Klopt, vanwege jouquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:20 schreef Paul het volgende:
Wat zullen hier veel fokkers van genieten, utrecht degraderen
Oke sorryquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je dit niet te persoonlijk maken?
Hopelijk nog 1x winnen van Ajax.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:20 schreef Paul het volgende:
Wat zullen hier veel fokkers van genieten, utrecht degraderen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd dat Ron gewoon eens Jens gaat opstellen.
Ja maar dan kan ik niet meer hier meepratenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk niet dat we Utrecht gaan missen.
Alleen maar beter.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet meer hier meepraten
Heeft ie het koud dan?quote:
Fijne bijkomstigheidquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet meer hier meepraten
Desley'dquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij dit ook niet zo persoonlijk maken?
hij gaat Ron Jans ontslaan en Dickie kopenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:35 schreef Netsplitter het volgende:
Zal van seumeren weer woedend de kleedkamer in stormen? Of zal die halverwege een hartaanval krijgen ivm veelte hoge bloeddruk?
Ik mag hopen dat supporter Frans met andere fans in bus terug is gestuurd naar Utrecht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:35 schreef Netsplitter het volgende:
Zal van seumeren weer woedend de kleedkamer in stormen? Of zal die halverwege een hartaanval krijgen ivm veelte hoge bloeddruk?
Harvard.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wow het wordt hier ineens heel grimmig
Benieuwd wie deze stemming heeft ingezet
quote:
Ja, Booth kan er niet veel van.quote:
Alles kan gebeuren in die kelderkraker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:58 schreef Zorro het volgende:
Nu zal Utrecht tegen ajax wel extra gemotiveerd zijn!
Bij voorbaat al KNOTSGEKquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Alles kan gebeuren in die kelderkraker.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:58 schreef Zorro het volgende:
Nu zal Utrecht tegen ajax wel extra gemotiveerd zijn!
Ga de bus opwachten dan.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Utrecht - Ajax gaat over 2 weken gewoon om de 15e plaats
Waarom heb ik hier een kaartje voor gekochtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Scott Booth welquote:
Je weet maar nooit wie er wint. Beide spelen klote.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier een kaartje voor gekocht
Omdat iedereen tegen Ajax een goede kans heeft.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier een kaartje voor gekocht
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie er wint. Beide spelen klote.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat iedereen tegen Ajax een goede kans heeft.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wie er wint. Beide spelen klote.
Letterlijk iedere ploeg kan dit lachwekkende Ajax verslaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Omdat iedereen tegen Ajax een goede kans heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Kan ook om de laatste plaats gaan hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 22:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
‘Met welke reden heeft u vijf flessen neusspray bij meneer?’quote:
Wie zijn dat precies? Excelsior, RKC, Almere en Volendam?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Laat dit het seizoen zijn waarin we weer een fietsenstalling zien degraderen. Liefst twee, maar dat is een utopie.
Ajax en Utrecht.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie zijn dat precies? Excelsior, RKC, Almere en Volendam?
Volendam is geen fietsenstalling. Excelsior, RKC en in mindere mate Almere.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie zijn dat precies? Excelsior, RKC, Almere en Volendam?
En dan is het nog niet eens de slechtste trainer van de Eredivisie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
John Lammers is gewoon een natte dweil.
Als je alle kuttrainers wil laten degraderen, heb je het nog druk.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan is het nog niet eens de slechtste trainer van de Eredivisie.
Tijd voor 4 degradanten.
Bij Almere moet je kijken of je je fiets wel kwijt kunt tussen alle reclameborden. Er is daar meer reclame dan ruimte voor bezoekers.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Volendam is geen fietsenstalling. Excelsior, RKC en in mindere mate Almere.
In de strijd om degradatie hoopt Ajax dat concurrent Vitesse verliest van subtopper Excelsior.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vitesse - Excelsior.
Achja, waarom ook niet.
HUP EXCELSIOR
Het is hallucinant dat Ajax onder Almere staatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In de strijd om degradatie hoopt Ajax dat concurrent Vitesse verliest van subtopper Excelsior.
Tenzij ze verliezen van Utrechtquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach het kan alleen maar beter gaan
Dat kan toch niet?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tenzij ze verliezen van Utrecht
Vitesse is de Badr Hari van deze wedstrijdquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vitesse wordt totaal weggespeeld door Excelsior
Lolwatquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die commentator ziet Vitesse dit jaar voor het eerst spelen volgens mij.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk dat Go Ahead wel veel punten gaat pakkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan echt heel weinig ploegen punten pakken in Deventer dit seizoen.
Dit gaat weer een zwaar seizoen voor je worden vriend. :Squote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Die commentator ziet Vitesse dit jaar voor het eerst spelen volgens mij.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:48 schreef Oriente het volgende:
Excelsior rent wat rond en geeft continu scheve voorzetten
Goed he
Gelukkig komt er nog het een en ander terug uit de lappenmandquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit gaat weer een zwaar seizoen voor je worden vriend. :S
Ik heb er toch wel kijk opquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh en Joey Kooij.
Dit kan niet anders dan een vreselijke 0-0 worden.
Vijfde staan in de Eredivisie doe je niet zomaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 21:48 schreef Oriente het volgende:
Excelsior rent wat rond en geeft continu scheve voorzetten
Goed he
Stinho is mad ziedend woest op Almere.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 22:02 schreef Netsplitter het volgende:
Leuk voor Almere FC. Die al dood en begraven waren
Zelfs Nieuwkoop volgt het voorbeeld.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het MintehGebed en vele kruisjes.
Nu nog meer neuspleisters.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs Nieuwkoop volgt het voorbeeld.
bedoeningquote:Op zondag 8 oktober 2023 13:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jeetje wat een saaie bedoeling hier.
Stick to the facts.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:31 schreef onlogisch het volgende:
Langs de lijn : "de top 4 speelt vandaag en ook de nummer 16 ajax" sow
Ik beschouw AZ eerlijk gezegd totaal niet als concurrent.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we boven AZ komen dit weekend
Die vallen vanzelf wel weer weg, zoals altijd.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als we boven AZ komen dit weekend
Nee, maar ze moeten gelijkspelen of verliezen om boven hen te staan.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik beschouw AZ eerlijk gezegd totaal niet als concurrent.
We zijn 5 minuten onderweg, rustig maarquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:37 schreef bbuddybb het volgende:
Ajax is een zielig ploegje geworden. Doet me echt denken aan het Feyenoord in slechte tijden.
Je ziet het vandaag ook weer. Veel enthousiasme in het begin. Ook in het publiek. Maar het is AZ dat zich gemakkelijk en op basis van kwaliteit naar de eerste kans voetbalt.
Het bolwerk is niet meer.
Rust in vrede.
De 1-0 is niet ver weg.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We zijn 5 minuten onderweg, rustig maar
Ik ben kalm, Woud.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
We zijn 5 minuten onderweg, rustig maar
Baby’squote:Op zondag 8 oktober 2023 14:39 schreef ashardalan het volgende:
Is al besproken wanneer de babies van de f-side de wedstrijd gaan laten staken?
Tussen minuut 40 en 45.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:39 schreef ashardalan het volgende:
Is al besproken wanneer de babies van de f-side de wedstrijd gaan laten staken?
Dan zijn ze er dus nietquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Hebben ze inmiddels al netten hangen in de Arena? Want ik zie geen netten
''In Amsterdam is het een incident, in Rotterdam is het structureel.''quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:40 schreef Tomatenboer het volgende:
Hebben ze inmiddels al netten hangen in de Arena? Want ik zie geen netten, maar zou het wel vreemd vinden als Ajax geen maatregelen heeft genomen na de wedstrijd tegen Feyenoord.
Soms zie je dat op tv niet altijd even scherp wijsneus.quote:
Ik vind het een zeer fijn geluid als je het afzet tegen het geluid wat Leo Oldenburger produceert.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Die achtergrondgeluiden (andere commentatoren?) zijn irritant
Het is niet best makker, niet best.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:45 schreef Erasmus het volgende:
Ik krijg flashbacks naar Feyenoord 2010/2011 bij dit Ajax.
Hij speelde daarvoor ook altijd als een natte krantquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:48 schreef Themeparktommy het volgende:
Het zegt wel wat als je aanvoerder als een natte krant speelt
Staan natuurlijk ook niet voor niets iets hogerquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
AZ is wel een stukje beter hoor, oei.
0-0 zou een goede uitslag zijn voor feyenoordquote:
Akpom gaat er wel overheen hoor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij speelde daarvoor ook altijd als een natte krant
Echt de meest kutte aankoop van de afgelopen jaren (en dat zegt wat)
Ik vrees dat we nog even vierde blijvenquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, maar ze moeten gelijkspelen of verliezen om boven hen te staan.
Vind die vierde plek wel weer mooi geweest.
AZ valt vanzelf weg, dat hoeft niet vandaag.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
0-0 zou een goede uitslag zijn voor feyenoord
inlopen op az vandaag zou mooi zijn
Je juicht maar gewoon voor Ajaxquote:Op zondag 8 oktober 2023 14:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
AZ valt vanzelf weg, dat hoeft niet vandaag.
Hij heeft heel even goed gespeeld toen Antony er nog was. Toen leek het alsof we gingen smullen van een seizoen met heerlijke aanvallen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij speelde daarvoor ook altijd als een natte krant
Echt de meest kutte aankoop van de afgelopen jaren (en dat zegt wat)
Was dat niet één wedstrijd?quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:55 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij heeft heel even goed gespeeld toen Antony er nog was. Toen leek het alsof we gingen smullen van een seizoen met heerlijke aanvallen.
Daarom reageer ik ook neutraal, ik doe net alsof ik er over nadenk maar ik weet eigenlijk al dat ik Ajax geen puntje gun.quote:Op zondag 8 oktober 2023 14:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt het wel tegen je leidinggevende.
Ik neem mijn petje af.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom reageer ik ook neutraal, ik doe net alsof ik er over nadenk maar ik weet eigenlijk al dat ik Ajax geen puntje gun.
Arend Martijn stond nu al 0-3 voor.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:02 schreef bbuddybb het volgende:
Wat laat Pascalletje zijn ploeg als een stel mietjes spelen zeg. Terwijl er zoveel meer in zit.
Men vindt Pascal anders een hele goede trainer.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:02 schreef bbuddybb het volgende:
Wat laat Pascalletje zijn ploeg als een stel mietjes spelen zeg. Terwijl er zoveel meer in zit.
Ze hebben wel meer afgekeken van Feyenoord.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax heeft de corners afgekeken van Feyenoord
Als er nog één user Pascalletje met zijn achterlijke Premier League boekje oppert als een potentiële opvolger van Slot of Steijn bij Feyenoord of Ajax word ik gek.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:02 schreef bbuddybb het volgende:
Al besprokenquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De ArenA en FA GGMM schreeuwen om een penalty.
Niet minimaal een half uur na het einde nog in het stadion blijven hangen.quote:
IK SCHREEUW HELEMAAL NIETquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De ArenA en FA GGMM schreeuwen om een penalty.
Het is nogal wat als je Jong Ajax gewend bent en je moet opeens in de basis starten tegen het eerste van AZ.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:09 schreef RipCity het volgende:
Al die Ajax spelers zien er totaal uitgeput uit.
Van Axel Dongenquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:10 schreef RipCity het volgende:
Wie de piep is dit. Amouricho?! Speler van onder 16 ofzo?
quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:09 schreef Erasmus het volgende:
Forbs heeft echt een intens hoofd met zijn uitpuilende ogen.
Eerst een goal van AZ, tot die tijd gaat er niemand gooien.quote:Op zondag 8 oktober 2023 15:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan er niet wat vuurwerk of bekertjes gegooid worden zodat dit later zonder publiek uitgespeeld kan worden?
Hier doe je niemand plezier mee.
Arm kindquote:Op zondag 8 oktober 2023 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk jongens, onlogisch is te stoer voor emotie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |