abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211048485
Groot debacle.
  vrijdag 3 november 2023 @ 18:46:14 #27
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211182537

Oscar's mom has got it going on.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211182584
Leuke familie.
pi_211188329
Bernie Ecclestone denkt dat Piastri de grootste bedreiging voor Verstappen gaat worden. Zegt hij in de 8-delige docu die er over hem gemaakt is.
Wie dit leest is gek
pi_211188591
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bernie Ecclestone denkt dat Piastri de grootste bedreiging voor Verstappen gaat worden. Zegt hij in de 8-delige docu die er over hem gemaakt is.
Toch een leuk compliment :)

En ik denk dat het ook wel waar kan zijn!

Dus... over een jaartje
.. Oscar naast Max in een Red Bull...? :D
Dan zitten ze in een gelijkwaardige wagen ;) :P
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 4 november 2023 @ 11:53:02 #31
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_211188815
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 november 2023 10:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik had het idee dat dat interview geen onderdeel van de docu is, maar een apart interview van Viaplay zelf.

De docu is namelijk niet van Viaplay, maar van de makers van de film Senna. Sowieso is de docu van vorig jaar en het interview lijkt me van dit jaar te zijn.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_211188877
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:25 schreef Sally het volgende:

[..]
Toch een leuk compliment :)

En ik denk dat het ook wel waar kan zijn!

Dus... over een jaartje
.. Oscar naast Max in een Red Bull...? :D
Dan zitten ze in een gelijkwaardige wagen ;) :P
Zorgt voor te veel conflicten.

Je hebt meer aan een type Barrichello, Bottas.
pi_211189333
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:59 schreef Nober het volgende:

[..]
Zorgt voor te veel conflicten.

Je hebt meer aan een type Barrichello, Bottas.
Hm, zit ook weer wat in, natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_211191763
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 november 2023 11:53 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Ik had het idee dat dat interview geen onderdeel van de docu is, maar een apart interview van Viaplay zelf.

De docu is namelijk niet van Viaplay, maar van de makers van de film Senna. Sowieso is de docu van vorig jaar en het interview lijkt me van dit jaar te zijn.
Ah oke dat zal dan wel.
Wie dit leest is gek
  maandag 27 november 2023 @ 08:47:57 #35
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_211440716
Leuk seizoen gereden, maar misschien is het toch teveel hype. Prestaties in de kwalificatie, maar niet in de races. Heeft 47% van de punten van Norris, dat is minder dan Perez tov Verstappen heeft en die krijgt kritiek ipv hype.

Zelfs met bandenmanagement zie ik hem Norris niet verslaan. Had misschien toch het stoeltje bij Alpine moeten nemen, Ocon had hij met twee vingers in de neus afgedroogd en had ervaring buiten de spotlights kunnen pakken. Als Norris hem weer afdroogt gaan de topteams niet om hem vechten. Sneller dan Norris zie ik hem ook met ervaring niet worden. Met de huidige contracten is hij dus gewoon de vaste tweede rijder en dan einde carriere of bij de flopteams en Alpine heeft hij daarvan al verkloot
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 27 november 2023 @ 09:10:55 #36
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_211440950
quote:
99s.gif Op maandag 27 november 2023 08:47 schreef XL het volgende:
Leuk seizoen gereden, maar misschien is het toch teveel hype. Prestaties in de kwalificatie, maar niet in de races. Heeft 47% van de punten van Norris, dat is minder dan Perez tov Verstappen heeft en die krijgt kritiek ipv hype.

Zelfs met bandenmanagement zie ik hem Norris niet verslaan. Had misschien toch het stoeltje bij Alpine moeten nemen, Ocon had hij met twee vingers in de neus afgedroogd en had ervaring buiten de spotlights kunnen pakken. Als Norris hem weer afdroogt gaan de topteams niet om hem vechten. Sneller dan Norris zie ik hem ook met ervaring niet worden. Met de huidige contracten is hij dus gewoon de vaste tweede rijder en dan einde carriere of bij de flopteams en Alpine heeft hij daarvan al verkloot
Gequote om hier tzt op terug te kunnen komen. :P

Het was zijn eerste seizoen en Norris's 5e. Hoeveel rookies kunnen zeggen dat ze in hun eerste seizoen 2 podiums, een sprint pole en een sprintoverwinning hebben gepakt? Niet veel. En zelfs Verstappen zegt dat Mclaren dit jaar de beste lineup had.
  maandag 27 november 2023 @ 09:36:39 #37
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_211441234
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 09:10 schreef beantherio het volgende:

[..]
Gequote om hier tzt op terug te kunnen komen. :P

Het was zijn eerste seizoen en Norris's 5e. Hoeveel rookies kunnen zeggen dat ze in hun eerste seizoen 2 podiums, een sprint pole en een sprintoverwinning hebben gepakt? Niet veel. En zelfs Verstappen zegt dat Mclaren dit jaar de beste lineup had.
Dit inderdaad, potentie en rauw talent is duidelijk aanwezig. Maar hij zal aan de slag moeten met z'n bandenmanagement, dat nekte hem gister richting het einde van de eerste stint ook weer. Norris rijdt daar makkelijk van hem weg en Piastri krijgt Mercedessen en Ferrari's in z'n nek.
pi_211441599
quote:
0s.gif Op maandag 27 november 2023 09:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]
Dit inderdaad, potentie en rauw talent is duidelijk aanwezig. Maar hij zal aan de slag moeten met z'n bandenmanagement, dat nekte hem gister richting het einde van de eerste stint ook weer. Norris rijdt daar makkelijk van hem weg en Piastri krijgt Mercedessen en Ferrari's in z'n nek.
Dit terwijl Norris ook niet een van de sterksten is qua bandenmanagement. Dit is voor Piastri inderdaad zeker wel een dingetje ja. Desalniettemin had hij een topjaar, wordt (of is??) zeker Rookie of the Year :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  dinsdag 28 november 2023 @ 21:50:04 #39
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_211459447
quote:
99s.gif Op maandag 27 november 2023 08:47 schreef XL het volgende:

Ik heb ook nog wel m'n twijfels hoor. Tenminste, als het gaat om de vraag of hij echt tot de topcoureurs gaat behoren.

Piastri heeft vooral erg weinig echte rookiefouten gemaakt dit jaar (op die eerste bocht in Spa na misschien), dus dat is zeker een positief punt. Ook met de snelheid over 1 rondje lijkt het wel goed te zitten. Dat hij de beste rookie dit seizoen was staat buiten kijf.
Mijn twijfel voor de toekomst komt vooral doordat ik me afvraag of z'n zwakkere punten (race pace/bandenmanagement) zo makkelijk te verbeteren c.q. aan te leren zijn. Of anders gezegd: een andere rijstijl aanleren is m.i. lastiger dan een paar rookiefouten af te leren. Coureurs hebben hun rijstijl doorgaans al ontwikkeld voordat ze de F1 in komen.

Kent iemand voorbeelden van coureurs die eerst slecht waren in bandenmanagement en later (veel) beter? (serieuze vraag)

Ben heel benieuwd hoe het volgend jaar gaat. Misschien ligt de McLaren hem dan beter? Het is natuurlijk flauw om hem met Verstappen te vergelijken, vooral omdat de omstandigheden toch heel anders zijn, maar om iemand tot kampioensmateriaal te bestempelen wil je toch dat hij af en toe iets verrassends laat zien en 'boven de auto uitstijgt', zoals dat heet. Een mooie inhaalrace is ook goed. Hoe dan ook moet hij in de races hoger gaan eindigen dan hij begonnen is (tenzij pole :P) en dat is afgelopen seizoen niet vaak gelukt. Ondanks die mooie sprintoverwinning.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 2 december 2023 @ 13:14:03 #40
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_211495207
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2023 19:01 schreef Starflyer het volgende:
Leeftijd heeft er niets mee te maken. Coureurs als Hamilton, Schumacher en Senna begonnen ook veel later in de F1.
Precies! Fangio was 39 toen hij begon en Ascari 31! _O-

Maar nu is het 2023, niet 1951.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_212750665
Vanavond allemaal even opletten.

Oscar gaat naar het podium :)
  zaterdag 9 maart 2024 @ 09:25:43 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212751192
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2024 08:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond allemaal even opletten.

Oscar gaat naar het podium :)
Dat denk ik niet, hij zit wel aan de goeie kant bij de start maar het zou mij verbazen als hij na de eerste ronde nog op dezelfde plek rijdt, ik denk eerder een paar naar achteren.
pi_212758889
Ach we hebben nog 9 jaar.
  maandag 11 maart 2024 @ 14:54:28 #44
38114 beantherio
pi_212786002
Achter Hamilton (die helemaal niet zo goed ging) kwam ie behoorlijk onmachtig over. Viel me toch wel wat tegen van hem. :{
  maandag 11 maart 2024 @ 15:12:27 #45
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212786241
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 14:54 schreef beantherio het volgende:
Achter Hamilton (die helemaal niet zo goed ging) kwam ie behoorlijk onmachtig over. Viel me toch wel wat tegen van hem. :{
Was ook wel moeilijk, Hamilton positioneerde zijn auto goed en die McLaren was gewoon niet snel genoeg op het rechte stuk ondanks DRS, in het bochtige gedeelte was hij wel sneller maar dan kom je er niet voorbij.

Hamilton had precies het omgekeerde met Norris, hij kon er op de rechte stukken wel dichtbij komen maar verloor dan weer tijd in het bochtige gedeelte en kwam er dus niet voorbij.
  maandag 11 maart 2024 @ 15:35:20 #46
38114 beantherio
pi_212786548
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 15:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
Was ook wel moeilijk, Hamilton positioneerde zijn auto goed en die McLaren was gewoon niet snel genoeg op het rechte stuk ondanks DRS, in het bochtige gedeelte was hij wel sneller maar dan kom je er niet voorbij.

Hamilton had precies het omgekeerde met Norris, hij kon er op de rechte stukken wel dichtbij komen maar verloor dan weer tijd in het bochtige gedeelte en kwam er dus niet voorbij.
Klopt wel ja. Maar ik had ook zoiets van "als ie echt zo getalenteerd is dan vind ie wel een manier". Maar je hebt wel gelijk dat Hamilton op zijn beurt ook geen manier kon vinden om langs Norris te komen.
pi_212825479
Zeker niet, maar ook ik kan niet in de toekomst kijken.
Maar dan moet hij eerst Max verslaan, en dan ook nog bijna alle records van Max verbeteren, ik acht die kans wel heel erg klein.
ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS
pi_212945159
30 seconden langzamer dan zijn teamgenoot in zijn eigen stad Melbourne.
pi_212945312
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 18:03 schreef Nober het volgende:
30 seconden langzamer dan zijn teamgenoot in zijn eigen stad Melbourne.
Leuk dat je ook hebt gekeken en hebt gezien hoe de race eindigde.
pi_212949501
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 18:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Leuk dat je ook hebt gekeken en hebt gezien hoe de race eindigde.
Werd ook nog even fijntjes verteld aan de kant te gaan voor de snellere Norris …
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')