quote:Op maandag 9 oktober 2023 14:23 schreef Coco het volgende:
[..]
RamboDirk is al reddeloos verloren, jij nog niet.
Minder Lat Raises doen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:24 schreef Zoon_John het volgende:
Wat vinden de heren hier van overhemden? Ze zitten altijd veel te strak om mijn schouders, ik vind het verschrikkelijk om ze te dragen.
Ik zal jouw lat eens raisen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Minder Lat Raises doen.
Ik draag ze niet
Zoeken naar een overhemd met een stukje stretch.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:24 schreef Zoon_John het volgende:
Wat vinden de heren hier van overhemden? Ze zitten altijd veel te strak om mijn schouders, ik vind het verschrikkelijk om ze te dragen.
Wellicht moet je maar gewoon voor XXL gaan ipv Lquote:Op maandag 9 oktober 2023 15:24 schreef Zoon_John het volgende:
Als ik XXL draag is het te doen, bij XL is het krap om de schouders.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht moet je maar gewoon voor XXL gaan ipv L
Ja, misschien bestaat dat, zolang het geen slimfit is, dan gaat het vaak wel.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zoeken naar een overhemd met een stukje stretch.
Badr body gespot.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:46 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Als ik XXL draag is het te doen, bij XL is het krap om de schouders.
Genot. Wel smetteloos wit of donkerblauw, graag. Zonder mouwen is een levenslange gevangenisstraf.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:24 schreef Zoon_John het volgende:
Dan draag je ze niet of trek je ze uit.quote:Op maandag 9 oktober 2023 15:24 schreef Zoon_John het volgende:
Ja, is miniserie van 3 delen.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Is dat die film van John Wick zonder John Wick?
Graag je review in mijn topicquote:
Dan volgt mijn definitieve review.quote:Op maandag 9 oktober 2023 16:54 schreef GGMM het volgende:
Ik bedoelde nadat je de serie gezien had @:coco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |