Dit, kijk naar al die islamitische landen, de één een nog krankzinnigere shitput dan de ander, vrouwen in hun oog schieten, nergens deinzen ze voor terug. Het is en blijft 1 grote pestbende daar zolang ze zich laten leiden door die krankzinnige ideologie.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon beesten. Waren al die moslims die naar Syrië trokken en zich bij IS aansloten als beesten behandeld in Europa? Neuh. Maar wat was dan de gemene deler? Oh..een bepaalde religie. Er komt gewoon niks goeds uit dat soort volk. En we blijven ze maar binnenhalen.
Naja, daar ben ik het niet mee eens. "Dat soort volk, en niks goeds". Er waren meer moslims die gewoon hier bleven en hun leventje leefden dan naar IS gingen natuurlijk.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:08 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon beesten. Waren al die moslims die naar Syrië trokken en zich bij IS aansloten als beesten behandeld in Europa? Neuh. Maar wat was dan de gemene deler? Oh..een bepaalde religie. Er komt gewoon niks goeds uit dat soort volk. En we blijven ze maar binnenhalen.
Religie in het algemeenquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Exact, de islam is de kanker van deze wereld, overal ellende.
Helemaal als je op het wereldtoneel feitelijk de underdog bent. Dat is een volstrekte mind fuck voor veel moslims.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:13 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Superioriteitsgevoelens ontlenen aan waandenkbeelden leidt nu eenmaal altijd tot ellende
Moet wel de wil van allah zijn dan, denk ik dan tenminstequote:Op zondag 8 oktober 2023 08:17 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Helemaal als je op het wereldtoneel feitelijk de underdog bent. Dat is een volstrekte mind fuck voor veel moslims.
Een bepaalde groep zou dat best willen..quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik was zelf gisteren emotioneel betrokken bij alle gebeurtenissen en wat kan haat dan snel de overhand nemen zeg. Het liefst zag ik die terroristen jankend op de grond liggen met een wapen op ze gericht. Tot het daadwerkelijk gebeurde en ik mij besefte hoe ver weg beide partijen van ons staan. Denk je dat wij in de nabije toekomst onze politie/defensiemacht terroristen mishandeld, naakt op de straat fotograferen als een soort bewijs van repercussie?
Het is gewoon een heel complex en bizar conflict waarin beide partijen ver van ons af staan.
Zeker maar de kans dat zij aan de macht komen is nihil. In elke samenleving zul je overigens zulke elementen hebben.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Een bepaalde groep zou dat best willen..
quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:24 schreef superniger het volgende:
Ook PEC Zwolle haat Israël.
https://www.ad.nl/nederla(...)gevoetbald~ac79f0d8/
Wanneer je een militaire actie organiseert en het specifiek munt op burgers, met name vrouwen en kinderen dan is er geen enkele nuancering meer mogelijk. Dit is in elk scenario onverdedigbaar en vergelijkbaar met de manier waarop bijvoorbeeld ook rusland strijdt.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik was zelf gisteren emotioneel betrokken bij alle gebeurtenissen en wat kan haat dan snel de overhand nemen zeg. Het liefst zag ik die terroristen jankend op de grond liggen met een wapen op ze gericht. Tot het daadwerkelijk gebeurde en ik mij besefte hoe ver weg beide partijen van ons staan. Denk je dat wij in de nabije toekomst onze politie/defensiemacht terroristen mishandeld, naakt op de straat fotograferen als een soort bewijs van repercussie?
Het is gewoon een heel complex en bizar conflict waarin beide partijen ver van ons af staan.
Dat begrijp ik maar heb je de foto’s gezien van hoe Israël die terroristen op de grond had liggen? Naakt en mishandeld? Wanneer zou je zoiets in Europa zien? Kijk naar hoe wij omgaan met Salah Abdeslam of Mohammed B. Israël haat de Palestijnen net zo hard en die hardheid zie je hier gewoon niet. Iets wat tekenend is voor het conflict én beide partijen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Wanneer je een militaire actie organiseert en het specifiek munt op burgers, met name vrouwen en kinderen dan is er geen enkele nuancering meer mogelijk. Dit is in elk scenario onverdedigbaar en vergelijkbaar met de manier waarop bijvoorbeeld ook rusland strijdt.
Dit verdedigen staat voor mij echt gelijk aan het verdedigen van Nazi's.
Uiteraard, maar wat doe je in dit geval met de 750 gijzelaars.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Wanneer je een militaire actie organiseert en het specifiek munt op burgers, met name vrouwen en kinderen dan is er geen enkele nuancering meer mogelijk. Dit is in elk scenario onverdedigbaar en vergelijkbaar met de manier waarop bijvoorbeeld ook rusland strijdt.
Dit verdedigen staat voor mij echt gelijk aan het verdedigen van Nazi's.
Je hebt gelijk, terroristen als Salah en Mohammed mogen ook wat harder aangepakt worden en op een dorpsplein meteen opgehangen worden aan de hoogste boom. Niets mis mee.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar heb je de foto’s gezien van hoe Israël die terroristen op de grond had liggen? Naakt en mishandeld? Wanneer zou je zoiets in Europa zien? Kijk naar hoe wij omgaan met Salah Abdeslam of Mohammed B. Israël haat de Palestijnen net zo hard en die hardheid zie je hier gewoon niet. Iets wat tekenend is voor het conflict én beide partijen.
Het is een kwestie van tijd dat het hier ook misgaat. We halen al lange tijd het paard van Troje binnen. Nu zijn ze nog relatief in de minderheid maar de overlast is nu al enorm.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niet helemaal de intentie van mijn post lolquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, terroristen als Salah en Mohammed mogen ook wat bouter aangepakt worden en op een dorpsplein meteen opgehangen worden aan de hoogste boom. Niets mis mee.
Verschil zit m in (waarschijnljke) daders en onschuldige burgers in deze.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar heb je de foto’s gezien van hoe Israël die terroristen op de grond had liggen? Naakt en mishandeld? Wanneer zou je zoiets in Europa zien? Kijk naar hoe wij omgaan met Salah Abdeslam of Mohammed B. Israël haat de Palestijnen net zo hard en die hardheid zie je hier gewoon niet. Iets wat tekenend is voor het conflict én beide partijen.
Oh grappig, ik lees juist opvallend veel reacties die de kant van de Islamitische terroristen kiezen hier. Man man.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:02 schreef arvensis het volgende:
[..]
Dit is de kern van 99% van de reacties in deze reeks.
Halfnaakt, wat noodzakelijk is om te checken of ze geen bomgordels dragen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wijzen op tientallen jaren Israelisch apartheidsbewind is hier ook "de kant kiezen van de terroristen"quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh grappig, ik lees juist opvallend veel reacties die de kant van de Islamitische terroristen kiezen hier. Man man.
Welke reacties zie je hier, in dit topic, die de kant van de daders van de terreuraanval van gisteren kiezen? Ik lees sinds gisterochtend mee, maar zie die reacties toch bar weinig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oh grappig, ik lees juist opvallend veel reacties die de kant van de Islamitische terroristen kiezen hier. Man man.
Die lui mogen blij zijn dat ze nog in Gaza mogen wonen want als ze zo door gaan duurt het niet lang meer of ze mogen in Egypte gaan bivakkeren. De agressie komt al tientallen jaren van 1 kant.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:35 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Wijzen op tientallen jaren Israelisch apartheidsbewind is hier ook "de kant kiezen van de terroristen"
Omdat we hier een stuk minder gewend en naïever zijn. Komt regelmatig voor dat die figuren daar nog een bom op hun lichaam hebben die op het laatst afgaat.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee, maar het zou toch fijn zijn als dit soort berichten achter een spoiler komen te staan.quote:
Dit lijkt op een schoolplein in een willekeurige stad in West-Europa. Niets nieuws onder de zon.quote:
Ik zie toch vooral posts over dat een kant kiezen in deze schier onmogelijk is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:35 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Wijzen op tientallen jaren Israelisch apartheidsbewind is hier ook "de kant kiezen van de terroristen"
Waarbij de steeds doorgaande annexatie van Palestijnse gebieden ook niet vergeten kan worden. Maar dit argument waarschijnlijk ook slecht valt bij de extremistische mensen die hier het geweld van Israël verheerlijken en zelfs nog veel meer willen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:35 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Met als verschil dat als Hamas de middelen heeft die Israël heeft, ze van Israël allang één grote parkeerplaats hadden gemaakt. Zij zijn duidelijk uit op de vernietiging van alle Joden, daar liegen ze zelfs niet over.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja al 30x gemeld ofzoquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:43 schreef BlaZ het volgende:
Deze persoon is geïdentificeerd als een Duits staatsburger.
[ twitter ]
Nou ja, er staat netjes een omschrijving bij, dan hoef je ook niet te klikken en zie je eigenlijk niks. Beter dan al die vage filmpjes met een stukje Arabische of Russische tekst en verder geen omschrijvingquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee, maar het zou toch fijn zijn als dit soort berichten achter een spoiler komen te staan.
Eens. Niet kiezen in dit conflict is ook kiezen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:42 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Met als verschil dat als Hamas de middelen heeft die Israël heeft, ze van Israël allang één grote parkeerplaats hadden gemaakt. Zij zijn duidelijk uit op de vernietiging van alle Joden, daar liegen ze zelfs niet over.
Dat Israël nu reageert door gericht locaties van Hamas functionarissen aan te vallen en burgers oproept dekking te zoeken, geeft precies het verschil tussen beide partijen weer. Hamas valt specifiek burgerdoelen aan met als doel te terroriseren / uit te roeien; Israël verdedigt zich.
Dat daarbij ook emoties komen kijken is natuurlijk logisch. Hoe zakelijk zou jij reageren als je vrouw/dochter door zo'n verkrachtende/moordende menigte wordt ontvoert? Dat wij hier in NL over een politie/OM apparaat beschikken dat zulk soort zaken "voor ons regelt" zodat direct betrokkenen op afstand kunnen blijven, maakt ons heus niet anders. Kijk maar eens hoe familie van slachtoffers hier reageren in de rechtbank wanneer ze geconfronteerd worden met de dader. Hadden we hier vrij spel, zou je vergelijkbare taferelen zien.
Elke poging om Hamas en Israël als 'gelijke' partijen te zien is volkomen lachwekkend.
qftquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:42 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Met als verschil dat als Hamas de middelen heeft die Israël heeft, ze van Israël allang één grote parkeerplaats hadden gemaakt. Zij zijn duidelijk uit op de vernietiging van alle Joden, daar liegen ze zelfs niet over.
Dat Israël nu reageert door gericht locaties van Hamas functionarissen aan te vallen en burgers oproept dekking te zoeken, geeft precies het verschil tussen beide partijen weer. Hamas valt specifiek burgerdoelen aan met als doel te terroriseren / uit te roeien; Israël verdedigt zich.
Dat daarbij ook emoties komen kijken is natuurlijk logisch. Hoe zakelijk zou jij reageren als je vrouw/dochter door zo'n verkrachtende/moordende menigte wordt ontvoert? Dat wij hier in NL over een politie/OM apparaat beschikken dat zulk soort zaken "voor ons regelt" zodat direct betrokkenen op afstand kunnen blijven, maakt ons heus niet anders. Kijk maar eens hoe familie van slachtoffers hier reageren in de rechtbank wanneer ze geconfronteerd worden met de dader. Hadden we hier vrij spel, zou je vergelijkbare taferelen zien.
Elke poging om Hamas en Israël als 'gelijke' partijen te zien is volkomen lachwekkend.
Zullen we het even bij het nieuwste nieuws houden ipv steeds dezelfde uitgekauwde discussie te voeren?quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens. Niet kiezen in dit conflict is ook kiezen.
Nuancering daarvan, die zijn uitgekleed omdat ze kogelwerende vesten om hadden en verdacht werden van bomgordels om hebbenquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De reactie alleen al van die user: "gister was ik nog vol haat maar nu ik een foto gezien heb van bebloede hamas strijders met hun broek op de enkels heb ik een ander gevoel" genantquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Omdat we hier een stuk minder gewend en naïever zijn. Komt regelmatig voor dat die figuren daar nog een bom op hun lichaam hebben die op het laatst afgaat.
Sure. Maar zo'n 'er waren er meer die niet vochten' statement valt altijd wel te maken. Over Stalin's Rusland, Hitler's Duitsland. Mao's China. Dzjengis' Mongolië.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, daar ben ik het niet mee eens. "Dat soort volk, en niks goeds". Er waren meer moslims die gewoon hier bleven en hun leventje leefden dan naar IS gingen natuurlijk.
De uitzonderingen noemen om een regel te creeeren is wat oneerlijk natuurlijk. Als ze zich allemaal doodvechten en opofferen voor Allah, dan hadden we er nu niet zo rustig bijgezeten op zondag ochtend.
Lastig, omdat er veel te veel gepost wordt en niemand even 29 delen wilt doorlezen om te zien wat oud nieuws is en wat nog niet is gepost.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zullen we het even bij het nieuwste nieuws houden ipv dezelfde uitgekauwde discussie te voeren?
Die krijgen geen rechtsproces, Israël heeft in het verleden genoeg laten zien mensen zomaar te martelen en op te sluiten en mensenrechten te schenden. Ga nu niet doen alsof dat wel zo is.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De reactie alleen al van die user: "gister was ik nog vol haat maar nu ik een foto gezien heb van bebloede hamas strijders met hun broek op de enkels heb ik een ander gevoel" genant
Die Hamas strijders mogen blij zijn dat ze uberhaupt zo'n behandeling krijgen na het afslachten van kinderen. En zelfs nog een rechtsproces krijgen.
Dit ja.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:51 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De reactie alleen al van die user: "gister was ik nog vol haat maar nu ik een foto gezien heb van bebloede hamas strijders met hun broek op de enkels heb ik een ander gevoel" genant
Die Hamas strijders mogen blij zijn dat ze uberhaupt zo'n behandeling krijgen na het afslachten van kinderen. En zelfs nog een rechtsproces krijgen.
Maar ik kies geen partij!!!!!quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Als je kiest voor Hamas ben je moreel failliet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |