abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210867308
Dames en heren, Oscar Piastri. De man die Max in de komende seizoenen het vuur aan de schenen gaat leggen en bovenal de toekomstig wereldkampioen. Dan verdien je wel een eigen topic.

Stukje Wikipedia:

Oscar Piastri (Melbourne, 6 april 2001) is een Australisch autocoureur. In 2019 werd hij kampioen in de Eurocup Formule Renault 2.0. Vanaf 2020 maakt hij deel uit van de Renault Sport Academy. Dat jaar werd hij tevens kampioen in het FIA Formule 3-kampioenschap. In 2021 werd hij kampioen in de Formule 2. Sinds 2023 komt Piastri uit voor het team van McLaren in de Formule 1.

Carrière
Vroege carrière
Piastri begon zijn autosportcarrière in het karting in 2011, wat hij vanaf 2014 professioneel oppikte. Hij won diverse titels in zijn thuisland Australië. In 2015 maakte hij de overstap naar Europa en nam hij deel aan een aantal door de FIA georganiseerde kartkampioenschappen. In 2016 behaalde hij hier zijn beste resultaat met een zesde plaats in het wereldkampioenschap.

Formule 4
Aan het einde van 2016 maakte Piastri zijn debuut in de autosport in het Verenigde Arabische Emiraten Formule 4-kampioenschap bij het team Dragon F4. Hij nam deel aan drie van de vijf raceweekenden en behaalde op het Yas Marina Circuit twee podiumplaatsen. Met 94 punten werd hij zesde in de eindstand.

In 2017 maakte Piastri zijn fulltime Formule 4-debuut in het Britse Formule 4-kampioenschap bij het TRS Arden Junior Team. Hij behaalde zes overwinningen op Oulton Park, het Snetterton Motor Racing Circuit (tweemaal), het Knockhill Racing Circuit (tweemaal) en Silverstone en stond in negen andere races op het podium. Met 376,5 punten eindigde hij achter Jamie Caroline als tweede in het klassement.

Formule Renault
In 2018 stapte Piastri over naar de Eurocup Formule Renault 2.0, waarin hij zijn samenwerking met Arden voortzette. Hij behaalde een podiumplaats op Spa-Francorchamps en voegde hier op de Hockenheimring nog twee podiumfinishes aan toe. Met 110 punten werd hij achtste in de eindstand.

In 2019 bleef Piastri rijden in de Eurocup, maar stapte hij over naar het team R-ace GP. In het tweede raceweekend op Silverstone behaalde hij zijn eerste twee overwinningen in de klasse. Daarnaast behaalde hij zeges op Spa-Francorchamps, de Nürburgring (tweemaal), de Hungaroring en het Yas Marina Circuit. Met 320 punten werd hij kampioen in de klasse, waarmee hij slechts 7,5 punten voorsprong had op de nummer twee Victor Martins.

Formule 3
In 2020 werd Piastri, als beloning voor zijn titel in de Eurocup, opgenomen in de Renault Sport Academy, het opleidingsprogramma van het Formule 1-team van Renault. Daarnaast maakte hij dat jaar zijn Formule 3-debuut in het FIA Formule 3-kampioenschap, waarin hij uitkwam voor het team Prema Racing. Hij won de seizoensopener op de Red Bull Ring en op het Circuit de Barcelona-Catalunya. Met vier andere podiumplaatsen en 164 punten werd hij tijdens de seizoensfinale op het Circuit Mugello gekroond tot kampioen in de klasse, nadat zijn laatste concurrenten Logan Sargeant en Théo Pourchaire niet genoeg punten verzamelden om hem in te kunnen halen.

Formule 2
In 2021 stapte Piastri over naar de Formule 2, waarin hij zijn samenwerking met Prema voortzette. Al in het eerste raceweekend op het Bahrain International Circuit behaalde hij zijn eerste zege. In de laatste vijf weekenden behaalde hij vijf polepositions op rij en won hij vijf races op het Autodromo Nazionale Monza, het Sochi Autodrom, het Jeddah Corniche Circuit (tweemaal) en het Yas Marina Circuit. In de rest van het seizoen stond hij nog vijf keer op het podium. Op Yas Marina werd hij gekroond tot kampioen met 252,5 punten. Hiermee was hij de derde rookie in vijf jaar die Formule 2-kampioen werd; voor hem presteerden Charles Leclerc en George Russell dit ook. Hij heeft voor deze prestatie de prijs Rookie of the year 2021 gekregen.

Formule 1
Piastri greep in 2022 naast een vast zitje in de Formule 1. Wel kwam hij dat jaar uit als reservecoureur van het Alpine F1 Team. Op 2 september 2022 werd bekendgemaakt dat Piastri voor het McLaren team zal rijden vanaf het seizoen 2023.[1]

Hup Oscar!!!!!!
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:37:34 #2
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_210867348
Even wat feedback: achter "Hup Oscar" mag best een uitroepteken :Y :{w
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_210867354
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 17:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even wat feedback: achter "Hup Oscar" mag best een uitroepteken :Y :{w
Akkoord en opgelost.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 17:38:27 #4
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_210867356
Ik denk dat ie Verstappen gaat opvolgen als wereldkampioen.
pi_210867359
Oscar heeft trouwens ook een eigen kanaal op YouTube

Het is een ongekend leuke, aardige en bovenal nuchtere jongen. Dus abonneer ff.
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 18:43:06 #6
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_210868016
Is erg snel maar moet nog wel leren GP's te racen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_210868124
Tja....op zijn 22e, wat Piastri nu is, had Max al meerdere F1 GP's gewonnen.

Alles kan, natuurlijk, maar Piastri zal toch wel heel snel titels moeten gaan winnen om dat soort predikaten te rechtvaardigen.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2023 18:55:10 ]
  zaterdag 7 oktober 2023 @ 19:01:12 #8
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_210868221
Leeftijd heeft er niets mee te maken. Coureurs als Hamilton, Schumacher en Senna begonnen ook veel later in de F1.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_210868274
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 18:54 schreef Tijger_m het volgende:
Tja....op zijn 22e, wat Piastri nu is, had Max al meerdere F1 GP's gewonnen.

Alles kan, natuurlijk, maar Piastri zal toch wel heel snel titels moeten gaan winnen om dat soort predikaten te rechtvaardigen.
Toen won Hamilton ook zijn eerste race.

The rest is history.
pi_210869660
Wint METEEN een race.

En een sprintrace had Verstappen op zijn 22ste nog niet op zijn palmares staan.
pi_210870840
Ik ben wel fan van hem. Echt een enorme aanwinst voor de F1.
Hoop dat hij nog vele races gaat winnen
Juin uit Eigen Tuin!
pi_210870975
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

En een sprintrace had Verstappen op zijn 22ste nog niet op zijn palmares staan.
Dat is vrij logisch, aangezien de eerste sprintrace ooit gehouden werd op 17 juli 2021 op Silverstone en op dat moment was Max al 23.

Max won die eerste sprint-race overigens wel.
pi_210870993
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 21:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat is vrij logisch, aangezien de eerste sprintrace op 17 juli 2021 op Silverstone was en op dat moment was Max al 23.

Max won die eerste sprint-race overigens wel.
Ja dat weet ik. Het was meer een sneer naar onze moderator tijger met zijn kromme vergelijkingen.

Maar laten we het weer over Piastri hebben.
pi_210871042
Piastri is wel een groot talent en een nuchtere jongen.

Maar tot nu toe staat Norris bijna op het dubbele puntenaantal dit seizoen, dus voorlopig nog geen reden om Piastri op basis van 1 sprintrace al tot toekomstig kampioen te kronen.

Om kampioen te worden heb je sowieso de snelste auto nodig en een teamgenoot die op dat moment niet sneller is dan jij.
pi_210872917
Als er vandaag een race over de volle lengte was geweest had Verstappen hem normaal gesproken makkelijk binnen gehengeld.
Dan was de situatie niet anders geweest dan de vorige race. En toen was er na afloop ook geen Pisastri hype
Wie dit leest is gek
pi_210873024
Ik ben gewoon blij dat ik hier gepost heb.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de eerstvolgende serieuze regelwijziging is in 2025 dacht ik en niemand weet of Piastri dan bij het snelste team zit.
pi_210874691
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Toen won Hamilton ook zijn eerste race.

The rest is history.
We hebben het hier over een SPRINT race, een echte GP heeft Piastri nog niet gewonnen, laten we wel eerlijk zijn/blijven.
Het is absoluut een ontzettend goed resultaat voor- en van hem, maar -vooral in F1- ben je vandaag een hero en morgen een zero (als je 'm in de muur zet). Dit geldt ook voor Lewis en Max uiteraard.
(maar als de sterren goed staan, zie ik dat echt wel een keer gebeuren in de nabije toekomst).

Feit is dat je met 1 keer winnen (van een SPRINT race) nog geen kampioen-materiaal bent, en zeker nog geen GOAT status verdient.
Feit is echter ook dat dit voor Piastri en zijn team een zeer positief signaal is van 'things to come'
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zondag 8 oktober 2023 @ 08:44:04 #18
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_210874876
Jammer van de achterlijke TT. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zondag 8 oktober 2023 @ 08:44:17 #19
382129 crew  Donna
pi_210874879
Zou mooi zijn. :Y
  Redactie Sport zondag 8 oktober 2023 @ 09:33:53 #20
274204 crew  Mexicanobakker
pi_210875350
Leuke act
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_210875582
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:22 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]
We hebben het hier over een SPRINT race, een echte GP heeft Piastri nog niet gewonnen, laten we wel eerlijk zijn/blijven.
Het is absoluut een ontzettend goed resultaat voor- en van hem, maar -vooral in F1- ben je vandaag een hero en morgen een zero (als je 'm in de muur zet). Dit geldt ook voor Lewis en Max uiteraard.
(maar als de sterren goed staan, zie ik dat echt wel een keer gebeuren in de nabije toekomst).

Feit is dat je met 1 keer winnen (van een SPRINT race) nog geen kampioen-materiaal bent, en zeker nog geen GOAT status verdient.
Feit is echter ook dat dit voor Piastri en zijn team een zeer positief signaal is van 'things to come'
De context is een beetje verdwenen nadat de posts waarop ik reageerde plots zijn verdwenen.

Uiteraard begrijp ik dat ook allemaal. :)

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2023 08:44 schreef TweedeKlum het volgende:
Jammer van de achterlijke TT. :')
Stukje clickbait.
pi_210877625
Verkapte hoop tot het spannender worden van strijd vooraan in de F1.
pi_210890556
Dit topic is een beetje gek als je je bedenkt dat Norris vooralsnog op (bijna) alle fronten beter is. Gister weer een goed voorbeeld; langzaam maar zeker hengelt hij Piastri binnen. Op puntentotaal steekt hij er ver boven uit.

Natuurlijk, rookie en doet het helemaal prima. Maar hoe hij de hemel ingeprezen wordt, toekomstig kampioen blabla, vind ik wat overdreven.
pi_211024633
TIENDE

We kunnen inpakken. DRAMA.
pi_211024842
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 oktober 2023 00:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
TIENDE

We kunnen inpakken. DRAMA.
Welnee, 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Geduld!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_211048485
Groot debacle.
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:46:14 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211182537

Oscar's mom has got it going on.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211182584
Leuke familie.
pi_211188329
Bernie Ecclestone denkt dat Piastri de grootste bedreiging voor Verstappen gaat worden. Zegt hij in de 8-delige docu die er over hem gemaakt is.
Wie dit leest is gek
pi_211188591
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bernie Ecclestone denkt dat Piastri de grootste bedreiging voor Verstappen gaat worden. Zegt hij in de 8-delige docu die er over hem gemaakt is.
Toch een leuk compliment :)

En ik denk dat het ook wel waar kan zijn!

Dus... over een jaartje
.. Oscar naast Max in een Red Bull...? :D
Dan zitten ze in een gelijkwaardige wagen ;) :P
  zaterdag 4 november 2023 @ 11:53:02 #31
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211188815
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik had het idee dat dat interview geen onderdeel van de docu is, maar een apart interview van Viaplay zelf.

De docu is namelijk niet van Viaplay, maar van de makers van de film Senna. Sowieso is de docu van vorig jaar en het interview lijkt me van dit jaar te zijn.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_211188877
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:25 schreef Sally het volgende:

[..]
Toch een leuk compliment :)

En ik denk dat het ook wel waar kan zijn!

Dus... over een jaartje
.. Oscar naast Max in een Red Bull...? :D
Dan zitten ze in een gelijkwaardige wagen ;) :P
Zorgt voor te veel conflicten.

Je hebt meer aan een type Barrichello, Bottas.
pi_211189333
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:59 schreef Nober het volgende:

[..]
Zorgt voor te veel conflicten.

Je hebt meer aan een type Barrichello, Bottas.
Hm, zit ook weer wat in, natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_211191763
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:53 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ik had het idee dat dat interview geen onderdeel van de docu is, maar een apart interview van Viaplay zelf.

De docu is namelijk niet van Viaplay, maar van de makers van de film Senna. Sowieso is de docu van vorig jaar en het interview lijkt me van dit jaar te zijn.
Ah oke dat zal dan wel.
Wie dit leest is gek
  maandag 27 november 2023 @ 08:47:57 #35
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_211440716
Leuk seizoen gereden, maar misschien is het toch teveel hype. Prestaties in de kwalificatie, maar niet in de races. Heeft 47% van de punten van Norris, dat is minder dan Perez tov Verstappen heeft en die krijgt kritiek ipv hype.

Zelfs met bandenmanagement zie ik hem Norris niet verslaan. Had misschien toch het stoeltje bij Alpine moeten nemen, Ocon had hij met twee vingers in de neus afgedroogd en had ervaring buiten de spotlights kunnen pakken. Als Norris hem weer afdroogt gaan de topteams niet om hem vechten. Sneller dan Norris zie ik hem ook met ervaring niet worden. Met de huidige contracten is hij dus gewoon de vaste tweede rijder en dan einde carriere of bij de flopteams en Alpine heeft hij daarvan al verkloot
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 27 november 2023 @ 09:10:55 #36
38114 beantherio
pi_211440950
quote:
99s.gif Op maandag 27 november 2023 08:47 schreef XL het volgende:
Leuk seizoen gereden, maar misschien is het toch teveel hype. Prestaties in de kwalificatie, maar niet in de races. Heeft 47% van de punten van Norris, dat is minder dan Perez tov Verstappen heeft en die krijgt kritiek ipv hype.

Zelfs met bandenmanagement zie ik hem Norris niet verslaan. Had misschien toch het stoeltje bij Alpine moeten nemen, Ocon had hij met twee vingers in de neus afgedroogd en had ervaring buiten de spotlights kunnen pakken. Als Norris hem weer afdroogt gaan de topteams niet om hem vechten. Sneller dan Norris zie ik hem ook met ervaring niet worden. Met de huidige contracten is hij dus gewoon de vaste tweede rijder en dan einde carriere of bij de flopteams en Alpine heeft hij daarvan al verkloot
Gequote om hier tzt op terug te kunnen komen. :P

Het was zijn eerste seizoen en Norris's 5e. Hoeveel rookies kunnen zeggen dat ze in hun eerste seizoen 2 podiums, een sprint pole en een sprintoverwinning hebben gepakt? Niet veel. En zelfs Verstappen zegt dat Mclaren dit jaar de beste lineup had.
  maandag 27 november 2023 @ 09:36:39 #37
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_211441234
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 09:10 schreef beantherio het volgende:

[..]
Gequote om hier tzt op terug te kunnen komen. :P

Het was zijn eerste seizoen en Norris's 5e. Hoeveel rookies kunnen zeggen dat ze in hun eerste seizoen 2 podiums, een sprint pole en een sprintoverwinning hebben gepakt? Niet veel. En zelfs Verstappen zegt dat Mclaren dit jaar de beste lineup had.
Dit inderdaad, potentie en rauw talent is duidelijk aanwezig. Maar hij zal aan de slag moeten met z'n bandenmanagement, dat nekte hem gister richting het einde van de eerste stint ook weer. Norris rijdt daar makkelijk van hem weg en Piastri krijgt Mercedessen en Ferrari's in z'n nek.
pi_211441599
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 09:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dit inderdaad, potentie en rauw talent is duidelijk aanwezig. Maar hij zal aan de slag moeten met z'n bandenmanagement, dat nekte hem gister richting het einde van de eerste stint ook weer. Norris rijdt daar makkelijk van hem weg en Piastri krijgt Mercedessen en Ferrari's in z'n nek.
Dit terwijl Norris ook niet een van de sterksten is qua bandenmanagement. Dit is voor Piastri inderdaad zeker wel een dingetje ja. Desalniettemin had hij een topjaar, wordt (of is??) zeker Rookie of the Year :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  dinsdag 28 november 2023 @ 21:50:04 #39
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_211459447
quote:
99s.gif Op maandag 27 november 2023 08:47 schreef XL het volgende:

Ik heb ook nog wel m'n twijfels hoor. Tenminste, als het gaat om de vraag of hij echt tot de topcoureurs gaat behoren.

Piastri heeft vooral erg weinig echte rookiefouten gemaakt dit jaar (op die eerste bocht in Spa na misschien), dus dat is zeker een positief punt. Ook met de snelheid over 1 rondje lijkt het wel goed te zitten. Dat hij de beste rookie dit seizoen was staat buiten kijf.
Mijn twijfel voor de toekomst komt vooral doordat ik me afvraag of z'n zwakkere punten (race pace/bandenmanagement) zo makkelijk te verbeteren c.q. aan te leren zijn. Of anders gezegd: een andere rijstijl aanleren is m.i. lastiger dan een paar rookiefouten af te leren. Coureurs hebben hun rijstijl doorgaans al ontwikkeld voordat ze de F1 in komen.

Kent iemand voorbeelden van coureurs die eerst slecht waren in bandenmanagement en later (veel) beter? (serieuze vraag)

Ben heel benieuwd hoe het volgend jaar gaat. Misschien ligt de McLaren hem dan beter? Het is natuurlijk flauw om hem met Verstappen te vergelijken, vooral omdat de omstandigheden toch heel anders zijn, maar om iemand tot kampioensmateriaal te bestempelen wil je toch dat hij af en toe iets verrassends laat zien en 'boven de auto uitstijgt', zoals dat heet. Een mooie inhaalrace is ook goed. Hoe dan ook moet hij in de races hoger gaan eindigen dan hij begonnen is (tenzij pole :P) en dat is afgelopen seizoen niet vaak gelukt. Ondanks die mooie sprintoverwinning.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 2 december 2023 @ 13:14:03 #40
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_211495207
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:01 schreef Starflyer het volgende:
Leeftijd heeft er niets mee te maken. Coureurs als Hamilton, Schumacher en Senna begonnen ook veel later in de F1.
Precies! Fangio was 39 toen hij begon en Ascari 31! _O-

Maar nu is het 2023, niet 1951.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_212750665
Vanavond allemaal even opletten.

Oscar gaat naar het podium :)
  zaterdag 9 maart 2024 @ 09:25:43 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212751192
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 08:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond allemaal even opletten.

Oscar gaat naar het podium :)
Dat denk ik niet, hij zit wel aan de goeie kant bij de start maar het zou mij verbazen als hij na de eerste ronde nog op dezelfde plek rijdt, ik denk eerder een paar naar achteren.
pi_212758889
Ach we hebben nog 9 jaar.
  maandag 11 maart 2024 @ 14:54:28 #44
38114 beantherio
pi_212786002
Achter Hamilton (die helemaal niet zo goed ging) kwam ie behoorlijk onmachtig over. Viel me toch wel wat tegen van hem. :{
  maandag 11 maart 2024 @ 15:12:27 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212786241
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 14:54 schreef beantherio het volgende:
Achter Hamilton (die helemaal niet zo goed ging) kwam ie behoorlijk onmachtig over. Viel me toch wel wat tegen van hem. :{
Was ook wel moeilijk, Hamilton positioneerde zijn auto goed en die McLaren was gewoon niet snel genoeg op het rechte stuk ondanks DRS, in het bochtige gedeelte was hij wel sneller maar dan kom je er niet voorbij.

Hamilton had precies het omgekeerde met Norris, hij kon er op de rechte stukken wel dichtbij komen maar verloor dan weer tijd in het bochtige gedeelte en kwam er dus niet voorbij.
  maandag 11 maart 2024 @ 15:35:20 #46
38114 beantherio
pi_212786548
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 15:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Was ook wel moeilijk, Hamilton positioneerde zijn auto goed en die McLaren was gewoon niet snel genoeg op het rechte stuk ondanks DRS, in het bochtige gedeelte was hij wel sneller maar dan kom je er niet voorbij.

Hamilton had precies het omgekeerde met Norris, hij kon er op de rechte stukken wel dichtbij komen maar verloor dan weer tijd in het bochtige gedeelte en kwam er dus niet voorbij.
Klopt wel ja. Maar ik had ook zoiets van "als ie echt zo getalenteerd is dan vind ie wel een manier". Maar je hebt wel gelijk dat Hamilton op zijn beurt ook geen manier kon vinden om langs Norris te komen.
pi_212825479
Zeker niet, maar ook ik kan niet in de toekomst kijken.
Maar dan moet hij eerst Max verslaan, en dan ook nog bijna alle records van Max verbeteren, ik acht die kans wel heel erg klein.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_212945159
30 seconden langzamer dan zijn teamgenoot in zijn eigen stad Melbourne.
pi_212945312
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 18:03 schreef Nober het volgende:
30 seconden langzamer dan zijn teamgenoot in zijn eigen stad Melbourne.
Leuk dat je ook hebt gekeken en hebt gezien hoe de race eindigde.
pi_212949501
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Leuk dat je ook hebt gekeken en hebt gezien hoe de race eindigde.
Werd ook nog even fijntjes verteld aan de kant te gaan voor de snellere Norris …
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')