Ja ik zag ook zoiets jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Zie ik nu een jongere versie van Angela met de drinkbus van Lewis lopen?
P2 voor jou.quote:
yupquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:55 schreef -XOR- het volgende:
Net als Senna vroeger: als eerste een tijd zetten en dan rustig naar de rest kijken die probeert eronder te komenquote:
Al besprokenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max staat alvast vooraan bij het pitlanelicht.
Ik zat ook al te denken dat hij een nieuw blondje heeft gevonden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:55 schreef -XOR- het volgende:
pitspoesje voor in de zandbakquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken dat hij een nieuw blondje heeft gevonden.
nee maar hij heeft gister wel binnen de 107% gereden dus hij mag gewoon starten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is dat wel boven de minimumrondetijdengrens?
Was zij het?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zat ook al te denken dat hij een nieuw blondje heeft gevonden.
Al besproken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max staat alvast vooraan bij het pitlanelicht.
Nou en? Ik heb het recht om dit gewoon te posten.quote:
Net zoals wij het recht hebben om te zeggen dat het al besproken is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou en? Ik heb het recht om dit gewoon te posten.
dus toch iddquote:
Hij is hem kwijtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:59 schreef Nizno het volgende:
kan zijn dat hij deze kwijt raakt want hij zat wel erg op het randje
Die seconde gaat in het 2de rondje erafquote:
En wat is je punt om dat te zeggen terwijl er maar secondes tussen zitten?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 15:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Net zoals wij het recht hebben om te zeggen dat het al besproken is.
ja ik loop iets achter op tvquote:
Was al zo in het vorige topic. Dacht ik.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En wat is je punt om dat te zeggen terwijl er maar secondes tussen zitten?
Outlap tijdenquote:
Was wel zo turn 5quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Ik kon niet zien dat Max buiten de lijn reed
Nog troostelozer circuitquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je kan nog beter naar Rusland gaan.
Camerastandpunt was ook compleet ruk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:01 schreef SiGNe het volgende:
quote:
ow ja ook logisch txquote:
Kutregie iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Omdat ie een ronde heeft voltooid zonder TL te overschrijden.quote:
Nou en? Als een topic zo snel gaat wat maakt het dan uit? Het is gewoon irritant bijdehand gedrag. Graag mee stoppen voortaan.quote:
Tis wat het isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zoals ik 't zag reed ie op de lijn, niet er over
Beide even troosteloosquote:
Lekker rellen tochquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:03 schreef LTVDK het volgende:
Denk dat vanavond de teams nog wel flink gaan protesteren tegen bocht 13, niet dat de FIA er nog wat aan gaat doen, maar zal wel weer rellen worden
Het is een meme. Wind je niet zo op!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou en? Als een topic zo snel gaat wat maakt het dan uit? Het is gewoon irritant bijdehand gedrag. Graag mee stoppen voortaan.
Ik neem aan dat ze meetpunten hebbenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, FIA zal betere beelden hebben mag ik hopen.
Met Perez op P7 gaat dat gewoon gebeuren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:04 schreef PS. het volgende:
Verstappen wil gewoon geen kampioen worden vandaag
Leuk toch?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:05 schreef Tijn het volgende:
Nou, Max moet er straks nog voor gaan racen.
Natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:05 schreef Tijn het volgende:
Nou, Max moet er straks nog voor gaan racen.
nee even goed zeggenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson: Max komt wat mij betreft in de geschiedenisboeken!!
P3
Hoezo niet? Die wil gewoon winnen.quote:
wat voor vulling?quote:
Gisteren duurde het ook even voor de tijden werden afgepaktquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:06 schreef SiGNe het volgende:
Ik had gedacht dat de 2e poging wel over de lijn was maar kennelijk niet gelukkig.
Tis maar Sprint-race....................quote:
Telde het maar meequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:06 schreef Zorro het volgende:
Aangezien dit toch niet meetelt voor de manager is dit een mooie uitslag
Nee, goed luisteren moet je een keerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson: Max komt wat mij betreft in de geschiedenisboeken!!
P3
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:06 schreef 3rr0r het volgende:
Straks bij het interview wordt z'n tijd gedelete
Klopt, maar hij vliegt er met gemak voorbij, dat noem ik geen racen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoezo niet? Die wil gewoon winnen.
die raakt hem wel kwijtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:06 schreef PS. het volgende:
Maar blijft die tijd van Verstappen nou staan?
vretenquote:
GMTAquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren duurde het ook even voor de tijden werden afgepakt
Ok boomerquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga even een stukkie fietsen, dan eten.
Terwijl het gaat om een sprintkwali en hij heeft de beste auto. Waarom dan het woord geschiedenisboek in de mond nemenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee even goed zeggen
als Max het nu op 1 weet te zetten komt Max wat mij betreft nog dikgedrukter in de geschiedenisboeken
NK tegenwindfietsen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga even een stukkie fietsen, dan eten.
vanwege zijn bandjes he knulquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Terwijl het gaat om een sprintkwali en hij heeft bed beste auto. Waarom dan het woord geschiedenisboek in de mond nemenEn dan nog P3 uiteindelijk is gewoon heerlijk ironisch.
Klopt, eind jaren tachtig domineerden ze het veld. En eind jaren negentig nog een keer.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mooi dat McLaren er weer bij zit. Was in het verleden toch een van de topteams.
Die van de jaren 90 heb ik soort van meegemaakt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, eind jaren tachtig domineerden ze het veld. En eind jaren negentig nog een keer.
PIA heeft gewoon gelijkquote:
Iedereen reed met gebruikte banden toch? Ze bleven allemaal op de baan omdat ze rondes moesten blijven neerzettenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanwege zijn bandjes he knul
heeft niets met ironie te maken
Mwah snelste auto hier voor de quali is nog maar de vraag, ik denk dat de McLaren hier sneller is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Terwijl het gaat om een sprintkwali en hij heeft de beste auto. Waarom dan het woord geschiedenisboek in de mond nemenEn dan nog P3 uiteindelijk is gewoon heerlijk ironisch.
Kickstarter pakket verder uitpakkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nolifen met BG3 en dan om 18:59 realiseren dat het alweer 3 uurtjes waren
Inderdaad, bizar hoeveel tijd (over één rondje) zij hebben weten te vinden binnen een seizoen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In de jaren '80 waren ze sterk vanwege de superieure Honda-motor. In de jaren '90 vanwege de door Adrian Newey ontworpen auto.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik kies gewoon de route met de wind in de rug.
Wat heb je gekochtgeïnvesteerd?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kickstarter pakket verder uitpakken
Ik ben net level 6 gewordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:08 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nolifen met BG3 en dan om 18:59 realiseren dat het alweer 3 uurtjes waren
Moet ze eerst genoeg superlicentiepunten halen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:11 schreef wdn het volgende:
zet Jamie Chadwick in de 2de RB![]()
kan ze aantonen dat het de RB is die zo goed is waardoor Mercedes geen kampioen wordt
Teveel naar Vettel gekekenquote:
Oké Jomandaquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.kickstarter.c(...)scovery&term=Septima
[ afbeelding ]
Dit was die eerste rondequote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen, dit is toch echt er buiten
[ afbeelding ]
dat gaf ik hier boven ook al aan iddquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:13 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opzich was dat wel netter geweest van Piastri, hij zat in het Renault opleidingsteam.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:13 schreef Nattekat het volgende:
Om dan nog maar te bedenken dat Piastri bijna voor Alpine gereden had.
De wangen moet je bekijken. Niet het loopvlak.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:13 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaat het om de binnenkant van de lijn of de buitenkant?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:13 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rechtsvoor is op de lijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:13 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
yup die kreeg hem idd net toen piastri naar het interview liepquote:
Oh dat ziet er wel tof uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.kickstarter.c(...)scovery&term=Septima
[ afbeelding ]
Perez wint weer eens een kwalificatie van Verstappen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:13 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wilde net een edit maken.quote:
Dat is na de bochtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:13 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is geluk dat hij nu presteert, want anders einde F1 carrière voor hem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich was dat wel netter geweest van Piastri, hij zat in het Renault opleidingsteam.
Renault heeft een hoop geld in die jongen geïnvesterd en toen ging ie voor de concurrent werken
*fixedquote:
Zo kan je dit toch niet beoordelen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja maar die lijn ligt er evengoed
[ afbeelding ]
topquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:17 schreef PS. het volgende:
Oh en @:nizno Mijn bet op Russel en ook Hamilton op P3 was gewoon geldig
als jij betere beelden kan vinden, deel ze gerustquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zo kan je dit toch niet beoordelen?
Wat is een acceptabel alternatief?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:15 schreef Netsplitter het volgende:
Ik zou mij als FIA kapot schamen na zoveel tracklimits.
Ik zeg alleen dat je dit niet zo kan beoordelen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
als jij betere beelden kan vinden, deel ze gerust
84, maar ja inderdaad.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
topLekker 76 euro binnen dus? (als ik het goed heb onthouden)
Gewoon niet in Qatar racenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat is een acceptabel alternatief?
Asfalt weghalen en gras neerleggen?
Grind.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ja oke maar 8 euro inzetquote:
Ja 14 in totaal, had ook nog op Alonso en Sainz ingezet, maar die 3 euro.quote:
Gras of grind. Gras zal er niet groeien, dus grind.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
leg er zand,quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gras of grind. Gras zal er niet groeien, dus grind.
Kraaienpotenquote:
Dan ben je de rest van het seizoen bezig om die auto uit te zuigen.quote:
Nog een uurtje wachten of zo.quote:
nou..quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan was dit allang beoordeeld, was gewoon netjes binnen de lijntjes dus.
Ik weet niet echt of het alleen maar technologie is, anders zou je tracklimits sowieso binnen een paar seconden moeten kunnen geven.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je twijfelt aan de technologie?
Waarom allebei?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
AI en machine learning zou een goede rol kunnen spelen bij het bepalen van track limit
Eh, wat denk je van gewoon een sensor?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
AI en machine learning zou een goede rol kunnen spelen bij het bepalen van track limit
Neemt wel de nodige risico’s mee. Is dat t voor jou waard?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gras of grind. Gras zal er niet groeien, dus grind.
Van stroll?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:24 schreef Nattekat het volgende:
Ow, ik moet even een F1TV interview van gisteren opzoeken.
lekker joh.. schuring er bijquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan ben je de rest van het seizoen bezig om die auto uit te zuigen.
Mij wel ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Neemt wel de nodige risico’s mee. Is dat t voor jou waard?
quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wilde net een edit maken.
Als je hem frame na frame afspeelt zie je dat ie geen moment met alle wielen buiten de witte lijn komt.
Niet echt, je moet alles dan alsnog met de hand checken.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Machine learning is onderdeel van AI, dus je kan een model maken waarbij je de computer leert om te herkennen wanneer de lijn wordt overschredenquote:
En dan nog moet je handmatig controleren, want ook AI maakt (regelmatig) fouten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Machine learning is onderdeel van AI, dus je kan een model maken waarbij je de computer leert om te herkennen wanneer de lijn wordt overschreden
Als er zoveel coureurs problemen mee hebben dan ligt 't gewoon aan de baan en niet aan de coureurs.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgens mij zijn tracklimitoverschrijdingen de coureur aan te rekenen en niet zo zeer de FIA. Ik zou zelf overwegen om buiten de kerb wat kunstgras te plaatsen zodat je geen grind hoeft te gebruiken. En de kerb niet zo ongelofelijk breed te maken, want die dingen zijn hier gewoon een autobreedte.
Overal een sensor neerplakken is misschien minder praktisch dan een camera ergens neer plaatsenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eh, wat denk je van gewoon een sensor?
Hebben ze in het midden oosten wel ervaring mee.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:23 schreef PS. het volgende:
[..]
BermbommenWedden dat dan niemand de tracklimits aanraakt?
En die hebben ze daar toch genoeg.
lijkt idd op de lijn... vandaar dat FIA ook lang tijd nodig heeft mocht het wel TL zijnquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:31 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is millimeterwerk, maar ik vind het ook niet overtuigend.
Dat lijkt me óp de lijn. Eerst achterband, dan voorband.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:31 schreef PS. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is millimeterwerk, maar ik vind het ook niet overtuigend.
Maar dan gaan ze dus te snel door de bocht als er een muur zou staan, zouden ze het wel halen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als er zoveel coureurs problemen mee hebben dan ligt 't gewoon aan de baan en niet aan de coureurs.
En in dit geval ligt het nog meer aan de banden.
Er waren haarscheurtjes gevonden op de banden en die zijn onststaan door het over de kerbs rijden.
Daardoor heeft Pirelli gezegd dat de baan aangepast moet worden zodat men minder dicht bij de echte kerbs uit komt.
Een groot deel van die "lange kerbs" is gewoon verf op het asfalt.
Maar daardoor wordt de bocht wel krapper terwijl die normaal al moeilijk te nemen was.. net als je moeder.. (sorry, hier pastte prachtig een "je moeder" grap![]()
)
Ook met grind of grasquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze dus te snel door de bocht als er een muur zou staan, zouden ze het wel halen.
ML is meer voor statische dingen. Kan beter met AI dan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 16:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Machine learning is onderdeel van AI, dus je kan een model maken waarbij je de computer leert om te herkennen wanneer de lijn wordt overschreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |