abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212147096
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Enne de link werd niet met trots gedeeld he? Hij werd zonder commentaar gedeeld en gaat over schade NA vaccinatie....

Beetje cheap shot van je weer Wantie. Zou fijn zijn als je dat niet zou doen.
Tja, je hebt dan weer geen commentaar op een link dump.

Anyway, wel fijn dat long covid dan toch erkenning krijgt.
pi_212147117
Ook wel fijn dat de vaccinatie schade onderzocht wordt.
  dinsdag 23 januari 2024 @ 22:21:59 #253
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_212147169
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 22:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, je hebt dan weer geen commentaar op een link dump.

En wat wil je me daarmee in de schoenen schuiven? Dat ik niks doe met een linkdump die compleet ontopic is. Ga mij niet vertellen wat wel of niet te doen.

Je gaat zelf eerst op die "linkdump" in.... En daarna klagen als je van mij commentaar krijgt... Soms.......
Lach met een schone bips
pi_212147218
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 22:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Je bedoelt vaccinatieschade slachtoffers.
pi_212147279
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_212148833
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 januari 2024 22:24 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Je bedoelt vaccinatieschade slachtoffers.
Het artikel spreekt van long covid verschijnselen.

Daar sta je dan toch niet achter?
pi_212148856
quote:
Overal heb je rotte appels, in Nederland hebben we jaren geleden een schandaal gehad rond een wetenschapper die alles uit zijn duim zoog.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 10:03:35 #258
485843 crew  Jippie
pi_212150507
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 05:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het artikel spreekt van long covid verschijnselen.

Daar sta je dan toch niet achter?
Waar zou niet achter worden gestaan?
Het NRC artikel is premium, ik kan het niet lezen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 10:04:02 #259
485843 crew  Jippie
pi_212150516
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 05:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Overal heb je rotte appels, in Nederland hebben we jaren geleden een schandaal gehad rond een wetenschapper die alles uit zijn duim zoog.
Wel meerdere denk ik.
pi_212151186
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 10:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Puur de term longcovid misschien? Ik heb geen idee.

Ja het artikel was helaas alleen gister gratis te lezen.
pi_212152443
quote:

[..]
De NOS heeft er ook een stukje over geschreven.

https://nos.nl/artikel/25(...)-covid-en-coronaprik
quote:
Bijwerkingencentrum: meer onderzoek nodig naar verband long covid en coronaprik

Er is meer onderzoek nodig naar longcovidklachten na het krijgen van een coronaprik. Dat zegt bijwerkingencentrum Lareb.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 14:19:18 #262
485843 crew  Jippie
pi_212153036
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 13:06 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
De NOS heeft er ook een stukje over geschreven.

https://nos.nl/artikel/25(...)-covid-en-coronaprik
[..]

Dank je wel. Goed dat ze dat verder gaan onderzoeken. Ik denk dat we nog veel meer gaan leren over COVID-19 de komende decennia.
pi_212153302
quote:

[..]
Het artikel spreekt van long covid verschijnselen bij gevaccineerde personen, waarbij nog niet duidelijk is of dat door het vaccin komt, of door een covid besmetting.

Dat artikel als linkdump plaatsen zonder verdere motivatie geeft bij mij de indruk dat wordt erkend dat long covid wel bestaat.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 16:22:24 #264
485843 crew  Jippie
pi_212154210
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 14:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het artikel spreekt van long covid verschijnselen bij gevaccineerde personen, waarbij nog niet duidelijk is of dat door het vaccin komt, of door een covid besmetting.

Dat artikel als linkdump plaatsen zonder verdere motivatie geeft bij mij de indruk dat wordt erkend dat long covid wel bestaat.
Inmiddels is toch ook al vastgesteld dat Long Covid bestaat?
pi_212155280
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 14:49 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maat serieus? Waarom probeer je het jouw kant op te draaien? Daar ging het hele artikel niet over. Snap echt niet waarom jij het ineens richting long covid probeert te sturen terwijl het juist over vaccinatie schade ging.. Ik weet dat is iets wat jij niet wil zien/geloven dat het bestaat. Maar het is er dus wel.
Lach met een schone bips
  woensdag 24 januari 2024 @ 18:18:22 #266
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212155294
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 16:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Inmiddels is toch ook al vastgesteld dat Long Covid bestaat?
natuurlijk bestaat dat, het is toch een ziekte van de luchtwegen
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 24 januari 2024 @ 18:46:24 #267
485843 crew  Jippie
pi_212155697
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maat serieus? Waarom probeer je het jouw kant op te draaien? Daar ging het hele artikel niet over. Snap echt niet waarom jij het ineens richting long covid probeert te sturen terwijl het juist over vaccinatie schade ging.. Ik weet dat is iets wat jij niet wil zien/geloven dat het bestaat. Maar het is er dus wel.
Het artikel wat Candymannetje mij gaf gaat over het ontstaan van Long Covid na een COVID-19 vaccinatie, dus jullie hebben allebei gelijk.

Wat iemand onder een vaccinatieschade verstaat is mij niet helemaal duidelijk maar Long Covid valt daar dus wel onder te scharen.
pi_212155716
quote:
2s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:46 schreef Jippie het volgende:

[..]
Het artikel wat Candymannetje mij gaf gaat over het ontstaan van Long Covid na een COVID-19 vaccinatie, dus jullie hebben allebei gelijk.

Wat iemand onder een vaccinatieschade verstaat is mij niet helemaal duidelijk maar Long Covid valt daar dus wel onder te scharen.
Was wel een verschil in beide berichten... En ja kut dat het NRC artikel niet meer te lezen is.
Lach met een schone bips
pi_212155720
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik citeer het artikel:

quote:
De studie van Lareb onderschrijft dat deze longcovidachtige klachten bij een kleine groep mensen voorkomen na vaccinatie.

Of de vaccinatie ook de oorzaak is van die klachten, is niet te bepalen: daarvoor is onvoldoende bewijs. De klachten zouden ook veroorzaakt kunnen zijn door een ongemerkt doorlopen corona-infectie.
pi_212155754
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:47 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik citeer het artikel:
[..]

Wie ontkende hier dan long Covid? Leg me dat eens uit.... Het ging erom dat er volgens velen geen gevaren aan de prikken zitten en dat er steeds meer los komt dat het wel zo is.

Voor het gemak zou je dan ook kunnen citeren wat er over Engeland en Duitsland geschreven is... Waar ze dit wel serieus nemen na de prikken.
Lach met een schone bips
pi_212155776
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:18 schreef Speklap3000 het volgende:

[..]
natuurlijk bestaat dat, het is toch een ziekte van de luchtwegen
Het bestaan is ontkend, met als reden dat het zou zijn verzonnen om maatregelen tegen de pandemie te rechtvaardigen.
Ik heb onlangs nog aangehaald dat die ontkenning een klap in het gezicht is van de vele zorgmedewerkers die arbeidsongeschikt zijn geraakt door long covid die ze tijdens de eerste golf opliepen toen er te weinig beschermingsmiddelen waren.

Nu wordt het ontkennen van long covid ontkend.

Dat is prima, ik ben blij dat dit wordt erkend als gevolg van Covid
pi_212155788
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het bestaan is ontkend, met als reden dat het zou zijn verzonnen om maatregelen tegen de pandemie te rechtvaardigen.
Ik heb onlangs nog aangehaald dat die ontkenning een klap in het gezicht is van de vele zorgmedewerkers die arbeidsongeschikt zijn geraakt door long covid die ze tijdens de eerste golf opliepen toen er te weinig beschermingsmiddelen waren.

Nu wordt het ontkennen van long covid ontkend.

Dat is prima, ik ben blij dat dit wordt erkend als gevolg van Covid
Tja ik vond het weren van gezonde mensen zonder QR code op bepaalde plekken een klap in gezicht van gezonde mensen.
Lach met een schone bips
pi_212155791
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Wie ontkende hier dan long Covid? Leg me dat eens uit.... Het ging erom dat er volgens velen geen gevaren aan de prikken zitten en dat er steeds meer los komt dat het wel zo is.

Voor het gemak zou je dan ook kunnen citeren wat er over Engeland en Duitsland geschreven is... Waar ze dit wel serieus nemen na de prikken.
De mogelijke bijwerkingen door het prikken wordt door iedereen serieus genomen.
Ook in Nederland, zo blijkt uit dit artikel.
pi_212155809
quote:
1s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
De mogelijke bijwerkingen door het prikken wordt door iedereen serieus genomen.
Ook in Nederland, zo blijkt uit dit artikel.
Jouw kant op redeneren is wel een favoriet dingetje van je of niet?

Er staat letterlijk in het artikel dat het in DLD en Engeland veel serieuzer genomen is dan hier.
Lach met een schone bips
pi_212156082
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 18:47 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Was wel een verschil in beide berichten... En ja kut dat het NRC artikel niet meer te lezen is.
Als ik op deze link klik kan ik het gewoon lezen. Jullie ook?
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')