quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Al besprokenHele lap tekst zonder duidelijke headline waar het over gaat, niet gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is het verschil in deze?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarschuwing, geen reprimande.
quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hele lap tekst zonder duidelijke headline waar het over gaat, niet gelezen
@KingRolandquote:"Azië is me slecht bevallen", blikt Pérez terug op de recente races in Japan en Singapore.
Mja, ik denk dat dat vooral de invulling van de journalist is, eerlijk gezegd. Ik denk niet dat Lewis de 8e titel uit z'n hoofd heeft gezet.quote:"Ik weet hoe hard je ervoor moet werken om dit te bereiken", zegt de zevenvoudig kampioen, die beseft dat zijn gedroomde achtste titel momenteel een utopie is.
Je mag een Max aantal reprimandes ontvangen tot je een penalty krijgt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat is het verschil in deze?
Bij een reprimande wordt je aangesproken op je foutieve gedrag zonder een gevolg daaraan te geven. Dat is met een waarschuwing toch hetzelfde?
Klopt. Een echte grootheid geeft zijn droom niet op!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat dat vooral de invulling van de journalist is, eerlijk gezegd. Ik denk niet dat Lewis de 8e titel uit z'n hoofd heeft gezet.
Of 2 jaar niet in een winnende auto rijden heeft hem een beetje *woord waar ik niet op kan komen* gegeven die eindelijk tot uiting komt. Misschien is dit wel de 'redemption arc' die Alonso en Vettel ook ondergaan zijn.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:03 schreef PS. het volgende:
Misschien durft hij dat nu eindelijk te zeggen omdat Toto er niet is.
Met wat extra zelfvertrouwen komt het allemaal goedquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is wachten op z'n interview in Sao Paulo waarin hij zegt dat Mexico hem niet bevallen is.
quote:Pérez geeft toe dat hij al een half jaar ploetert. "In Barcelona ging het al mis. Dat was het keerpunt. Vanaf de Spaanse GP liep ik achter de feiten aan. Het lukte me bijna nergens om alles uit de auto te halen."
Het contrast met Verstappen is groot. Pérez draait er niet omheen. "Max zet weer een geweldig jaar neer. Hij zit op een ander niveau, staat eenzaam aan de top en presteert week in, week uit. In alle omstandigheden en op alle circuits. Ik denk dat ik de moeilijkste teamgenoot van het veld heb."
Verstappens geplaagde stalgenoot weet ook waar de crux zit. "Max' zelfvertrouwen is extreem hoog. Dat is cruciaal en dat zie je aan de resultaten. Alleen als je volkomen op je gemak bent in de cockpit kun je echt snel zijn en maximaal presteren. Daar moet ik aan werken. Ik wil laten zien dat ook ik een bijdrage heb geleverd aan de wereldtitel van mijn team. Ik ga er alles aan doen om in 2024 beter te presteren."
Tover dat maar eens uit de hoge hoed. Ik vind Perez gewoon helaas niet professioneel. In zijn tweede kwali tegen Max stond hij ervoor, en dit jaar is hij gewoon helemaal nat gegaan. Als red bull zichzelf geloofwaardig wil laten zijn kicken ze hem eruit. Want daar is meer reden toe dan om Nyck eruit te knallen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Met wat extra zelfvertrouwen komt het allemaal goed
[..]
En als we teruggaan in de tijd naar dat jaar dan zie je dat Perez een overwinning boekte in een Force India! nadat hem verteld was dat hij geen stoeltje meer had.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 08:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Na AM lag hij al uit de F1, RB heeft hem teruggehaald voor een rol als 2de man.
Dat heette toen Racing Point en was een kopie van de Mercedes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En als we teruggaan in de tijd naar dat jaar dan zie je dat Perez een overwinning boekte in een Force India! nadat hem verteld was dat hij geen stoeltje meer had.
Ik was de tijdelijke naamsverandering even vergeten en het was een copie in zoverre dat toegestaan was.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat heette toen Racing Point en was een kopie van de Mercedes.
Een Saoedisch staatsbedrijf. Honda zou alleen de motoren leveren.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles aan Honda
Dat is het gerucht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://f1-insider.com/fo(...)f-stroll-2023-59721/No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Ik ga het onmogelijke doen en eenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Een Saoedisch staatsbedrijf. Honda zou alleen de motoren leveren.
https://f1-insider.com/fo(...)f-stroll-2023-59721/
Want je ziet liever Lance Stroll een stoeltje voor het leven hebben?quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga het onmogelijke doen en eengezicht maken als dat echt gaat gebeuren.
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Want je ziet liever Lance Stroll een stoeltje voor het leven hebben?
Hé, dit is gewoon kiezen tussen twee kwaden, betekent niet automatisch dat ik de kant die ik kies minder slecht vind dan wat het isquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok, raar. Ik ben niet per se een Stroll-hater, maar wat-ie nu laat zien is echt F1-onwaardig.
Nou, wel een beetje eigenlijk. Toen Vettel nog naast 'm zat had Stroll wel eens een vlaag van verstandsverbijstering, maar over het algemeen was-ie wel ok. Nu lijken z'n prestaties echt nergens op.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat stroll doet verbaast toch niemand lijkt mij zo
Sowieso een heel raar fenomeen, een coureur haten maar dat terzijde. AMR is een eenmanszaak dit seizoen en de enige reden dat ze staan waar ze staan is Alonso. Als Stroll niet Stroll was dan was hij ofwel al vervangen of volgend jaar vervangen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok, raar. Ik ben niet per se een Stroll-hater, maar wat-ie nu laat zien is echt F1-onwaardig.
Stroll heeft zich de laatste jaren prima ontwikkelt, alleen loopt nu tegen zijn grens aan en dat wordt keihard in beeld gebracht door Alonso.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat stroll doet verbaast toch niemand lijkt mij zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |