abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:10:29 #101
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210874623
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Nee, het zijn gewoon beesten. Waren al die moslims die naar Syrië trokken en zich bij IS aansloten als beesten behandeld in Europa? Neuh. Maar wat was dan de gemene deler? Oh..een bepaalde religie. Er komt gewoon niks goeds uit dat soort volk. En we blijven ze maar binnenhalen.
Dit, kijk naar al die islamitische landen, de één een nog krankzinnigere shitput dan de ander, vrouwen in hun oog schieten, nergens deinzen ze voor terug. Het is en blijft 1 grote pestbende daar zolang ze zich laten leiden door die krankzinnige ideologie.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210874628
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:08 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]
Nee, het zijn gewoon beesten. Waren al die moslims die naar Syrië trokken en zich bij IS aansloten als beesten behandeld in Europa? Neuh. Maar wat was dan de gemene deler? Oh..een bepaalde religie. Er komt gewoon niks goeds uit dat soort volk. En we blijven ze maar binnenhalen.
Naja, daar ben ik het niet mee eens. "Dat soort volk, en niks goeds". Er waren meer moslims die gewoon hier bleven en hun leventje leefden dan naar IS gingen natuurlijk.

De uitzonderingen noemen om een regel te creeeren is wat oneerlijk natuurlijk. Als ze zich allemaal doodvechten en opofferen voor Allah, dan hadden we er nu niet zo rustig bijgezeten op zondag ochtend.
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:12:54 #103
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210874632
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:10 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Exact, de islam is de kanker van deze wereld, overal ellende.
Religie in het algemeen
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:13:29 #104
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210874637
Superioriteitsgevoelens ontlenen aan waandenkbeelden leidt nu eenmaal altijd tot ellende
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 08:16:19 #105
138438 crew  Pizzakoppo
pi_210874655
Let op, de discussie mag scherp zijn maar denk aan de bewoording!
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:17:20 #106
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_210874661
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:13 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Superioriteitsgevoelens ontlenen aan waandenkbeelden leidt nu eenmaal altijd tot ellende
Helemaal als je op het wereldtoneel feitelijk de underdog bent. Dat is een volstrekte mind fuck voor veel moslims.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:19:53 #107
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210874678
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:17 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Helemaal als je op het wereldtoneel feitelijk de underdog bent. Dat is een volstrekte mind fuck voor veel moslims.
Moet wel de wil van allah zijn dan, denk ik dan tenminste
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 08:20:47 #108
138438 crew  Pizzakoppo
pi_210874685
Ik was zelf gisteren emotioneel betrokken bij alle gebeurtenissen en wat kan haat dan snel de overhand nemen zeg. Het liefst zag ik die terroristen jankend op de grond liggen met een wapen op ze gericht. Tot het daadwerkelijk gebeurde en ik mij besefte hoe ver weg beide partijen van ons staan. Denk je dat wij in de nabije toekomst onze politie/defensiemacht terroristen mishandeld, naakt op de straat fotograferen als een soort bewijs van repercussie?

Het is gewoon een heel complex en bizar conflict waarin beide partijen ver van ons af staan.
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:22:30 #109
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210874696
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik was zelf gisteren emotioneel betrokken bij alle gebeurtenissen en wat kan haat dan snel de overhand nemen zeg. Het liefst zag ik die terroristen jankend op de grond liggen met een wapen op ze gericht. Tot het daadwerkelijk gebeurde en ik mij besefte hoe ver weg beide partijen van ons staan. Denk je dat wij in de nabije toekomst onze politie/defensiemacht terroristen mishandeld, naakt op de straat fotograferen als een soort bewijs van repercussie?

Het is gewoon een heel complex en bizar conflict waarin beide partijen ver van ons af staan.
Een bepaalde groep zou dat best willen..
The name is Putler, Vladimir Putler
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 08:23:23 #110
138438 crew  Pizzakoppo
pi_210874705
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Een bepaalde groep zou dat best willen..
Zeker maar de kans dat zij aan de macht komen is nihil. In elke samenleving zul je overigens zulke elementen hebben.
pi_210874707
IDF says it hit home of Hamas intelligence chief in Gaza
https://www.timesofisrael(...)gence-chief-in-gaza/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210874714
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 08:25:21 #113
138438 crew  Pizzakoppo
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:26:29 #114
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210874727
quote:

Wanneer je een militaire actie organiseert en het specifiek munt op burgers, met name vrouwen en kinderen dan is er geen enkele nuancering meer mogelijk. Dit is in elk scenario onverdedigbaar en vergelijkbaar met de manier waarop bijvoorbeeld ook rusland strijdt.

Dit verdedigen staat voor mij echt gelijk aan het verdedigen van Nazi's.
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 08:28:41 #115
138438 crew  Pizzakoppo
pi_210874741
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Wanneer je een militaire actie organiseert en het specifiek munt op burgers, met name vrouwen en kinderen dan is er geen enkele nuancering meer mogelijk. Dit is in elk scenario onverdedigbaar en vergelijkbaar met de manier waarop bijvoorbeeld ook rusland strijdt.

Dat begrijp ik maar heb je de foto’s gezien van hoe Israël die terroristen op de grond had liggen? Naakt en mishandeld? Wanneer zou je zoiets in Europa zien? Kijk naar hoe wij omgaan met Salah Abdeslam of Mohammed B. Israël haat de Palestijnen net zo hard en die hardheid zie je hier gewoon niet. Iets wat tekenend is voor het conflict én beide partijen.
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:28:49 #116
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210874743
quote:
2s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Uiteraard, maar wat doe je in dit geval met de 750 gijzelaars.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210874755
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:28 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Dat begrijp ik maar heb je de foto’s gezien van hoe Israël die terroristen op de grond had liggen? Naakt en mishandeld? Wanneer zou je zoiets in Europa zien? Kijk naar hoe wij omgaan met Salah Abdeslam of Mohammed B. Israël haat de Palestijnen net zo hard en die hardheid zie je hier gewoon niet. Iets wat tekenend is voor het conflict én beide partijen.
Je hebt gelijk, terroristen als Salah en Mohammed mogen ook wat harder aangepakt worden en op een dorpsplein meteen opgehangen worden aan de hoogste boom. Niets mis mee.
Zonder wrijving geen glans
pi_210874756
quote:

Het is een kwestie van tijd dat het hier ook misgaat. We halen al lange tijd het paard van Troje binnen. Nu zijn ze nog relatief in de minderheid maar de overlast is nu al enorm.
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 08:30:33 #119
138438 crew  Pizzakoppo
pi_210874759
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:30 schreef Haags het volgende:

[..]
Je hebt gelijk, terroristen als Salah en Mohammed mogen ook wat bouter aangepakt worden en op een dorpsplein meteen opgehangen worden aan de hoogste boom. Niets mis mee.
Niet helemaal de intentie van mijn post lol :D
pi_210874775
quote:

[..]
Verschil zit m in (waarschijnljke) daders en onschuldige burgers in deze.

Al zal die nuancering in de Arabische wereld niet opgaan en zo'n foto als jij beschrijft de reactie geven 'zie je wel'.

En je zal een punt hebben dat we vanuit onze eigen perceptie allemaal gelijk hebben. Daarom gaan we er ook niet uitkomen met z'n allen.
pi_210874785
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:02 schreef arvensis het volgende:

[..]
Dit is de kern van 99% van de reacties in deze reeks.
Oh grappig, ik lees juist opvallend veel reacties die de kant van de Islamitische terroristen kiezen hier. Man man.
pi_210874798
quote:

[..]
Halfnaakt, wat noodzakelijk is om te checken of ze geen bomgordels dragen.
En mishandeld, dat was op die foto's niet echt te zien. Ja, zeker wel wat bloed maar hoe wil je een terrorist aanhouden dan? Door ze een pluche lieveheersbeestje te overhandigen?
pi_210874799
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Oh grappig, ik lees juist opvallend veel reacties die de kant van de Islamitische terroristen kiezen hier. Man man.
Wijzen op tientallen jaren Israelisch apartheidsbewind is hier ook "de kant kiezen van de terroristen"
J’ai faim.
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 08:36:14 #124
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210874805
twitter

Walgelijk :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 oktober 2023 @ 08:36:19 #125
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210874806
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Welke reacties zie je hier, in dit topic, die de kant van de daders van de terreuraanval van gisteren kiezen? Ik lees sinds gisterochtend mee, maar zie die reacties toch bar weinig.

Er van uitgaande dat dingen als "Israël is in het grote plaatje bepaald niet een onschuldig slachtoffer" uiteraard niet tellen als het kiezen van de kant van de terroristen van gisteren, maar dat lijkt me logisch.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210874814
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:35 schreef rododendronneke het volgende:

[..]
Wijzen op tientallen jaren Israelisch apartheidsbewind is hier ook "de kant kiezen van de terroristen"
Die lui mogen blij zijn dat ze nog in Gaza mogen wonen want als ze zo door gaan duurt het niet lang meer of ze mogen in Egypte gaan bivakkeren. De agressie komt al tientallen jaren van 1 kant.
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:37:54 #127
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_210874821
quote:
15s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]

Ik hoef dit niet te zien.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 08:38:58 #128
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_210874829
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik hoef dit niet te zien.
Niemand verplicht je te klikken.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_210874831
quote:

[..]
Omdat we hier een stuk minder gewend en naïever zijn. Komt regelmatig voor dat die figuren daar nog een bom op hun lichaam hebben die op het laatst afgaat.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:39:48 #130
438527 MissButterflyy
pi_210874833
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Niemand verplicht je te klikken.
Nee, maar het zou toch fijn zijn als dit soort berichten achter een spoiler komen te staan.
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:40:23 #131
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210874841
quote:
15s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:36 schreef onlogisch het volgende:
[ twitter ]

Dit lijkt op een schoolplein in een willekeurige stad in West-Europa. Niets nieuws onder de zon.
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:41:48 #132
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_210874856
quote:

[..]
Ik zie toch vooral posts over dat een kant kiezen in deze schier onmogelijk is.

Beide partijen zijn te verblind door haat; aangestoken door machthebbers.
The name is Putler, Vladimir Putler
pi_210874861
quote:

[..]
Waarbij de steeds doorgaande annexatie van Palestijnse gebieden ook niet vergeten kan worden. Maar dit argument waarschijnlijk ook slecht valt bij de extremistische mensen die hier het geweld van Israël verheerlijken en zelfs nog veel meer willen. :')
pi_210874865
quote:

[..]
Met als verschil dat als Hamas de middelen heeft die Israël heeft, ze van Israël allang één grote parkeerplaats hadden gemaakt. Zij zijn duidelijk uit op de vernietiging van alle Joden, daar liegen ze zelfs niet over.
Dat Israël nu reageert door gericht locaties van Hamas functionarissen aan te vallen en burgers oproept dekking te zoeken, geeft precies het verschil tussen beide partijen weer. Hamas valt specifiek burgerdoelen aan met als doel te terroriseren / uit te roeien; Israël verdedigt zich.

Dat daarbij ook emoties komen kijken is natuurlijk logisch. Hoe zakelijk zou jij reageren als je vrouw/dochter door zo'n verkrachtende/moordende menigte wordt ontvoert? Dat wij hier in NL over een politie/OM apparaat beschikken dat zulk soort zaken "voor ons regelt" zodat direct betrokkenen op afstand kunnen blijven, maakt ons heus niet anders. Kijk maar eens hoe familie van slachtoffers hier reageren in de rechtbank wanneer ze geconfronteerd worden met de dader. Hadden we hier vrij spel, zou je vergelijkbare taferelen zien.

Elke poging om Hamas en Israël als 'gelijke' partijen te zien is volkomen lachwekkend.
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:43:34 #135
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_210874871
Oud nieuws.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_210874880
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:43 schreef BlaZ het volgende:
Deze persoon is geïdentificeerd als een Duits staatsburger.

[ twitter ]
Ja al 30x gemeld ofzo
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:46:21 #137
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210874896
twitter

Wat een ongelofelijke beesten....
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 oktober 2023 @ 08:46:31 #138
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_210874898
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:39 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Nee, maar het zou toch fijn zijn als dit soort berichten achter een spoiler komen te staan.
Nou ja, er staat netjes een omschrijving bij, dan hoef je ook niet te klikken en zie je eigenlijk niks. Beter dan al die vage filmpjes met een stukje Arabische of Russische tekst en verder geen omschrijving :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_210874905
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:42 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Met als verschil dat als Hamas de middelen heeft die Israël heeft, ze van Israël allang één grote parkeerplaats hadden gemaakt. Zij zijn duidelijk uit op de vernietiging van alle Joden, daar liegen ze zelfs niet over.
Dat Israël nu reageert door gericht locaties van Hamas functionarissen aan te vallen en burgers oproept dekking te zoeken, geeft precies het verschil tussen beide partijen weer. Hamas valt specifiek burgerdoelen aan met als doel te terroriseren / uit te roeien; Israël verdedigt zich.

Dat daarbij ook emoties komen kijken is natuurlijk logisch. Hoe zakelijk zou jij reageren als je vrouw/dochter door zo'n verkrachtende/moordende menigte wordt ontvoert? Dat wij hier in NL over een politie/OM apparaat beschikken dat zulk soort zaken "voor ons regelt" zodat direct betrokkenen op afstand kunnen blijven, maakt ons heus niet anders. Kijk maar eens hoe familie van slachtoffers hier reageren in de rechtbank wanneer ze geconfronteerd worden met de dader. Hadden we hier vrij spel, zou je vergelijkbare taferelen zien.

Elke poging om Hamas en Israël als 'gelijke' partijen te zien is volkomen lachwekkend.
Eens. Niet kiezen in dit conflict is ook kiezen.
pi_210874921
Het Hamas volk heeft laten zien dat het even barbaars is als IS, dat wisten we ook al wel, maar nu is het maar even weer aangetoond.
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:49:05 #141
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210874923
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:42 schreef littlemindy het volgende:

[..]

qft
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:49:28 #142
438527 MissButterflyy
pi_210874927
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Eens. Niet kiezen in dit conflict is ook kiezen.
Zullen we het even bij het nieuwste nieuws houden ipv steeds dezelfde uitgekauwde discussie te voeren?
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:50:12 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_210874935
quote:

[..]
Nuancering daarvan, die zijn uitgekleed omdat ze kogelwerende vesten om hadden en verdacht werden van bomgordels om hebben

Dat geeft het een wat andere lading
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:51:26 #144
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_210874946
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:39 schreef Aether het volgende:

[..]
Omdat we hier een stuk minder gewend en naïever zijn. Komt regelmatig voor dat die figuren daar nog een bom op hun lichaam hebben die op het laatst afgaat.
De reactie alleen al van die user: "gister was ik nog vol haat maar nu ik een foto gezien heb van bebloede hamas strijders met hun broek op de enkels heb ik een ander gevoel" genant

Die Hamas strijders mogen blij zijn dat ze uberhaupt zo'n behandeling krijgen na het afslachten van kinderen. En zelfs nog een rechtsproces krijgen.
pi_210874950
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Naja, daar ben ik het niet mee eens. "Dat soort volk, en niks goeds". Er waren meer moslims die gewoon hier bleven en hun leventje leefden dan naar IS gingen natuurlijk.

De uitzonderingen noemen om een regel te creeeren is wat oneerlijk natuurlijk. Als ze zich allemaal doodvechten en opofferen voor Allah, dan hadden we er nu niet zo rustig bijgezeten op zondag ochtend.
Sure. Maar zo'n 'er waren er meer die niet vochten' statement valt altijd wel te maken. Over Stalin's Rusland, Hitler's Duitsland. Mao's China. Dzjengis' Mongolië.

Dat krijg je al snel wanneer alleen een deel de mannen van een bepaalde leeftijd daadwerkelijk vechten, en de vrouwen, kinderen, ouderen en overige mannen niet.
"Pools are perfect for holding water"
pi_210874955
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Zullen we het even bij het nieuwste nieuws houden ipv dezelfde uitgekauwde discussie te voeren?
Lastig, omdat er veel te veel gepost wordt en niemand even 29 delen wilt doorlezen om te zien wat oud nieuws is en wat nog niet is gepost.
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:54:06 #147
438527 MissButterflyy
pi_210874963
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:51 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
De reactie alleen al van die user: "gister was ik nog vol haat maar nu ik een foto gezien heb van bebloede hamas strijders met hun broek op de enkels heb ik een ander gevoel" genant

Die Hamas strijders mogen blij zijn dat ze uberhaupt zo'n behandeling krijgen na het afslachten van kinderen. En zelfs nog een rechtsproces krijgen.
Die krijgen geen rechtsproces, Israël heeft in het verleden genoeg laten zien mensen zomaar te martelen en op te sluiten en mensenrechten te schenden. Ga nu niet doen alsof dat wel zo is.
pi_210874971
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:51 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Dit ja.
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:55:25 #149
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_210874976
Als je kiest voor Hamas ben je moreel failliet.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_210874989
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Als je kiest voor Hamas ben je moreel failliet.
Maar ik kies geen partij!!!!!

:’)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')