Mwah er zit meer tussen een "uitzonderlijk talent" en "Max Verstappen" dan jij denkt dan.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 17:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij heeft nog niks echt bijzonders laten zien, hij zit in een auto waar zelfs Bottas nog kampioen mee zou worden. Schumacher, Vettel, Max lieten al dingen zien door met mindere auto's te positioneren op plekken waar ze eigenlijk niet thuis hoorden.
Plus, hij heeft zich nu al een paar keer opzichtig laten piepelen door Max. Zet Max in die Mclaren en ik geef je op een briefje dat hij aan de horizon verdwijnt.
Hij gaat nog een gridstraf krijgen vanwege het niet voltooien van zn straf in de race (vanwege de start). In Singapore nota bene. Dus dat gaat ook nog wel wat punten kosten.quote:Op zondag 21 september 2025 14:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niks aan de hand, Norris kan niet scoren en Max staat VEUL te ver weg.
We worden gewoon kampioen
Nee hoor, de opgelegde vijf seconden is niet zwaar genoeg volgens het boekje om die mee te nemen naar de volgende race.quote:Op zondag 21 september 2025 15:48 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij gaat nog een gridstraf krijgen vanwege het niet voltooien van zn straf in de race (vanwege de start). In Singapore nota bene. Dus dat gaat ook nog wel wat punten kosten.
Bij F1 TV zeiden ze dat het wel meegenomen werd maar ik twijfelde eerlijk gezegd ook, werd ook nergens anders genoemd…quote:Op zondag 21 september 2025 15:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee hoor, de opgelegde vijf seconden is niet zwaar genoeg volgens het boekje om die mee te nemen naar de volgende race.
Viaplay meldde dat één enkele 5 seconden penalty niet meegenomen wordt.quote:Op zondag 21 september 2025 16:28 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Bij F1 TV zeiden ze dat het wel meegenomen werd maar ik twijfelde eerlijk gezegd ook, werd ook nergens anders genoemd…
Ga nou niet ervoor zorgen dat ik ongelijk krijg Oscar.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:38 schreef beantherio het volgende:
Ik denk dat ie Verstappen gaat opvolgen als wereldkampioen.
Respect dat je er geen doekjes om windt.quote:
Je had niet gezegd wannéér...quote:Op zaterdag 18 oktober 2025 19:18 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ga nou niet ervoor zorgen dat ik ongelijk krijg Oscar.
quote:Op zondag 21 september 2025 14:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niks aan de hand, Norris kan niet scoren en Max staat VEUL te ver weg.
We worden gewoon kampioen
Zucht, ook hier verdwijnen weer posts, dus ik plaats hem opnieuwquote:
Och, was dat de bedoelde inhoud van die nietszeggende smiley, zielig gedrag hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zucht, ook hier verdwijnen weer posts, dus ik plaats hem opnieuw
Je doet net hetzelfde als met Ueda, en dat is van twee Walletjes eten.
Wint Piastri alsnog het WDC, dan is "we storten het ravijn in" een opmerking die veilig genoeg is om te kunnen beweren dat je je onvoorwaardelijk vertrouwen in hem altijd gehouden hebt.
Verliest hij, dan kan je zeggen "ja zeg ik toch ik zag het al aankomen".
Dat deed je ook met Ueda: Ik verdedig hem al een tijd niet meer.
Maar nu hij aan de lopende band scoort, moet iedereen ineens nederigheid tonen.
@:onlogisch @:caland @:Gurneyisbestoke en andere vrienden uit het Ueda topic: trap er niet in!
Ik ben ontschuldig.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zucht, ook hier verdwijnen weer posts, dus ik plaats hem opnieuw
Je doet net hetzelfde als met Ueda, en dat is van twee Walletjes eten.
Wint Piastri alsnog het WDC, dan is "we storten het ravijn in" een opmerking die veilig genoeg is om te kunnen beweren dat je je onvoorwaardelijk vertrouwen in hem altijd gehouden hebt.
Verliest hij, dan kan je zeggen "ja zeg ik toch ik zag het al aankomen".
Dat deed je ook met Ueda: Ik verdedig hem al een tijd niet meer.
Maar nu hij aan de lopende band scoort, moet iedereen ineens nederigheid tonen.
@:onlogisch @:caland @:Gurneyisbestoke en andere vrienden uit het Ueda topic: trap er niet in!
Er staat nog genoeg positiefs voor Oscar op het programma. Kop op!quote:
Ik doe mijn best.quote:Op zondag 26 oktober 2025 11:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er staat nog genoeg positiefs voor Oscar op het programma. Kop op!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |