Geeft niet maatje.Ik had voeger de wit met blauwe stripe in leer.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:35 schreef _UserName_ het volgende:
Zulke samenstellingen idd, had niet gezien dat topic dicht was
foto van? Lijken mij wel vet (graafschap samenstellingquote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geeft niet maatje.Ik had voeger de wit met blauwe stripe in leer.
Goede gesprekken zelfs.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
Heb wel vaker een babbeltje gemaakt hier
Ja zie je wel eens voorbijkomen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:43 schreef _UserName_ het volgende:
Heb wel vaker een babbeltje gemaakt hier
Momentje.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
foto van? Lijken mij wel vet (graafschap samenstelling)
Ik ben ook gewoon leuk om te zien en helemaal niet arrogantquote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zie je wel eens voorbijkomen.
Maar daarom is het nog wel leuk je hier ook te zien vandaag
Dat doe je je dan beter dan ik.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon leuk om te zien en helemaal niet arrogant
mooie stappers iddquote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:56 schreef FreshFruit het volgende:
Deze en dan in het leer.
[ afbeelding ]
Daar kan ik geen oordeel over geven heb je nooit gezienquote:Op donderdag 5 oktober 2023 06:50 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon leuk om te zien en helemaal niet arrogant
Limited Edition,quote:
Toen heb je de schoenen verbrand?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Limited Edition,
Totdat ik een dame tegenkwam die precies dezelfde aanhad...
Heb het ook over online treffenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan ik geen oordeel over geven heb je nooit gezien
Nee,wel weggegeven.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toen heb je de schoenen verbrand?
Die van de dame in kwestie mag ik hopen, toen ze ze nog aan hadquote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:03 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toen heb je de schoenen verbrand?
Daar wilde ik verder niet over uitwijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die van de dame in kwestie mag ik hopen, toen ze ze nog aan had
Die van haar?quote:
Ow, dat beeld materiaal is helemaal nagespeeld en na te kijken op onze privé serverquote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar wilde ik verder niet over uitwijken
[..]
Die van haar?
Link in DMquote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat beeld materiaal is helemaal nagespeeld en na te kijken op onze privé server
Ik stuur je wel de link naar de betaald muurquote:
Even resumee.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:06 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar wilde ik verder niet over uitwijken
[..]
Die van haar?
Ja hey, beetje geld over mijn rug verdienen :/quote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik stuur je wel de link naar de betaald muur
Geld verdienenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja hey, beetje geld over mijn rug verdienen :/
Rustig Johnnyquote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geld verdienenWeet je wel hoeveel miljarden aan productie kosten wij in onze producties steken?
Zo veel zullen die schoenen niet kostenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geld verdienenWeet je wel hoeveel miljarden aan productie kosten wij in onze producties steken?
Daarom:quote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even resumee.
Nikes werden in een club niet niet toegelaten.
Geintje toch, dat geld gebruikte we voor de feestenquote:
Waar was je nou?quote:
Was trouwens helemaal niet mijn ding.quote:
Ik was er ook niet echt welkom net als in de Energiehal.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was trouwens helemaal niet mijn ding.
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was er ook niet echt welkom net als in de Energiehal.
Amsterdam accent Ik ben Fries.quote:
Hey Killemquote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:20 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Was trouwens helemaal niet mijn ding.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 07:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Amsterdam accent Ik ben Fries.
Morguh Domnivoorquote:
Morguh Heerquote:
Beter dan gisteren. Maar voel wel over uurtje of twee liggen. Nu profiteren van beetje energie.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Heer![]()
![]()
Hoe voel je je vandaag?
Beetje verdelen over de dag je energie dan. Niet alles helemaal op maken totdat je weer helemaal munt bent. Dan rust je even en heb je later op de dag ook nog wat energie (denk ik)quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beter dan gisteren. Maar voel wel over uurtje of twee liggen. Nu profiteren van beetje energie.
Dat zit er niet in. Ik sta op en doe m'n ding. Daarna weer m'n nest in tot andere dag. k weet nu al dat ik vanavond Ajax ga missen. Of ik had om 18:00 uur pas op moeten staan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beetje verdelen over de dag je energie dan. Niet alles helemaal op maken totdat je weer helemaal munt bent. Dan rust je even en heb je later op de dag ook nog wat energie (denk ik)
O dat is echt kudt zeg. Dan heb je wel heel weinig energie.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 11:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zit er niet in. Ik sta op en doe m'n ding. Daarna weer m'n nest in tot andere dag. k weet nu al dat ik vanavond Ajax ga missen. Of ik had om 18:00 uur pas op moeten staan.
Nee, gaat alleen maar kutter. Operatie was dan ook niet voor herstel maar om te kijken of het uitgezaaid is.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is echt kudt zeg. Dan heb je wel heel weinig energie.
Had gehoopt dat het na de operatie wat beter zou gaan wat je energie betreft
Hebben ze niets weggehaald dan? Dacht dat ze de tumor weggingen halen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 12:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, gaat alleen maar kutter. Operatie was dan ook niet voor herstel maar om te kijken of het uitgezaaid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |