Tip voor een lekkere smaak?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik drink ook thee vanavond in plaats van een biertje.
Ik heb de afgelopen nacht eindelijk weer eens goed geslapen namelijk, en dat smaakt naar meer!
Dat is heel verstandig.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik drink ook thee vanavond in plaats van een biertje.
Ik heb de afgelopen nacht eindelijk weer eens goed geslapen namelijk, en dat smaakt naar meer!
Ik heb van Clipper de volgende zakjes thuis staan:quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb van Clipper de volgende zakjes thuis staan:
Spicy Chai
Nighty Night
English Breakfast
Dat is niet meer de originele Chaiquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
We roddelen hier niet.
@:Chai
Wat was jouw originele account?quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zij is inderdaad ook al niet meer wat ze geweest is. (Een enorme slet).
Misschien zegt deze UI je iets meer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom toch steeds dat wisselen van account. Hou het gewoon bij de eerste
hoe weet jij ditquote:Op zondag 8 oktober 2023 22:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zij is inderdaad ook al niet meer wat ze geweest is. (Een enorme slet).
Gelieve niet zo hard schreeuwen in de ochtend.quote:
Bemoei je met je eigen zaken, achterlijke gladiool.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:39 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Gelieve niet zo hard schreeuwen in de ochtend.
Goedemorgen.
Wil je erover praten maat? Klinkt alsof je door een moeilijke periode gaat.quote:Op maandag 9 oktober 2023 08:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bemoei je met je eigen zaken, achterlijke gladiool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |