SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan ongetwijfeld de lijntjes te zien krijgen, hoop ikquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lijkt mij geen buitenspel want Gimenez deed niet mee aan het spel.
Ook geen penalty want het was buitenspel. Kan je de scheids ditmaal echt niet kwalijk nemen. Anders kunnen ze de fluit wel thuis latenquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende: Lijkt mij geen buitenspel want Gimenez deed niet mee aan het spel.
@Wottequote:Op zondag 8 oktober 2023 13:29 schreef Erasmus het volgende:
Kan er met mijn hoofd niet bij dat sommige users Santi geen goede spits vinden. Puur omdat hij bij ons zit.
(Was met een knipoog naar woensdag, terecht geen penalty)quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook geen penalty want het was buitenspel. Kan je de scheids ditmaal echt niet kwalijk nemen. Anders kunnen ze de fluit wel thuis laten
Zerrouki is Alireza, Sauer en Dilrosun voorbij.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
(Was met een knipoog naar woensdag, terecht geen penalty)
Voor jou, altijdquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dank voor het weghalen van het gifje @:ashardalan
quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Stengs op de vleugel kan echt niet @:Arne
Is toch heerlijk, we hebben er wel eens anders voor gestaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord blijft spelen alsof het 0-0 staat. Echt genot dat ze blijven doorzoeken naar goals en tegelijkertijd vrijwel niks weggeven.
En dit was na een heel matige eerste helft. Heb niet het idee dat we (buiten de topwedstrijden) nog veel punten weg gaan geven deze competitie.
Hopelijk pakken we die topwedstrijden ook... Ik zie psv en AZ namelijk ook niet heel veel punten verspelen, zoals ze nu gaan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord blijft spelen alsof het 0-0 staat. Echt genot dat ze blijven doorzoeken naar goals en tegelijkertijd vrijwel niks weggeven.
En dit was na een heel matige eerste helft. Heb niet het idee dat we (buiten de topwedstrijden) nog veel punten weg gaan geven deze competitie.
Oh vertel.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is toch heerlijk, we hebben er wel eens anders voor gestaan.
Leuk voor utreg.quote:
Daar wil niemand meer over praten.quote:
AZ gaat nog wel het een en ander weggeven. PSV weet ik niet. Zolang Excelsior de nummer 5 van de Eredivisie is kan je niet serieus verwachten dat ze tegen de onderste veertien veel punten gaan verliezen (net als wij). Zelfs al vind ik PSV wel wat minder dan ons.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:40 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hopelijk pakken we die topwedstrijden ook... Ik zie psv en AZ namelijk ook niet heel veel punten verspelen, zoals ze nu gaan.
Zou een heerlijk seizoen zijn als de onderlinge wedstrijden de kampioen gaan bepalen... Ik ben voorquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ gaat nog wel het een en ander weggeven. PSV weet ik niet. Zolang Excelsior de nummer 5 van de Eredivisie is kan je niet serieus verwachten dat ze tegen de onderste veertien veel punten gaan verliezen (net als wij). Zelfs al vind ik PSV wel wat minder dan ons.
quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AZ gaat nog wel het een en ander weggeven. PSV weet ik niet. Zolang Excelsior de nummer 5 van de Eredivisie is kan je niet serieus verwachten dat ze tegen de onderste veertien veel punten gaan verliezen (net als wij). Zelfs al vind ik PSV wel wat minder dan ons.
Goal voor goal bekijken.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Moet gewoon 0-5 worden tegen dit PEC.
Stengs brengt inderdaad bar weinig daar. @onlogischquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:43 schreef klaasweetalles het volgende:
er is gelijk minder dreiging naar voren nu minteh eraf is.....
Arne SLOTfase hè.quote:
Toch niveau onderkant eredivisie? Vitesse ofzo.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Alireza.
Zoals Timberquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Alireza.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |