SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan ongetwijfeld de lijntjes te zien krijgen, hoop ikquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lijkt mij geen buitenspel want Gimenez deed niet mee aan het spel.
Ook geen penalty want het was buitenspel. Kan je de scheids ditmaal echt niet kwalijk nemen. Anders kunnen ze de fluit wel thuis latenquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende: Lijkt mij geen buitenspel want Gimenez deed niet mee aan het spel.
@Wottequote:Op zondag 8 oktober 2023 13:29 schreef Erasmus het volgende:
Kan er met mijn hoofd niet bij dat sommige users Santi geen goede spits vinden. Puur omdat hij bij ons zit.
(Was met een knipoog naar woensdag, terecht geen penalty)quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook geen penalty want het was buitenspel. Kan je de scheids ditmaal echt niet kwalijk nemen. Anders kunnen ze de fluit wel thuis laten
Zerrouki is Alireza, Sauer en Dilrosun voorbij.quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
(Was met een knipoog naar woensdag, terecht geen penalty)
Voor jou, altijdquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dank voor het weghalen van het gifje @:ashardalan
quote:Op zondag 8 oktober 2023 13:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Stengs op de vleugel kan echt niet @:Arne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |