De FIA moet er alleen niet achter komenquote:Op donderdag 1 februari 2024 23:05 schreef Fer het volgende:
[..]
Ferrari heeft altijd genoeg budget gehad om de cost cap 3x te overschrijden
Waarom?quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hier moet wel een enorm bedrag mee gemoeid zijn
kan ook eindigen zoals Schumacher bij Mercedes, amper mee kunnen doen met de rest en om de oren gereden worden door je teamgenoot.quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Waarom?
Lewis wil status. Die krijgt hij via/door Ferrari. Met de goede naam uit het verleden
Maar dat was niet de veronderstelling. Het ging om dat er vast een groot bedrag betaald zou zijn/ dat Lewis dat gevraagd zou hebben.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 00:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
kan ook eindigen zoals Schumacher bij Mercedes, amper mee kunnen doen met de rest en om de oren gereden worden door je teamgenoot.
Of zoals Vettel bij Ferrari, amper mee kunnen doen met de rest en om de oren gereden worden door je teamgenoot.
Opzich heeft Lewis het geld niet meer nodig.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dat was niet de veronderstelling. Het ging om dat er vast een groot bedrag betaald zou zijn/ dat Lewis dat gevraagd zou hebben.
Elders heb ik ook al gevraagd of het wel zo'n verbetering voor Hamilton zou zijn dat hij naar Ferrari gaat...
Dus dan ook de vraag waarom zou dan "Hier moet wel een enorm bedrag mee gemoeid zijn" kloppen? (zie post #217 )quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich heeft Lewis het geld niet meer nodig.
Die kan makkelijk rentenieren, had bij Mercedes ook de belofte gekregen dat hij achter de schermen ook taken zou krijgen, als ambassadeur bijv.
Lewis zal er ook best veel geld voor krijgen, misschien meer dan Leclerc zelfs (30 miljoen)
Maar wat moet je ermee? Lewis heeft een best karige leefstijl, z'n auto's en vliegtuig heeft ie verkocht, maakt af en toe wat reisjes, voor zover bekend geen partner, in elk geval geen kinderen..
Oh en eet vega.. hoeveel kosten groenten?
Duurste vegetarische gerecht in een restaurant dat ik zo snel via Google kon vinden was $77
En Lewis heeflt al honderden miljoenen op de bank staan.
Geld is dan geen motivatie meer lijkt me.
De uitdaging om 't bij een ander team te proberen lijkt me meer een motivatie.
Nog even een jaartje of 2 voor de lol meerijden.. bij Ferrari waar alle grote coureurs gereden hebben.
Al sinds 2007 geen WK meer (Kimi was de laatste) dus ook niet echt druk.. lukt het wel ben je een held, lukt het niet dan heb je voor een pensioen bij Ferrari gekozen zoals zovelen.
Waarschijnlijk wel, Lewis gaat ook niet gratis naar Ferrari en met "slechts" een par miljoen zal ie ook geen genoegen nemen,quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus dan ook de vraag waarom zou dan "Hier moet wel een enorm bedrag mee gemoeid zijn" kloppen? (zie post #217 )
Greed is good....quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus dan ook de vraag waarom zou dan "Hier moet wel een enorm bedrag mee gemoeid zijn" kloppen? (zie post #217 )
De rekening van het jaarlijkse etentje bij Salt Bae schijnt wel bom te zijn hoor.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die kan makkelijk rentenieren, had bij Mercedes ook de belofte gekregen dat hij achter de schermen ook taken zou krijgen, als ambassadeur bijv.
Lewis zal er ook best veel geld voor krijgen, misschien meer dan Leclerc zelfs (30 miljoen)
Maar wat moet je ermee? Lewis heeft een best karige leefstijl, z'n auto's en vliegtuig heeft ie verkocht, maakt af en toe wat reisjes, voor zover bekend geen partner, in elk geval geen kinderen..
Duurste vegetarische gerecht in een restaurant dat ik zo snel via Google kon vinden was $77
Nog even een jaartje of 2 voor de lol meerijden.. bij Ferrari waar alle grote coureurs gereden hebben.
Al sinds 2007 geen WK meer (Kimi was de laatste) dus ook niet echt druk.. lukt het wel ben je een held, lukt het niet dan heb je voor een pensioen bij Ferrari gekozen zoals zovelen.
Is dat etentje bij Salt Bae??quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:19 schreef Fer het volgende:
[..]
De rekening van het jaarlijkse etentje bij Salt Bae schijnt wel bom te zijn hoor.
Nee was niet zo, fakenews zoals zo vaak op de socials.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Is dat etentje bij Salt Bae??
Kan me niet echt voorstellen dat Lewis daar een tafel zou boeken.
Salt Bae is sowieso zwaar overpriced, goud smaakt nergens naar maar zorgt er wel voor dat de rekening een stuk duurder wordt.
Plus de WK hoort de rekening te betalen volgens de traditie.
Al had Lewis het eerste jaar dat Max WK werd inderdaad nog wel de rekening betaald maar Lewis was in dat jaar ook niet bepaald blij met Max en zei zelfs heel Trumpiaans dat zijn WK gestolen was.
Dus dat Lewis dat jaar de rekening betaalde is niet alleen als vriendelijk te zien.
Eleven Madison Park biedt Lewis een vegan menu voor 385 dollar en per glas wijn kun je er ook zonder problemen 300+ dollar betalenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Drank kost altijd minstens 3 keer meer per fles dan inkoop.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 05:53 schreef XL het volgende:
[..]
Eleven Madison Park biedt Lewis een vegan menu voor 385 dollar en per glas wijn kun je er ook zonder problemen 300+ dollar betalen
Sainz durft zelf de tactiek aan te sturen/in twijfel te trekken als hij het er niet mee eens is. Leclerc is daar te mak in, op dat gebied is Sainz verder dan Leclerc. Leclerc is dan weer sneller over 1 ronde.quote:Op donderdag 1 februari 2024 20:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou mij oprecht niet verbazen. Als je kijkt hoe hard Russell wordt aangepakt soms is dat echt niet normaal/gezond, terwijl die niks verkeerd deed. Leclerc had het soms al lastig met Sainz qua teamorders en tactieken met Lewis gaat dat vele vele vele malen erger worden.
Schumacher deed het net andersom, die reed bij Ferrari en ging bij Mercedes met pensioen.. was daar ook heen gegaan met de hoop om nog 1 keer WK te worden.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:25 schreef Nober het volgende:
Toch jammer dat je je carrière niet beëindigt bij Mercedes.
Bij Schumacher zat er ook nog een paar jaar sabbatical tussen.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Schumacher deed het net andersom, die reed bij Ferrari en ging bij Mercedes met pensioen.. was daar ook heen gegaan met de hoop om nog 1 keer WK te worden.
De problemen van naar een andere team gaan om nog 1 keer te pieken zijn dat je niet meer de jongste bent, je moet wennen aan een heel nieuw team (ook al zullen er mensen meegaan met de rijder), je moet wennen aan de communicatie én je moet wennen aan een nieuwe auto met mogelijk een heel andere rijstijl.
Terwijl bij Mercedes kon die wagen steeds meer en meer op Lewis aangepast worden, iedereen weet wat hij wil wat communicatie ook makkelijker maakt.
Max hoeft in 2025 mogelijk een stuk minder moeite te doen om een WK binnen te halen dan degenen die van team gewisseld zijn.
Moet mogelijk alleen even wennen dat Albon naast 'm rijdt ipv Perez (als die geruchten kloppen).
Tot nu toe heeft alleen Alonso een succesvolle comeback gemaakt.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij Schumacher zat er ook nog een paar jaar sabbatical tussen.
Zal ongetwijfeld een flinke zak met geld geweest zijn om hem aan te trekken bij het destijds terugkerende Mercedes.
Hij heeft zeker genoeg ideeën waar een heleboel geld heen kan:quote:Op vrijdag 2 februari 2024 01:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Tussenjaartje, volgend jaar lekker knallen bij Ferrari om steeds genaaid te worden door de strategie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |