Doet u maar een Pouilly Fumé.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wilt u daar nog iets bij drinken?
Je houdt het nog bescheiden zie ik.quote:
En wist je dat of heb je dat opgezocht?quote:
Zoveel meer landen die in dat gebied liggen. Waarom Kersteiland dan wel, maar die andere nietquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol gecheckt en dat is het. Maar ben het met Marc eens dat dit niet een heel logische buur is van Singapore
Deze wist ik bij toeval want vaker gezien.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wist je dat of heb je dat opgezocht?
Kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze wist ik bij toeval want vaker gezien.
Gewoon een heerlijke wijn. Net als zijn overbuurman.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je houdt het nog bescheiden zie ik.
Voor uw doen dan.
Da's een hele geruststelling.quote:
Als dit in de USA is, kan zo'n interpunctiefoutje tot pijnlijk hoge schadevergoedingen leiden.quote:
Stond er jammer genoeg niet bijquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als dit in de USA is, kan zo'n interpunctiefoutje tot pijnlijk hoge schadevergoedingen leiden.
hoezo ben je om middernachtquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze wist ik bij toeval want vaker gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |