Akkoord en opgelost.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even wat feedback: achter "Hup Oscar" mag best een uitroepteken![]()
Toen won Hamilton ook zijn eerste race.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 18:54 schreef Tijger_m het volgende:
Tja....op zijn 22e, wat Piastri nu is, had Max al meerdere F1 GP's gewonnen.
Alles kan, natuurlijk, maar Piastri zal toch wel heel snel titels moeten gaan winnen om dat soort predikaten te rechtvaardigen.
Dat is vrij logisch, aangezien de eerste sprintrace ooit gehouden werd op 17 juli 2021 op Silverstone en op dat moment was Max al 23.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En een sprintrace had Verstappen op zijn 22ste nog niet op zijn palmares staan.
Ja dat weet ik. Het was meer een sneer naar onze moderator tijger met zijn kromme vergelijkingen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is vrij logisch, aangezien de eerste sprintrace op 17 juli 2021 op Silverstone was en op dat moment was Max al 23.
Max won die eerste sprint-race overigens wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de eerstvolgende serieuze regelwijziging is in 2025 dacht ik en niemand weet of Piastri dan bij het snelste team zit.
We hebben het hier over een SPRINT race, een echte GP heeft Piastri nog niet gewonnen, laten we wel eerlijk zijn/blijven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toen won Hamilton ook zijn eerste race.
The rest is history.
De context is een beetje verdwenen nadat de posts waarop ik reageerde plots zijn verdwenen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 08:22 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
We hebben het hier over een SPRINT race, een echte GP heeft Piastri nog niet gewonnen, laten we wel eerlijk zijn/blijven.
Het is absoluut een ontzettend goed resultaat voor- en van hem, maar -vooral in F1- ben je vandaag een hero en morgen een zero (als je 'm in de muur zet). Dit geldt ook voor Lewis en Max uiteraard.
(maar als de sterren goed staan, zie ik dat echt wel een keer gebeuren in de nabije toekomst).
Feit is dat je met 1 keer winnen (van een SPRINT race) nog geen kampioen-materiaal bent, en zeker nog geen GOAT status verdient.
Feit is echter ook dat dit voor Piastri en zijn team een zeer positief signaal is van 'things to come'
Stukje clickbait.quote:
Welnee, 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Geduld!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 00:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
TIENDE
We kunnen inpakken. DRAMA.
Toch een leuk complimentquote:Op zaterdag 4 november 2023 10:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bernie Ecclestone denkt dat Piastri de grootste bedreiging voor Verstappen gaat worden. Zegt hij in de 8-delige docu die er over hem gemaakt is.
Ik had het idee dat dat interview geen onderdeel van de docu is, maar een apart interview van Viaplay zelf.quote:Op zaterdag 4 november 2023 10:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bernie Ecclestone denkt dat Piastri de grootste bedreiging voor Verstappen gaat worden. Zegt hij in de 8-delige docu die er over hem gemaakt is.
Zorgt voor te veel conflicten.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Toch een leuk compliment
En ik denk dat het ook wel waar kan zijn!
Dus... over een jaartje
.. Oscar naast Max in een Red Bull...?
Dan zitten ze in een gelijkwaardige wagen![]()
Hm, zit ook weer wat in, natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Zorgt voor te veel conflicten.
Je hebt meer aan een type Barrichello, Bottas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ah oke dat zal dan wel.quote:Op zaterdag 4 november 2023 11:53 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat interview geen onderdeel van de docu is, maar een apart interview van Viaplay zelf.
De docu is namelijk niet van Viaplay, maar van de makers van de film Senna. Sowieso is de docu van vorig jaar en het interview lijkt me van dit jaar te zijn.
Gequote om hier tzt op terug te kunnen komen.quote:Op maandag 27 november 2023 08:47 schreef XL het volgende:
Leuk seizoen gereden, maar misschien is het toch teveel hype. Prestaties in de kwalificatie, maar niet in de races. Heeft 47% van de punten van Norris, dat is minder dan Perez tov Verstappen heeft en die krijgt kritiek ipv hype.
Zelfs met bandenmanagement zie ik hem Norris niet verslaan. Had misschien toch het stoeltje bij Alpine moeten nemen, Ocon had hij met twee vingers in de neus afgedroogd en had ervaring buiten de spotlights kunnen pakken. Als Norris hem weer afdroogt gaan de topteams niet om hem vechten. Sneller dan Norris zie ik hem ook met ervaring niet worden. Met de huidige contracten is hij dus gewoon de vaste tweede rijder en dan einde carriere of bij de flopteams en Alpine heeft hij daarvan al verkloot
Dit inderdaad, potentie en rauw talent is duidelijk aanwezig. Maar hij zal aan de slag moeten met z'n bandenmanagement, dat nekte hem gister richting het einde van de eerste stint ook weer. Norris rijdt daar makkelijk van hem weg en Piastri krijgt Mercedessen en Ferrari's in z'n nek.quote:Op maandag 27 november 2023 09:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Gequote om hier tzt op terug te kunnen komen.![]()
Het was zijn eerste seizoen en Norris's 5e. Hoeveel rookies kunnen zeggen dat ze in hun eerste seizoen 2 podiums, een sprint pole en een sprintoverwinning hebben gepakt? Niet veel. En zelfs Verstappen zegt dat Mclaren dit jaar de beste lineup had.
Dit terwijl Norris ook niet een van de sterksten is qua bandenmanagement. Dit is voor Piastri inderdaad zeker wel een dingetje ja. Desalniettemin had hij een topjaar, wordt (of is??) zeker Rookie of the Yearquote:Op maandag 27 november 2023 09:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dit inderdaad, potentie en rauw talent is duidelijk aanwezig. Maar hij zal aan de slag moeten met z'n bandenmanagement, dat nekte hem gister richting het einde van de eerste stint ook weer. Norris rijdt daar makkelijk van hem weg en Piastri krijgt Mercedessen en Ferrari's in z'n nek.
Ik heb ook nog wel m'n twijfels hoor. Tenminste, als het gaat om de vraag of hij echt tot de topcoureurs gaat behoren.quote:Op maandag 27 november 2023 08:47 schreef XL het volgende:
Leuk seizoen gereden, maar misschien is het toch teveel hype. Prestaties in de kwalificatie, maar niet in de races. Heeft 47% van de punten van Norris, dat is minder dan Perez tov Verstappen heeft en die krijgt kritiek ipv hype.
Zelfs met bandenmanagement zie ik hem Norris niet verslaan. Had misschien toch het stoeltje bij Alpine moeten nemen, Ocon had hij met twee vingers in de neus afgedroogd en had ervaring buiten de spotlights kunnen pakken. Als Norris hem weer afdroogt gaan de topteams niet om hem vechten. Sneller dan Norris zie ik hem ook met ervaring niet worden. Met de huidige contracten is hij dus gewoon de vaste tweede rijder en dan einde carriere of bij de flopteams en Alpine heeft hij daarvan al verkloot
Precies! Fangio was 39 toen hij begon en Ascari 31!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:01 schreef Starflyer het volgende:
Leeftijd heeft er niets mee te maken. Coureurs als Hamilton, Schumacher en Senna begonnen ook veel later in de F1.
Dat denk ik niet, hij zit wel aan de goeie kant bij de start maar het zou mij verbazen als hij na de eerste ronde nog op dezelfde plek rijdt, ik denk eerder een paar naar achteren.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 08:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond allemaal even opletten.
Oscar gaat naar het podium
Was ook wel moeilijk, Hamilton positioneerde zijn auto goed en die McLaren was gewoon niet snel genoeg op het rechte stuk ondanks DRS, in het bochtige gedeelte was hij wel sneller maar dan kom je er niet voorbij.quote:Op maandag 11 maart 2024 14:54 schreef beantherio het volgende:
Achter Hamilton (die helemaal niet zo goed ging) kwam ie behoorlijk onmachtig over. Viel me toch wel wat tegen van hem.
Klopt wel ja. Maar ik had ook zoiets van "als ie echt zo getalenteerd is dan vind ie wel een manier". Maar je hebt wel gelijk dat Hamilton op zijn beurt ook geen manier kon vinden om langs Norris te komen.quote:Op maandag 11 maart 2024 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was ook wel moeilijk, Hamilton positioneerde zijn auto goed en die McLaren was gewoon niet snel genoeg op het rechte stuk ondanks DRS, in het bochtige gedeelte was hij wel sneller maar dan kom je er niet voorbij.
Hamilton had precies het omgekeerde met Norris, hij kon er op de rechte stukken wel dichtbij komen maar verloor dan weer tijd in het bochtige gedeelte en kwam er dus niet voorbij.
Leuk dat je ook hebt gekeken en hebt gezien hoe de race eindigde.quote:Op zondag 24 maart 2024 18:03 schreef Nober het volgende:
30 seconden langzamer dan zijn teamgenoot in zijn eigen stad Melbourne.
Werd ook nog even fijntjes verteld aan de kant te gaan voor de snellere Norris …quote:Op zondag 24 maart 2024 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuk dat je ook hebt gekeken en hebt gezien hoe de race eindigde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |