Wat wel dan in jouw ogen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 23:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Heeft niks met wel of geen GOAT te maken.
Het gaat om de manier waarop de FIA Toto en Susie Wolff behandeld heeft, die Hamilton niet ok vindt.quote:
Nou, bleek allemaal weer een storm in een glas water. Sneu desalniettemin, want meneer moest zich zo nodig uitspreken over het klimaat dit dat, maar laat wel zijn trophy opsturen, terwijl hij hem makkelijk zelf mee had kunnen nemen.quote:Op zaterdag 9 december 2023 22:58 schreef Rnie het volgende:
[ twitter ]
GOAT als het hem uitkomt. Wat een sneu mannetje is het toch ook.![]()
"Hamilton, don't you want to... Hamiltin?"quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Thats what she said.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 februari 2024 14:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Hamilton, don't you want to... Hamiltin?"
"These rubbers won't last."
Please confirm question.quote:Op donderdag 1 februari 2024 15:43 schreef Drekkoning het volgende:
Xavi my tires are gone
We are checking Lewis
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Hamilton bij Ferrari instapt en sneller is dan Leclerc. In tegendeel, ik denk dat Leclerc die de auto al jaren mee ontwikkelt en het team stabiel om hem heen heeft gebouwd met Hamilton minder moeite gaat hebben dan met Sainzquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:02 schreef Tarado het volgende:
Ik vind het toch een leuke stap van Lewis, niet dat ik nog titels van hem verwacht.
Hamilton is wel een stuk stabieler dan Leclerc, die nog teveel onder druk bezwijkt. Daar kan Hamilton een stuk beter mee omgaan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:00 schreef XL het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Hamilton bij Ferrari instapt en sneller is dan Leclerc. In tegendeel, ik denk dat Leclerc die de auto al jaren mee ontwikkelt en het team stabiel om hem heen heeft gebouwd met Hamilton minder moeite gaat hebben dan met Sainz
Hamilton nu ook een tussenjaar, als de mercedes bij de seizoenstart niet goed is laat hij denk ik het kopje weer hangen.
De glans is er dan denk ik snel af. Al jaren niks van betekenis gewonnen, 2x seizoenen verslagen door mr Saturday en afgedroogd door Leclerc
Onderschat de mindgames van Lewis en zijn social media sekte niet. Leclerc is mentaal niet de sterkste.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:00 schreef XL het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat Hamilton bij Ferrari instapt en sneller is dan Leclerc. In tegendeel, ik denk dat Leclerc die de auto al jaren mee ontwikkelt en het team stabiel om hem heen heeft gebouwd met Hamilton minder moeite gaat hebben dan met Sainz
Hamilton nu ook een tussenjaar, als de mercedes bij de seizoenstart niet goed is laat hij denk ik het kopje weer hangen.
De glans is er dan denk ik snel af. Al jaren niks van betekenis gewonnen, 2x seizoenen verslagen door mr Saturday en afgedroogd door Leclerc
Eind seizoen 2025: "Charles Leclerc to leave Ferrari and joins <insert team here>!"quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Onderschat de mindgames van Lewis en zijn social media sekte niet. Leclerc is mentaal niet de sterkste.
Zou mij oprecht niet verbazen. Als je kijkt hoe hard Russell wordt aangepakt soms is dat echt niet normaal/gezond, terwijl die niks verkeerd deed. Leclerc had het soms al lastig met Sainz qua teamorders en tactieken met Lewis gaat dat vele vele vele malen erger worden.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eind seizoen 2025: "Charles Leclerc to leave Ferrari and joins <insert team here>!"
Het zal me niets verbazenquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eind seizoen 2025: "Charles Leclerc to leave Ferrari and joins <insert team here>!"
Maar dat zou dom zijn want met het salaris van Leclerc kwamen ze al geld tekort om Sainz ook dik te betalen, anders moesten ze besparen op ontwikkeling.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier moet wel een enorm bedrag mee gemoeid zijn
Ferrari heeft altijd genoeg budget gehad om de cost cap 3x te overschrijdenquote:Op donderdag 1 februari 2024 21:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Maar dat zou dom zijn want met het salaris van Leclerc kwamen ze al geld tekort om Sainz ook dik te betalen, anders moesten ze besparen op ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |