Die van mij ook met al die McLaren grutquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:14 schreef Nattekat het volgende:
Mijn manager is wel helemaal naar de tering nu.
Was dat ook under investigation?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar zeg je wat... Russel er nog af vanwege stil staan in de pits
quote:
als het al was zal het een geldstrafje worden vermoed ik, maar een gridstrafje zou leuk zijn met deze flopshow in de zandbakquote:
pffffttttquote:
heb je hem op pauze gehad?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:19 schreef daNpy het volgende:
Die interviewster weet niet eens wat er gebeurt
Jep moest de kleine ff in bed leggen tussen Q2 en Q3quote:
2 jaar te laatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:18 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Anders gaat Helmut een stoelendans doen met coureurs bij RB en AT.
Zou ook wel terecht zijn als Max die ook had in Singapore.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
als het al was zal het een geldstrafje worden vermoed ik, maar een gridstrafje zou leuk zijn met deze flopshow in de zandbak
dat dusquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:20 schreef PS. het volgende:
[..]
Zou ook wel terecht zijn als Max die ook had in Singapore.
Maar die Tracklimits tegenwoordig maken het toch wel minder leuk. Ookal weet je dat die er liggen, en je daar dus niet over moet gaan, het verpest zoveel.
En als je dit dan wel aanhoudt, pak dan even 5-15 minuten voor je de (kwali)winnaar bekend maakt, want dit was natuurlijk wel een flopshow
Boh, die Naomi kan ik dat wel vergeven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:19 schreef daNpy het volgende:
Die interviewster weet niet eens wat er gebeurt
en als een coureur in de race elke keer een tl heeft dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:23 schreef beantherio het volgende:
Track limits zou alleen gegeven moeten worden als een coureur duidelijk een stuk van de baan afsnijdt met ook een duidelijk voordeel. Het slaat helemaal nergens op om tijden te gaan schrappen als men 10 cm over de lijn zit met vermoedelijk alleen maar een nadelig effect.
De huidige tracklimitregels zijn eenvoudig, eenduidig en eerlijk. Waarom zou je iets anders willen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:20 schreef PS. het volgende:
Maar die Tracklimits tegenwoordig maken het toch wel minder leuk. Ookal weet je dat die er liggen, en je daar dus niet over moet gaan, het verpest zoveel.
Dat vind ik dus ook weer niet, want waar ligt dan wel de grens? Dan gaan ze allemaal nog meer naar hun limiet omdat die 10CM is toegestaan. En dan zeiken we weer over die 2CM na die 10CMquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:23 schreef beantherio het volgende:
Track limits zou alleen gegeven moeten worden als een coureur duidelijk een stuk van de baan afsnijdt met ook een duidelijk voordeel. Het slaat helemaal nergens op om tijden te gaan schrappen als men 10 cm over de lijn zit met vermoedelijk alleen maar een nadelig effect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |