Mooie naam.quote:
En wat als het z'n echte naam is?quote:
Dan niks gezegdquote:Op zondag 8 oktober 2023 12:17 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En wat als het z'n echte naam is?
TS begint natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 01:30 schreef Selenophilia het volgende:
Ik vind het respectloos om straatnamen te vragen.
Gr nigerdreef
Als ik behoefte had aan mRNA had ik 113 Zelfmoordpreventie gecontacteerd.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:34 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Jij moet echt een keer hard gevaccineerd worden
Is een grapje hoor. Ik heet niet echt Donna. Heb wel een A in m'n naam. Dat is dan ook de enige overeenkomst.quote:
Je bent zeker een man of niet?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 10:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Is een grapje hoor. Ik heet niet echt Donna. Heb wel een A in m'n naam. Dat is dan ook de enige overeenkomst.
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 20:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je bent zeker een man of niet?
Altijd als ik jou zie posten moet ik op een of andere manier denken aan deze heren.quote:
Dat mag. Maar ben dat persoon in mijn avatar niet hoor. Veel knapper.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:46 schreef Grotehengst het volgende:
[..]
Altijd als ik jou zie posten moet ik op een of andere manier denken aan deze heren.
https://www.youtube.com/channel/UCB8cnqDJQmzH3i8gOq_0CyA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |