dat dusquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:24 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook weer niet, want waar ligt dan wel de grens? Dan gaan ze allemaal nog meer naar hun limiet omdat die 10CM is toegestaan. En dan zeiken we weer over die 2CM na die 10CM
Ze liggen er nou eenmaal, maar of ze goed liggen op elk circuit is dan meer de vraag.
in het donder liggen die er ook hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat dus
bepaalde bochten zouden ze er niet moeten liggen omdat de rijlijn over de tl licht
liCHt is het tegenovergestelde van donker.quote:
achquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
liCHt is het tegenovergestelde van donker.
liGt is wat jij bedoelde
hahaha ow verrek die D licht niet eens in de buurt van de kquote:
Dit is het probleem! Die tracklimits zijn terecht en nodig, maar als we rondetijden in duizendsten seconde kunnen meten dan moeten we toch ook wel elektronisch tracklimits in real-time kunnen vaststellenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:19 schreef Montov het volgende:
Waarom moeten die tracklimits zo lang duren? De laatste ronde van Norris was gewoon live in beeld, maar ook van Piastri moet gewoon sneller ontdekt worden.
Hij leest hier meequote:
Maar we houden wel van jequote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha ow verrek die D licht niet eens in de buurt van de k
quote:
Buiten McLaren hoeven ze voor niemand te vrezen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik denk niet dat de Mercs hoeven te vrezen.
tenzij ze een tafel mooi willen makenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Mooi rond getal, maar in zijn geval zijn 33 poles nóg mooierquote:
hij heeft hierna nog zat kansenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mooi rond getal, maar in zijn geval zijn 33 poles nóg mooier
En terecht wel. Wat hij deed was echt niet slim.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Sainz mag zich melden.
https://www.fia.com/sites(...)rratic%20driving.pdf
Voor elkaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
Voor het verdedigen tegen Verstappen. HAM woest, ze verdedigen iedere zondag tegen hem maar krijgen daarvoor nooit straf.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:35 schreef TweedeKlum het volgende:
Sainz mag zich melden.
https://www.fia.com/sites(...)rratic%20driving.pdf
Ik bedoel voor de stewards.quote:
Moest even goed lezenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
tenzij ze een tafel mooi willen maken
ja ik moest nog even een goeie maken nadat ik donder schreef ipv donker.... was blij dat DKUp er op reageerde dus dat ik die post nog zagquote:
Wellicht werkt Ham in de horeca sinds ie geen auto met 100pk extra heeft? Als bijverdienste ?quote:
De enige die een pak slaag kreeg was de fysio van Strollquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:41 schreef Nizno het volgende:
HAM kreeg een pak slaag en dat zie je aan zijn gezicht....
ow joh das een goeie uitspraak
die moeten ze gewoon echt een schop onder zijn hol geven die strollquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige die een pak slaag kreeg was de fysio van Stroll
timmermannen vrezen ook maar dan met een Fquote:
maar dan trekt papa zijn geld terugquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
die moeten ze gewoon echt een schop onder zijn hol geven die stroll
heb je op de kwali ingezet ? of op de race zelf?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:43 schreef PS. het volgende:
Ik had trouwens weer eens ingezet op Toto.
Zowel Russel in de top3 , als Hamilton, (ook Sainz en Alonso) maar ik snap niet spelregels nooit zo.
Russel is wel 2e lijkt me, maar Hamilton pas 3e na de wedstrijd, bij voetbal geldt dit dan niet meer.
Nja zie het morgen in de winkel wel. Was maar 4 euro op beide.
Waren daar niet al geruchten over?quote:
Ik had het handmatig 30x kunnen controleren met die camera beelden, was overduidelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:12 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat het nog handmatig gecontroleerd moet worden. Dat was ook zo'n gedoe in Oostenrijk.
Nee wel echt op de kwaliquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je op de kwali ingezet ? of op de race zelf?
en weet je zeker dat het de racekwali was en niet de sprint shootout of de sprint uitslag?
dat was ook het eerste dat ik dacht.... inzetten op een nieuwe koptelefoonquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, maar die is er dit weekend niet
dat weet ik in dit geval ook niet... laat je het even weten? ben ook benieuwd nuquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:48 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee wel echt op de kwali
Maar bij voetbal is het de stand die na het affluiten is. Geen idee hoe dat bij de F1 zit.
Ik ben te moe hiervoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
timmermannen vrezen ook maar dan met een F
je hebt geen keusquote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat weet ik in dit geval ook niet... laat je het even weten? ben ook benieuwd nu
huh?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt geen keus
dit je kan niet biljarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |