Dat mag toch? Je had een pittige dagquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou net binnen komen vallen en klagen dat ik helemaal kapot ben. Maar dat klinkt maar als dom gezeik als ik het laatste topic terug lees.
Nogmaals eenvoor Yinny en Jan
Dat mag ook! Alsjeblieft, doen! Dikke knuffel en mooi dat je het toch maar allemaal doet met jullie bier enzovoortquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:38 schreef Sarabi het volgende:
Ik wou net binnen komen vallen en klagen dat ik helemaal kapot ben. Maar dat klinkt maar als dom gezeik als ik het laatste topic terug lees.
Nogmaals eenvoor Yinny en Jan
Jij ook dikke knuffel! Misschien ook een paar uur inbouwen ergens om met Dora in bos wandelen ofzo?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:21 schreef Lonaa het volgende:
Dan wil ik ook nog wel even zeuren over het feit dat ik me "meh" voel vanmiddag/vanavond.
SPOILER: want weer eens lang verhaal dus beter langs te scrollen zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk wel dat het zal afnemen, dat hoe langer dat niet gebeurt hoe meer ik vertrouw dat dat ook niet meer zal gaan gebeuren. Hoop ik. Morgen weer een dag op de uni dus dat zorgt ook voor fijn wat afleiding.
En positief eindigend: ik heb wel elke avond nog wat hoofdpijn, maar de misselijkheid is wel veeel minder, dus dat is echt wel heel fijn!
En ook nog griepprik gehaald vandaag, en vooralsnog alleen klein beetje spierpijn in nek en zelfde hoofdpijn als afgelopen dagen, maar verder nog geen last, dus hopelijk blijft dat zo!
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 05-10-2023 21:39:55 ]
Dat denken wij allemaal wel denk ikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:39 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik gewoon moet slapen. Of ongesteld moet worden. Of beide.
Hm.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat denken wij allemaal wel denk ik
Doe maar ook ff sterkheidsbaas vanquote:
Nou, ik maakte dus de beslissing om niet de kroeg in te gaan vanavond en me een stuk in de kraag te zuipenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Doe maar ook ff sterkheidsbaas vanselfcare
zijn
Strijder!quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, ik maakte dus de beslissing om niet de kroeg in te gaan vanavond en me een stuk in de kraag te zuipen
Ziet er gezellig kleurig uit. Maar wat doe je er mee?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Fermenteren met l_s
Ja, het is denk ik dat omdat ik dus nog steeds wel dat ene plekje zie, en dan dat advies erbij, dat het voelt alsof de kans groter is voor mij - zo van dat ene plekje ZOU heel theoretisch gezien toch een begin symptoom kunnen zijn van... dus als xyz moet ik bellen. In mijn hoofd wordt dat risico dan natuurlijk weer enorm uitvergroot ten opzichte van wat het werkelijke risico daarop waarschijnlijk is.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Best logisch dat je zo denkt @:vlindertje89 Maar waarvoor je moet bellen, daarvoor moet iedereen bellen wanneer ze dat hebben. Alleen is het jou nu gezegd. Maar waarschijnlijk heb jij net zoveel kans om een netvliesloslating te krijgen als ieder ander. Maar je focust je er nu wat meer op (herkenbaar hoor, ik zie ook veel meer zwarte vlekken) maar dat trekt ook wel weg.
Lekker gaan slapen @:lonaa Gewoon 12/uur achtereen als het je lukt
Stel je je brillenglazen voor met verfspatters, da’s mijn zicht nu. Waar het al eerder zat is het in 3 jaar wat afgenomen en gezakt (ze kunnen zulke gave foto’s maken van je ogen) maar de nieuwen zijn prominent aanwezigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, het is denk ik dat omdat ik dus nog steeds wel dat ene plekje zie, en dan dat advies erbij, dat het voelt alsof de kans groter is voor mij - zo van dat ene plekje ZOU heel theoretisch gezien toch een begin symptoom kunnen zijn van... dus als xyz moet ik bellen. In mijn hoofd wordt dat risico dan natuurlijk weer enorm uitvergroot ten opzichte van wat het werkelijke risico daarop is.
Maar je hebt wel gelijk, ik ben heus niet de enige die daar onrustig van zou worden en meer erop gaat focussen, en ik denk inderdaad dat het met de tijd ook wel weer minder wordt. En zo niet dan heb ik de 19e weer een afspraak bij de psych die me dan mag vertellen hoe ik dit loslaat haha.
Heb jij idd ook meer last van je vlekken nu? Hopelijk wen je daar ook weer snel aan!
Kijk @:Lonaa eens verstandig zijn![]()
Dat lijkt me echt vreselijk irritant zeg..quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Stel je je brillenglazen voor met verfspatters, da’s mijn zicht nu. Waar het al eerder zat is het in 3 jaar wat afgenomen en gezakt (ze kunnen zulke gave foto’s maken van je ogen) maar de nieuwen zijn prominent aanwezig
Ik vind dat heel menselijk hoor. Ik had laatst een puistje dat groter leek dan m'n gemiddelde puistjes en dat heb ik ook een tijdlang nogal in de gaten lopen houden omdat ik dacht dat het misschien geen normaal puistje was. (dit een beetje beroepsdeformatie vrees ik)quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, het is denk ik dat omdat ik dus nog steeds wel dat ene plekje zie, en dan dat advies erbij, dat het voelt alsof de kans groter is voor mij - zo van dat ene plekje ZOU heel theoretisch gezien toch een begin symptoom kunnen zijn van... dus als xyz moet ik bellen. In mijn hoofd wordt dat risico dan natuurlijk weer enorm uitvergroot ten opzichte van wat het werkelijke risico daarop is.
Maar je hebt wel gelijk, ik ben heus niet de enige die daar onrustig van zou worden en meer erop gaat focussen, en ik denk inderdaad dat het met de tijd ook wel weer minder wordt. En zo niet dan heb ik de 19e weer een afspraak bij de psych die me dan mag vertellen hoe ik dit loslaat haha.
Heb jij idd ook meer last van je vlekken nu? Hopelijk wen je daar ook weer snel aan!
Kijk @:Lonaa eens verstandig zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |