Correct, beschadigingen zijn iets anders dan slijtage.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, het zou gaan om beschadigingen/scheurtjes in de wang en/of de onderliggende constructie, niet op het loopvlak. Op het loopvlak is "normale" slijtage, dit niet.
Het gaat volgens mij om de kerbs die teveel zouden snijden in de band. Dat gaat een paar rondjes goed, maar niet meer dan (blijkbaar) 20.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:48 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat lijkt me raar dan, schade is schade, en als dat niet in verhouding staat met slijtage, dan heb je er niks aan om max 20 ronden er te mee mogen rijden
Nee. Slijtage merk je en kan je op inspelen.quote:
Exact dát.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Slijtage merk je en kan je op inspelen.
Dit is iets wat niet gemerkt wordt maar wel gevaar oplevert.
Het punt is volgens mij dat de normale sensors die ze gebruiken om bandenslijtage te monitoren blijkbaar niet voldoen voor de schade die de banden hier oplopen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:56 schreef PS. het volgende:
DOOR de beschadigingen SLIJTEN de banden sneller.
Moeilijk he?
Voor iemand die heel arrogant doet in dit gesprek sla je de plank wel echt heel erg mis. Het probleem wat speelt heeft geen ene flikker te maken met slijtage, echt nul komma nul. Het is gewoon de interne structuur van de band die het begeeft met een klapband als gevolg, net als Baku 2021.quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:56 schreef PS. het volgende:
DOOR de beschadigingen SLIJTEN de banden sneller.
Moeilijk he?
Wat?quote:
Kloptquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat?
Het gaat toch over de constructie van de banden die er onder lijdt, niet zozeer het loopvlak zelf?
Dus heeft hard tov zacht hier minder invloed dan je bij normale slijtage zou hebben toch?quote:Op zondag 8 oktober 2023 11:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, het zou gaan om beschadigingen/scheurtjes in de wang en/of de onderliggende constructie, niet op het loopvlak. Op het loopvlak is "normale" slijtage, dit niet.
Correct.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat?
Het gaat toch over de constructie van de banden die er onder lijdt, niet zozeer het loopvlak zelf?
Gast, ik leg gewoon iemand uit die vraagt wat er met de banden aan de hand is. IK doe juist niet moeilijk over het begrip slijtage, maar het is het vaste discord clubje die weer allemaal tegen mij keert, waar jij overigens ook bij hoort.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor iemand die heel arrogant doet in dit gesprek sla je de plank wel echt heel erg mis. Het probleem wat speelt heeft geen ene flikker te maken met slijtage, echt nul komma nul. Het is gewoon de interne structuur van de band die het begeeft met een klapband als gevolg, net als Baku 2021.
En als je zo moeilijk gaat lopen doen over het begrip slijtage is het nog een heel stuk kanslozer ook hoe je je hier opstelt.
Ik zie iedereen zich normaal opstellen in dit gesprek, met verwijzingen naar bekendmakingen van Pirelli zelf, terwijl jij reageert met "Zucht" en "Moeilijk hè?". Je vraagt er toch echt zelf om dat iedereen zich tegen je keert.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Gast, ik leg gewoon iemand uit die vraagt wat er met de banden aan de hand is. IK doe juist niet moeilijk over het begrip slijtage, maar het is het vaste discord clubje die weer allemaal tegen mij keert, waar jij overigens ook bij hoort.
Is goed Nattekat, jij bent ook erg objectief ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie iedereen zich normaal opstellen in dit gesprek, met verwijzingen naar bekendmakingen van Pirelli zelf, terwijl jij reageert met "Zucht" en "Moeilijk hè?". Je vraagt er toch echt zelf om dat iedereen zich tegen je keert.
Het is ook een beetje een semantische discussie. Als je het hebt over het onbruikbaar raken van de band is dat ook een vorm van slijtage. Dus in die zin kan je het zo noemen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie iedereen zich normaal opstellen in dit gesprek, met verwijzingen naar bekendmakingen van Pirelli zelf, terwijl jij reageert met "Zucht" en "Moeilijk hè?". Je vraagt er toch echt zelf om dat iedereen zich tegen je keert.
Dat ze toch beter naar 4 bandenwissels kunnen gaanquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben benieuwd wat er uit het overleg van straks gaat komen
Ja joh, het is idd een complot.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Gast, ik leg gewoon iemand uit die vraagt wat er met de banden aan de hand is. IK doe juist niet moeilijk over het begrip slijtage, maar het is het vaste discord clubje die weer allemaal tegen mij keert, waar jij overigens ook bij hoort.
Om mij mogen ze als het sneller isquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat ze toch beter naar 4 bandenwissels kunnen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |