan ofzo en niet 16e. Hij heeft er alles aan gedaan om de aankopen zoveel mogelijk te negeren en zelfs met grotendeels Nederlandse spelers, waarvan er heel veel international of jeugdinternational zijn, lukt het hem niet om Ajax beter te laten voetballen dan een degradatiekandidaat. Dat komt alleen maar door hemzelf en door helemaal niemand anders.
Het eerste deel is inderdaad een knappe samenvatting van mijn reactie, het tweede deel niet. Probeer het nog eens.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Maurice out, Sven back! Kampioen!
https://www.gelderlander.(...)boord-houdt~a1ffd10aquote:Wie denkt dat Maurice Steijn na de interlandperiode niet terugkeert als coach van Ajax, heeft het mis. Een paar uur nadat het elftal met de nederlaag tegen AZ en een zestiende plaats een nieuwe historisch dieptepunt bereikte, waren de signalen vanuit de clubleiding dat nog altijd niet tot een trainerswissel zal worden besloten.
Je tweede deel zegr dat je eerste deel niet klopt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het eerste deel is inderdaad een knappe samenvatting van mijn reactie, het tweede deel niet. Probeer het nog eens.
Nee je leest gewoon niet goed. Ik zeg namelijk niet dat Steijn met deze selectie bovenaan moet staan. Daar begint het al mee. Ik zeg nog letterlijk: "je moet op zijn minst gewoon 5e staan ofzo".quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Je tweede deel zegr dat je eerste deel niet klopt.
KlapMongeaul loopt gewoon continu te trollen hierquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee je leest gewoon niet goed. Ik zeg namelijk niet dat Steijn met deze selectie bovenaan moet staan. Daar begint het al mee. Ik zeg nog letterlijk: "je moet op zijn minst gewoon 5e staan ofzo".
Ten tweede zeg ik dat je nog steeds niet de aankopen hiervan de schuld kan geven, wat ik ook gewoon verduidelijk door te zeggen dat het hem met grotendeels Nederlanders en eigen kweek ook totaal niet lukt. Ik fik de aankopen gewoon niet allemaal af. Zeg ik daarmee dat Mislintat geweldig heeft aangekocht? Nee, want dat is ook niet het geval, maar dat betekent niet dat alle aankopen niet renderen.
Is het nou echt zo moeilijk om te lezen?
Dat kost weer geld, is dat er?quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze op de achtergrond allang bezig zijn een renovatie project op te zetten waarbij je deze selectie zoveel mogelijk gaat vervangen in de winter & zomer.
Echt wat heeft Steijn met het grootste deel van de media en voetbalvolgers gedaan joh? Hij heeft echt iedereen laten geloven dat ie met een groep vol Tom Beugelsdijkjes, Lex Immers, Arco Janssen's en Jasper Schendelaars opgezadeld zit en dat degradatie ontlopen al een hele prestatie is en er zijn hordes mensen die hem gewoon blind volgen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:26 schreef Da_Sandman het volgende:
16e na zes wedstrijden maar de trainer kan er niets aan doen.
ziedendquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
KlapMongeaul loopt gewoon continu te trollen hier
115 miljoen uitgeven en 5e als bovenaan beschouwenquote:Op zondag 8 oktober 2023 20:28 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee je leest gewoon niet goed. Ik zeg namelijk niet dat Steijn met deze selectie bovenaan moet staan. Daar begint het al mee. Ik zeg nog letterlijk: "je moet op zijn minst gewoon 5e staan ofzo".
Ten tweede zeg ik dat je nog steeds niet de aankopen hiervan de schuld kan geven, wat ik ook gewoon verduidelijk door te zeggen dat het hem met grotendeels Nederlanders en eigen kweek ook totaal niet lukt. Ik fik de aankopen gewoon niet allemaal af. Zeg ik daarmee dat Mislintat geweldig heeft aangekocht? Nee, want dat is ook niet het geval, maar dat betekent niet dat alle aankopen niet renderen.
Is het nou echt zo moeilijk om te lezen?
In de zomer hebben ze al een summit gehad met Mislinrat en hockeyer .quote:
Hoezo zoveel mogelijk? Zit echt genoeg in dat het kan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze op de achtergrond allang bezig zijn een renovatie project op te zetten waarbij je deze selectie zoveel mogelijk gaat vervangen in de winter & zomer.
Wij feliciteren FC Utrecht met de tweede overwinning van het seizoen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
AD zegt nu, voor wat het waard is, dat Steijn er (nu) niet uitgaat.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Hoeveel punten tegen Utrecht, Brighton en PSV? Maximaal 1?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:04 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan je Steijn laten zitten na de slechtste seizoenstart OOIT.
Onze club wordt echt totaal gerund door absolute middelmaat en keihard falende kneuzen.
Van Utrecht kan dit Ajax toch wel winnen hoop ik?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel punten tegen Utrecht, Brighton en PSV? Maximaal 1?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:44 schreef marcb1974 het volgende:
Ik snap het ook niet. Hij heeft geen kampioenswaardige selectie, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 20:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Echt wat heeft Steijn met het grootste deel van de media en voetbalvolgers gedaan joh? Hij heeft echt iedereen laten geloven dat ie met een groep vol Tom Beugelsdijkjes, Lex Immers, Arco Janssen's en Jasper Schendelaars opgezadeld zit en dat degradatie ontlopen al een hele prestatie is en er zijn hordes mensen die hem gewoon blind volgen.
Utrecht met geluk 1 punt ja. Doelsaldo 2-15 ofzo denk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel punten tegen Utrecht, Brighton en PSV? Maximaal 1?
Die gaat ajax winnenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef PSVCL het volgende:
Gaat niet zo goed he. Tot over 3 weken in Eindhoven
En dan? Staat Ajax dan opeens 1e met Steijn aan roer?quote:Op zondag 8 oktober 2023 21:57 schreef AmenhotepIV het volgende:
Welke spelers uit de eredivisie kon je kopen voor 110 mln? Sugawara? Hartman? Stein? Teze? Pavlidis? etc... wat? allemaal??![]()
Hoe je ook over Mislintat denkt, hij was wel degene die heel vroeg inzag dat Steijn niet geschikt is voor de job. Schrok zo erg van zijn onkunde dat hij hem binnen twee maanden al weg wilde hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Hij heeft geen kampioenswaardige selectie, ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.
Maar je moet met deze selectie toch in elk geval makkelijk meedoen met de top 5. Zelfs als je die twee inhaalwedstrijden 6 punten pakt sta je 7e. Op 13 punten van de koploper. Na 8 wedstrijden.
Mislintwat zijn gang laten gaan was een domme fout. Maar zijn falen nu gebruiken om Steijn de hand boven het hoofd te houden is nog erger.
Die gasten spelen allemaal bovenin.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan? Staat Ajax dan opeens 1e met Steijn aan roer?
Waarom zouden die naar de nr 16 van de Eredivisie willen?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:03 schreef AmenhotepIV het volgende:
[..]
Die gasten spelen allemaal bovenin.
En iets van ... de beste spelers bij je concurenten weghalen, om hen te verzwakken.
Ajax gaat psv helemaal kapot makenquote:Op zondag 8 oktober 2023 21:59 schreef PSVCL het volgende:
Gaat niet zo goed he. Tot over 3 weken in Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |