wut? 10 jaar maar?quote:Er staat nog steeds 10 jaar celstraf op om het land in een oorlog te rommelen.
Wat was volgens jouw de oplossing en het resultaat van dat het binnen 2 maanden voorbij was? Wie heeft wat opgegeven wat voor jou bevredigend is?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Die binnen 2 maanden voorbij had kunnen zijn.
Het moet uit elkaar vallen, zodanig dat we de onderdelen bijeen kunnen vegen, van kernwapens ontdoen, en naar de beschaafde wereld kunnen helpen.quote:
Een Russische trol gespot.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:19 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
Waarom zijn er amper landen (behalve Polen) wakker geworden? Dankzij het leveren van wapens aan Oekraïne is de oorlog nog steeds gaande. Zonder het leveren van wapens had die oorlog binnen een aantal maanden voorbij geweest. Nu bemoeit onze overheid met een random oorlog in het oosten van Europa. Daarmee provoceert het Westen Rusland. Er staat nog steeds 10 jaar celstraf op om het land in een oorlog te rommelen. Hoelang gaan we nog Oekraïne steunen? Nog 50 jaar? Dan is er nog 50 jaar oorlog in die regio. Die binnen 2 maanden voorbij had kunnen zijn. Dat had veel levens, gebouwen en infrastructuur kunnen sparen van verwoesting.
Nah, dat is utopie denk ik. Ander regime komt er wel want Putin in onhoudbaar. Maar wat moeten wij met die dorre grond? Bekijk Google Maps eens. 90% is onbegaanbaar gebied, of in ieder geval niet bebouwd. We kunnen hooguit wat nieuwe leidingen voor olie en gas trekken. De rest mogen ze lekker zelf houden. Gaan ze maar lekker Sovjetje spelen in de toendraquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Het moet uit elkaar vallen, zodanig dat we de onderdelen bijeen kunnen vegen, van kernwapens ontdoen, en naar de beschaafde wereld kunnen helpen.
oekraine staat bekend om haar superieure landbouwgrond, 't wordt de graanschuur van europa genoemd. die grond heeft agrarisch gezien veel waarde.quote:
Ik heb het over Rusland Hansquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:04 schreef sturmpie het volgende:
[..]
oekraine staat bekend om haar superieure landbouwgrond, 't wordt de graanschuur van europa genoemd. die grond heeft agrarisch gezien veel waarde.
omdat er geen bebouwing is wil niet zeggen dat 't waardeloos gebied is als er sprake is van landbouwgrond
Als die grond vergiftigd is, is het gedaan met de graanschuur van Europa!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:04 schreef sturmpie het volgende:
[..]
oekraine staat bekend om haar superieure landbouwgrond, 't wordt de graanschuur van europa genoemd. die grond heeft agrarisch gezien veel waarde.
omdat er geen bebouwing is wil niet zeggen dat 't waardeloos gebied is als er sprake is van landbouwgrond
ik zal 't doorgeven aan Hansquote:
is die grond vergiftigd ?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 01:05 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Als die grond vergiftigd is, is het gedaan met de graanschuur van Europa!
BF4? Mwaaa, Metro is toepasselijker omdat dat zich in een postapocalyptische volledig verwoest Rusland dankzij kernwapens afspeelt. Steeds wisselen van filter zodat je niet ziek wordt en ondertussen maar doorvechten.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 00:39 schreef sturmpie het volgende:
ik zeg dat ook al jaren, we hebben UN en NAVO, waarom moeilijk doen met oorlogje voeren, 't is echt zwakzinnig om piefpafpoef te doen met kans op overlijden als je meedoet, je kan beter oorlog voeren in BF4 oid, ipv je tijd te verdoen op 'n slagveld, ik zou snel verhuizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |