Klopt, vanwege jouquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:20 schreef Paul het volgende:
Wat zullen hier veel fokkers van genieten, utrecht degraderen
Oke sorryquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil je dit niet te persoonlijk maken?
Hopelijk nog 1x winnen van Ajax.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:20 schreef Paul het volgende:
Wat zullen hier veel fokkers van genieten, utrecht degraderen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijd dat Ron gewoon eens Jens gaat opstellen.
Ja maar dan kan ik niet meer hier meepratenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik denk niet dat we Utrecht gaan missen.
Alleen maar beter.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet meer hier meepraten
Heeft ie het koud dan?quote:
Fijne bijkomstigheidquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet meer hier meepraten
Desley'dquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wil jij dit ook niet zo persoonlijk maken?
hij gaat Ron Jans ontslaan en Dickie kopenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:35 schreef Netsplitter het volgende:
Zal van seumeren weer woedend de kleedkamer in stormen? Of zal die halverwege een hartaanval krijgen ivm veelte hoge bloeddruk?
Ik mag hopen dat supporter Frans met andere fans in bus terug is gestuurd naar Utrecht.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:35 schreef Netsplitter het volgende:
Zal van seumeren weer woedend de kleedkamer in stormen? Of zal die halverwege een hartaanval krijgen ivm veelte hoge bloeddruk?
Harvard.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 21:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wow het wordt hier ineens heel grimmig
Benieuwd wie deze stemming heeft ingezet
quote:
Ja, Booth kan er niet veel van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |