Gaat lekker zo.quote:
Valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 05:42 schreef mario390 het volgende:
hopelijk niet aua gekregt![]()
[ afbeelding ]
Wel een beetje een dom hondjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 05:42 schreef mario390 het volgende:
hopelijk niet aua gekregt![]()
[ afbeelding ]
quote:
Morguh herenquote:
quote:
quote:
Goedemorgen.Even kijken of hier Nikes bij te vinden zijn.quote:
Je hebt gelijk.Maar serieus Puma? Omdat het jullie Sponsor is zeker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 06:53 schreef pullup het volgende:
Die laatste lijkt niet zo
Die andere twee echt wel
Altijd Puma's gehadquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 06:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.Maar serieus Puma? Omdat het jullie Sponsor is zeker.
Die heeft toch een eigen merk?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 06:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd Puma's gehad![]()
Sinds ze Cruyff sponsorden
Later, ik geloof dat hij zelfs een keer als enige bij wijze van uitzondering toestemming kreeg om itt tot de rest Puma's te mogen dragen. in het Nederlands elftalquote:
Ach ja,hij maakte ook reclame voor roken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:02 schreef pullup het volgende:
En die Cruyff schoenen waren niet zo heel goed
Heb je die van die rare schommel ook? Die klik ik weg.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach ja,hij maakte ook reclame voor roken.
Ah geen idee welke dat isquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die van die rare schommel ook? Die klik ik weg.
Te duurquote:
Hou het binnen de lijntjes en de glimmende kant boven Puma.quote:
Fijne dag Pullupquote:
Goedemorgen freon.quote:
Dame Chanel.quote:
Zondag traditie als ik geen vakantie heb.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:18 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Ik heb deze week een appelkoek gegeten en moest aan jullie denken.
Was het een lekkere appelkoek?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:18 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Ik heb deze week een appelkoek gegeten en moest aan jullie denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |